UtakknemligDiva Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden skriver om noe til Gemini, om at jeg føler jeg går glipp av livet. Og at jeg ikke fikk levd mens jeg var i min prime time. Den beskriver at alt dette er vanlig med asd. Man har så øyeblikk man ser i farger men så blir (dritt) hjernen utmattet og begynner å se svart-hvitt igjen. Og flørting og det sosiale går ikke av seg selv. Her snakker vi også dritt hjerne som ikke klarer noe. Hvorfor finnes ingenting jeg kan delta på, en type forskning? Om det så er risiko for å dø, eller blir skadet som følge av forskningen, så er jeg ville til å ta den, fordi jeg har ingen verdi med denne defekten. 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Altså alt er bare kjedelig. Man har bare egenskaper man ikke vil ha. Litt mer stille, ikke karismatisk, ikke toppjobber, ikke karriere. Jeg var heller ikke en av de som fant en kjæreste i utlandet. Jeg hadde i det minste hatt en grunn til å dra dit jevnlig. Men nei, kjedelige meg havner jo ikke i den situasjonen. Når jeg har nevnt dating før, jeg savner ikke en kjæreste nå, men da har folk bare nevnt sånn at det kan være vanskeligere og ta lenger tid for meg, men han vil dukke opp… selvfølgelig vil det ta lenger tid, alt tar jo lenger tid med dette, og det gjør det enda mer kjedelig. Med asd så er alt forsinket. Til og med medisnering. Alt med den går treig. En svak del av maskinen(kroppen på deres språk) kalt hjerne, har for mange defekte deler. Så jeg er veldig villig til å utsette meg for forskning hvis det trengs noe som ikke er prøvd, men i det treige landet her er ikke dette mulig. 0 Siter
Vendi Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg synes å huske at sist du var så opphengt i hvor "defekt" og "feil" du var, så hadde du depresjon? Du virker jo stadig å være veldig sint og negativ til det meste (😅), men nå synes jeg dette negative fokuset på deg selv er litt i villeste laget. Tror du at du kan ha depresjon nå også? Mener å huske at du ble bedre etter behandling. 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 52 minutter siden Forfatter Skrevet 52 minutter siden Vendi skrev (24 minutter siden): Jeg synes å huske at sist du var så opphengt i hvor "defekt" og "feil" du var, så hadde du depresjon? Du virker jo stadig å være veldig sint og negativ til det meste (😅), men nå synes jeg dette negative fokuset på deg selv er litt i villeste laget. Tror du at du kan ha depresjon nå også? Mener å huske at du ble bedre etter behandling. Jeg er ikke energiløs sånn sett. Jeg bare sliter med å være fornøyd med meg selv fordi jeg vet jeg var dette. Og ingenting er spennende fordi alt bare går i det samme hele tiden. Og man har liksom alltid en del av den man er født som 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 32 minutter siden Skrevet 32 minutter siden 18 minutes ago, UtakknemligDiva said: Jeg er ikke energiløs sånn sett. Jeg bare sliter med å være fornøyd med meg selv fordi jeg vet jeg var dette. Og ingenting er spennende fordi alt bare går i det samme hele tiden. Og man har liksom alltid en del av den man er født som Det er helt normalt at ting er det samme og kjedelig. Ønsker du spenning kan du jo dra som frivillig til Ukraina? Anonymkode: 7a993...2d5 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.