AnonymBruker Skrevet 21. april Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Må vel si at jeg som taper må nok bare finne meg i hvordan det er. Sto opp i dag kl 18. Ingen har savnet meg. Kan ikke huske sist jeg hørt fra noen eller var med noen. Anonymkode: 8ea04...09a Jepp, du må nok bare finne deg i det. Alle andre som har tilsvarende problemer men som har jobbet for å løse dem har nok bare vært heldig. Alle andre får alt bare i fanget. Ingen har det så vondt som deg. Du er helt enestående i at du er en de få som aldri kan gjøre noe for å få det bedre, slik de heldige kan. Du må bare fortsette å skrive på forum om hvor synd det er på deg, det er din eneste fremtid. Anonymkode: 1ab89...7a8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. april Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jepp, du må nok bare finne deg i det. Alle andre som har tilsvarende problemer men som har jobbet for å løse dem har nok bare vært heldig. Alle andre får alt bare i fanget. Ingen har det så vondt som deg. Du er helt enestående i at du er en de få som aldri kan gjøre noe for å få det bedre, slik de heldige kan. Du må bare fortsette å skrive på forum om hvor synd det er på deg, det er din eneste fremtid. Anonymkode: 1ab89...7a8 Ja, du har rett. Sannheten er også at man blir glemt. Min tanke er at man kanskje blir savnet, men det stemmer ikke. Folk går bare videre uten. Jeg har flere eksempler. Trist! Jeg får se hva som skjer her. Anonymkode: 8ea04...09a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. april Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ja, du har rett. Sannheten er også at man blir glemt. Min tanke er at man kanskje blir savnet, men det stemmer ikke. Folk går bare videre uten. Jeg har flere eksempler. Trist! Jeg får se hva som skjer her. Anonymkode: 8ea04...09a Ja, du blir nok bare glemt. Du er helt spesiell fordi alle andre kan kanskje jobbe seg til et bedre liv, men de er bare heldige. Du er helt unik i den forstand at du er den eneste som overhodet ikke kan gjøre noe for å få det bedre. Din skjebne er å fortsette å synes synd på deg selv resten av livet. Anonymkode: 1ab89...7a8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. april Skrevet 21. april 23 minutes ago, AnonymBruker said: Må vel si at jeg som taper må nok bare finne meg i hvordan det er. Sto opp i dag kl 18. Ingen har savnet meg. Kan ikke huske sist jeg hørt fra noen eller var med noen. Anonymkode: 8ea04...09a Antar du er hun fra det andre forumet, men du vil vel være anonym så ikke mye jeg kan si basert på det da. Så uten kontekst blir alt jeg kan si, ja mange mennesker er slemme. Noen ganger kan sykdom og andre utfordringer gjøre oppfører seg slemt også selv om de egentlig er gode. Livet er urettferdig. Men det finnes mange gode mennesker der ute, du må bare finne dem. Du må prøve å bygge opp noe nytt, trenger ikke være noe stort men prøv å møt en ny venn f.eks, eller partner. Altså, hva har du å tape på å prøve. Gir du opp, vil det jo aldri gå. Anonymkode: aabdc...d92 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. april Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Må vel si at jeg som taper må nok bare finne meg i hvordan det er. Sto opp i dag kl 18. Ingen har savnet meg. Kan ikke huske sist jeg hørt fra noen eller var med noen. Anonymkode: 8ea04... Syns du skal be om hjelp. Ta kontakt med fastlegen. Det virker som om du har en depresjon. Da er det mange som har de samme tankene du gir uttrykk for. Det er også mange kommuner som har lavterskeltilbud til de som sliter. Anonymkode: 72e57...ccd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. april Skrevet 21. april Dere som svarer i dise trådene, hva vil dere oppnå?? Enten det svares med ironi eller det er forsøk på hjelp, så er resultatet lik null. Anonymkode: eeff4...4c1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. april Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, du har rett. Sannheten er også at man blir glemt. Min tanke er at man kanskje blir savnet, men det stemmer ikke. Folk går bare videre uten. Jeg har flere eksempler. Trist! Jeg får se hva som skjer her. Anonymkode: 8ea04...09a Så, nå er det på tide du lager deg en ny strategi. Det du har gjort hittil fungerer ikke. Hva blir den nye planen? Anonymkode: 70b1e...7bc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. april Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, du blir nok bare glemt. Du er helt spesiell fordi alle andre kan kanskje jobbe seg til et bedre liv, men de er bare heldige. Du er helt unik i den forstand at du er den eneste som overhodet ikke kan gjøre noe for å få det bedre. Din skjebne er å fortsette å synes synd på deg selv resten av livet. Anonymkode: 1ab89...7a8 Ja, ingen hadde brydd seg om jeg aldri sto opp igjen. Anonymkode: 8ea04...09a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. april Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Antar du er hun fra det andre forumet, men du vil vel være anonym så ikke mye jeg kan si basert på det da. Så uten kontekst blir alt jeg kan si, ja mange mennesker er slemme. Noen ganger kan sykdom og andre utfordringer gjøre oppfører seg slemt også selv om de egentlig er gode. Livet er urettferdig. Men det finnes mange gode mennesker der ute, du må bare finne dem. Du må prøve å bygge opp noe nytt, trenger ikke være noe stort men prøv å møt en ny venn f.eks, eller partner. Altså, hva har du å tape på å prøve. Gir du opp, vil det jo aldri gå. Anonymkode: aabdc...d92 Ja, livet er urettferdig. Det gjør det kanskje bare jeg møter ikke dem. Får se hva jeg tør. Fått for mange skuffelser nå. Anonymkode: 8ea04...09a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. april Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Syns du skal be om hjelp. Ta kontakt med fastlegen. Det virker som om du har en depresjon. Da er det mange som har de samme tankene du gir uttrykk for. Det er også mange kommuner som har lavterskeltilbud til de som sliter. Anonymkode: 72e57...ccd Er kanskje ikke umulig det! Langt nede er jeg ihvertfall. Anonymkode: 8ea04...09a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. april Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dere som svarer i dise trådene, hva vil dere oppnå?? Enten det svares med ironi eller det er forsøk på hjelp, så er resultatet lik null. Anonymkode: eeff4...4c1 Og hva vil du oppnå? Anonymkode: 8ea04...09a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. april Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Så, nå er det på tide du lager deg en ny strategi. Det du har gjort hittil fungerer ikke. Hva blir den nye planen? Anonymkode: 70b1e...7bc Jeg har funnet ut hvor ubetydelig jeg er for andre. Så nå vet jeg det at det spille ihvertfall ikke noe rolle hva jeg gjør eller ikke og blir ikke savnet. Hva jeg gjør med det vet jeg ikke. Ikke noe overraskelse jeg visste det vel. Skuffelsen er stor. Har ingen plan nå! Anonymkode: 8ea04...09a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. april Skrevet 21. april Lurer litt på å bli mer usynlig! Har noe jeg skal om noen få uker. Noe veldig stort for meg. Om jeg da blir oversett som jeg blir nå da gir jeg ihvertfall opp. Det blir prikken tror jeg! Anonymkode: 8ea04...09a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.