Gå til innhold

Kunne du som forelder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Må vel si at jeg som taper må nok bare finne meg i hvordan det er. Sto opp i dag kl 18. Ingen har savnet meg. Kan ikke huske sist jeg hørt fra noen eller var med noen. 

Anonymkode: 8ea04...09a

Jepp, du må nok bare finne deg i det. 

Alle andre som har tilsvarende problemer men som har jobbet for å løse dem har nok bare vært heldig. Alle andre får alt bare i fanget.

Ingen har det så vondt som deg. Du er helt enestående i at du er en de få som aldri kan gjøre noe for å få det bedre, slik de heldige kan. Du må bare fortsette å skrive på forum om hvor synd det er på deg, det er din eneste fremtid.

Anonymkode: 1ab89...7a8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jepp, du må nok bare finne deg i det. 

Alle andre som har tilsvarende problemer men som har jobbet for å løse dem har nok bare vært heldig. Alle andre får alt bare i fanget.

Ingen har det så vondt som deg. Du er helt enestående i at du er en de få som aldri kan gjøre noe for å få det bedre, slik de heldige kan. Du må bare fortsette å skrive på forum om hvor synd det er på deg, det er din eneste fremtid.

Ja, du har rett. Sannheten er også at man blir glemt. Min tanke er at man kanskje blir savnet, men det stemmer ikke. Folk går bare videre uten. Jeg har flere eksempler. Trist! 

Jeg får se hva som skjer her. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ja, du har rett. Sannheten er også at man blir glemt. Min tanke er at man kanskje blir savnet, men det stemmer ikke. Folk går bare videre uten. Jeg har flere eksempler. Trist! 

Ja, du blir nok bare glemt. Du er helt spesiell fordi alle andre kan kanskje jobbe seg til et bedre liv, men de er bare heldige.

Du er helt unik i den forstand at du er den eneste som overhodet ikke kan gjøre noe for å få det bedre. Din skjebne er å fortsette å synes synd på deg selv resten av livet.

Skrevet
23 minutes ago, AnonymBruker said:

Må vel si at jeg som taper må nok bare finne meg i hvordan det er. Sto opp i dag kl 18. Ingen har savnet meg. Kan ikke huske sist jeg hørt fra noen eller var med noen. 

Antar du er hun fra det andre forumet, men du vil vel være anonym så ikke mye jeg kan si basert på det da.

Så uten kontekst blir alt jeg kan si, ja mange mennesker er slemme. Noen ganger kan sykdom og andre utfordringer gjøre oppfører seg slemt også selv om de egentlig er gode.

Livet er urettferdig. Men det finnes mange gode mennesker der ute, du må bare finne dem.

Du må prøve å bygge opp noe nytt, trenger ikke være noe stort men prøv å møt en ny venn f.eks, eller partner. Altså, hva har du å tape på å prøve. Gir du opp, vil det jo aldri gå.

Anonymkode: aabdc...d92

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Anonymkode: 8ea04... 

Syns du skal be om hjelp. Ta kontakt med fastlegen. Det virker som om du har en depresjon. Da er det mange som har de samme tankene du gir uttrykk for. 

Det er også mange kommuner som har lavterskeltilbud til de som sliter. 

Anonymkode: 72e57...ccd

Skrevet

Dere som svarer i dise trådene, hva vil dere oppnå?? Enten det svares med ironi eller det er forsøk på hjelp,  så er resultatet lik null.

Anonymkode: eeff4...4c1

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så, nå er det på tide du lager deg en ny strategi. Det du har gjort hittil fungerer ikke.

Hva blir den nye planen?

Anonymkode: 70b1e...7bc

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...