AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Føler kanskje lite forståelse over hvor vanskelig situasjon jeg er i. Og hvor ille det påvirker meg. Anonymkode: 8ea04...09a 0 Siter
Sakura Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Så enig! Kan ikke forstå sånt. Anonymkode: 8ea04...09a Nei, jeg hadde savnet de,er ofte grunner for barnet eller foreldrene ikke har kontakt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Sakura skrev (2 minutter siden): Nei, jeg hadde savnet de,er ofte grunner for barnet eller foreldrene ikke har kontakt. Samme her! Anonymkode: 8ea04...09a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Sakura skrev (4 minutter siden): Nei, jeg hadde savnet de,er ofte grunner for barnet eller foreldrene ikke har kontakt. Hva ville vært grunnen? Anonymkode: 8ea04...09a 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11 minutter siden Skrevet 11 minutter siden AnonymBruker skrev (På 18.4.2026 den 18.22): Ikke hatt kontakt med barnet ditt i si 6 mnd? Og hvorfor? Anonymkode: 8ea04...09a Nei aldri. Må ha ofte kontakt med dem og vi har et nært forhold. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.