AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg kom over denne, og tenkte på de mange trådene det har vært om dette her inne. Syntes det var ganske opplysende om hva slags refleksjoner de gjør seg rundt det å vise følelser i terapi. Anonymkode: cbfba...e46 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 37 minutter siden Skrevet 37 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kom over denne, og tenkte på de mange trådene det har vært om dette her inne. Syntes det var ganske opplysende om hva slags refleksjoner de gjør seg rundt det å vise følelser i terapi. Anonymkode: cbfba...e46 Vil du oppsummere kort hva episoden sier? Anonymkode: ef298...877 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30 minutter siden Skrevet 30 minutter siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vil du oppsummere kort hva episoden sier? Anonymkode: ef298...877 Anonymkode: cbfba...e46 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21 minutter siden Skrevet 21 minutter siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Anonymkode: cbfba...e46 Tusen takk. @nachnoo har du merket det med at terapeutens følelser blir undertrykt i terapirommet og at dette nå er i endring? Anonymkode: ef298...877 0 Siter
Vendi Skrevet 5 minutter siden Skrevet 5 minutter siden (endret) Jeg synes ikke terapeutens følelser har noe i et terapirom å gjøre. Det kan ta fokuset bort fra pasientens problemstillinger. Endret 4 minutter siden av Vendi 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.