AnonymBruker Skrevet 24. april Skrevet 24. april Per nå bruker jeg Locobase fuktighetskrem på anbefaling fra fastlegen. Sluttet på Lamictal i går. Utslettet ser ikke bra ut, rødt, tildels hissig og det klør. Anonymkode: a7b5e...475 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 25. april Skrevet 25. april (endret) Ingen her er hudlege. Jeg anbefaler deg å bruke dr. dropin sin hudlegetjenrste der du sender inn ett bilde av utslettet sammen med ditt spørsmål. Er det noe du kan bruke får du resept. Det koster 595 kroner. Du får svar på under ett døgn. Endret 25. april av Worrisome_plenty 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. april Skrevet 25. april Worrisome_plenty skrev (7 minutter siden): Ingen her er hudlege. Jeg anbefaler deg å bruke dr. dropin sin hudlegetjenrste der du sender inn ett bilde av utslettet sammen med ditt spørsmål. Er det noe du kan bruke får du resept. Det koster 595 kroner. Du får svar på under ett døgn. Takk! Anonymkode: a7b5e...475 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.