AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så du hadde gjort det sånn selv med barnet ditt? Anonymkode: 8ea04...09a Hvis jeg hadde trodd at mitt barn ikke ønsket kontakt, så hadde jeg respektert det. Anonymkode: 1ab89...7a8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis jeg hadde trodd at mitt barn ikke ønsket kontakt, så hadde jeg respektert det. Anonymkode: 1ab89...7a8 Bare på tro? Jeg måtte visst. Da er vi forskjellige. Anonymkode: 8ea04...09a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bare på tro? Jeg måtte visst. Da er vi forskjellige. Anonymkode: 8ea04...09a Det blir ordkløveri. For å formulere det annerledes, da: Hvis jeg var av den oppfatning at mitt barn ikke ønsket kontakt, så hadde jeg respektert det. Man kan jo også ta det andre veien - barnet kan da ikke være særlig glad i foreldrene sine hvis de ikke tar kontakt på 6 måneder. Anonymkode: 1ab89...7a8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det blir ordkløveri. For å formulere det annerledes, da: Hvis jeg var av den oppfatning at mitt barn ikke ønsket kontakt, så hadde jeg respektert det. Man kan jo også ta det andre veien - barnet kan da ikke være særlig glad i foreldrene sine hvis de ikke tar kontakt på 6 måneder. Anonymkode: 1ab89...7a8 Min menig er at det er forskjell på barn og foreldre. Som forelder hadde jeg måtte vært helt sikker og hadde tatt kontakt. Ikke bare tro. De måtte sagt det. Som barnet hadde jeg tenkt at foreldre skal gjøre som jeg ville gjort som foreldre gjør de ikke det skal de få slippe meg. Og hadde vært ekstremt såret og skuffet. Om de ikke gjorde mer for meg enn det. Da er det ikke noe til foreldre. Anonymkode: 8ea04...09a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Min menig er at det er forskjell på barn og foreldre. Som forelder hadde jeg måtte vært helt sikker og hadde tatt kontakt. Ikke bare tro. De måtte sagt det. Som barnet hadde jeg tenkt at foreldre skal gjøre som jeg ville gjort som foreldre gjør de ikke det skal de få slippe meg. Og hadde vært ekstremt såret og skuffet. Om de ikke gjorde mer for meg enn det. Da er det ikke noe til foreldre. Anonymkode: 8ea04...09a Ja, det er forståelige tanker om man er et barn eller tenåring. Men er man voksen blir det annerledes. Da har man selv også ansvar for å opprettholde kontakten og kommunisere. I tillegg vil man som voksen også forstå at man kan ikke forvente at andre skal oppføre seg slik man selv ville oppført seg. Anonymkode: 1ab89...7a8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det er forståelige tanker om man er et barn eller tenåring. Men er man voksen blir det annerledes. Da har man selv også ansvar for å opprettholde kontakten og kommunisere. I tillegg vil man som voksen også forstå at man kan ikke forvente at andre skal oppføre seg slik man selv ville oppført seg. Anonymkode: 1ab89...7a8 Ingen må det, men som foreldre ville jeg gått mye lengre uansett. Det hadde vært barnet mitt uansett. Jeg hadde født det det nærest hadde hatt. Og hadde ikke forandret seg. Barnet har ikke bedt om å bli født det er oppdratt på godt og vondt av foreldrene. Så jeg stiller definitivt ikke dette likt. Anonymkode: 8ea04...09a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ingen må det, men som foreldre ville jeg gått mye lengre uansett. Det hadde vært barnet mitt uansett. Jeg hadde født det det nærest hadde hatt. Og hadde ikke forandret seg. Barnet har ikke bedt om å bli født det er oppdratt på godt og vondt av foreldrene. Så jeg stiller definitivt ikke dette likt. Anonymkode: 8ea04...09a Som barnet deres hadde det såret så dypt at det er på grensen til utilgivelig for meg! Anonymkode: 8ea04...09a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ikke hatt kontakt med barnet ditt i si 6 mnd? Og hvorfor? Anonymkode: 8ea04...09a Jeg hadde veldig lite kontakt med barnet mitt (12 år) da jeg var innlagt med alvorlig depresjon i nesten 6 mnd. Anonymkode: 2a772...68d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden Skrevet 56 minutter siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg hadde veldig lite kontakt med barnet mitt (12 år) da jeg var innlagt med alvorlig depresjon i nesten 6 mnd. Anonymkode: 2a772...68d Det er forståelig. Og ikke noe du ønsket. Anonymkode: 8ea04...09a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 44 minutter siden Skrevet 44 minutter siden Kanskje foreldrene venter på å høre fra barnet. Anonymkode: eb62b...c2c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30 minutter siden Skrevet 30 minutter siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Kanskje foreldrene venter på å høre fra barnet. Anonymkode: eb62b...c2c Da må de vente! Gjør de så lite for å holde kontakt er de ikke verdt det! Anonymkode: 8ea04...09a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27 minutter siden Skrevet 27 minutter siden Om det voksne barnet startet en krangel og etterpå trekker seg unna, er det det opp til det voksne barnet å oppta kontakten igjen. Anonymkode: 70b1e...7bc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19 minutter siden Skrevet 19 minutter siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Om det voksne barnet startet en krangel og etterpå trekker seg unna, er det det opp til det voksne barnet å oppta kontakten igjen. Anonymkode: 70b1e...7bc Kunne du som foreldre gjort det? Er du glad i barnet? Anonymkode: 8ea04...09a 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 16 minutter siden Skrevet 16 minutter siden (endret) Hvis jeg arvet min far på dette området (noe det kjennes som jeg har og mulig grunn til at jeg ikke har barn) så hadde jeg dratt fra barnet mitt, latt far ta hele foreldreoppgaven. Hadde ikke blitt kamp om foreldrerett, om jeg hadde fått barn med noen fra den andre religionen altså, der barnet tilhører far.. Endret 13 minutter siden av UtakknemligDiva 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15 minutter siden Skrevet 15 minutter siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kunne du som foreldre gjort det? Er du glad i barnet? Anonymkode: 8ea04...09a Kunne du som barn bare trukket deg unna foreldrene dine og latt være å ta kontakt? Er du glad i foreldrene dine? Anonymkode: 1ab89...7a8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 minutter siden Skrevet 6 minutter siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kunne du som barn bare trukket deg unna foreldrene dine og latt være å ta kontakt? Er du glad i foreldrene dine? Anonymkode: 1ab89...7a8 Ja, og begynt å mislike/hate dem pga de gjorde det de gjorde mot meg. Anonymkode: 8ea04...09a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 minutter siden Skrevet 3 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, og begynt å mislike/hate dem pga de gjorde det de gjorde mot meg. Anonymkode: 8ea04...09a Vel, da er du ikke noe bedre enn dem. Og hvis du faktisk hater dem så burde du jo være glad de ikke tar kontakt. Hvem vil ha kontakt med noen man hater? Anonymkode: 1ab89...7a8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 minutt siden Skrevet 1 minutt siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vel, da er du ikke noe bedre enn dem. Og hvis du faktisk hater dem så burde du jo være glad de ikke tar kontakt. Hvem vil ha kontakt med noen man hater? Anonymkode: 1ab89...7a8 Får så være! De har skuffet meg så mye med dette! De fortjener ikke at jeg tar kontakt når de ikke gjør det. Er det rart jeg gjør? Etter å la meg være ingen! Anonymkode: 8ea04...09a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.