AnonymBruker Skrevet 26. april Skrevet 26. april Har vært hos fastlegen som sier at jeg kan bruke Locobase; ingen tegn til bedring. Har seponert Lamictal. Huden ser virkelig ikke bra ut. Hele brystet er rødflammet og stygt. Burde jeg bruke kortison-krem? Oppsøke hudlege? Anonymkode: f7778...56b 0 Siter
frosken Skrevet 27. april Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har vært hos fastlegen som sier at jeg kan bruke Locobase; ingen tegn til bedring. Har seponert Lamictal. Huden ser virkelig ikke bra ut. Hele brystet er rødflammet og stygt. Burde jeg bruke kortison-krem? Oppsøke hudlege? Anonymkode: f7778...56b Hvor lenge siden er det du begynte å smøre med Locobase? 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 27. april Skrevet 27. april Hvis utslettet kommer av Lamictal skyldes det en allergisk/immunologisk reaksjon. Det viktigste du kan gjøre er nok å ta tida til hjelp. Er du plaget/engstelig skader det sikkert ikke å gå til en privat hudlege, men det koster jo. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. april Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (12 timer siden): Har vært hos fastlegen som sier at jeg kan bruke Locobase; ingen tegn til bedring. Har seponert Lamictal. Huden ser virkelig ikke bra ut. Hele brystet er rødflammet og stygt. Burde jeg bruke kortison-krem? Oppsøke hudlege? Anonymkode: f7778...56b Du må gi det tid, utsletthud trenger tid. Anonymkode: 6a81a...ab8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. april Skrevet 27. april frosken skrev (3 timer siden): Hvor lenge siden er det du begynte å smøre med Locobase? Ca 2-3 uker siden. Anonymkode: f7778...56b 0 Siter
frosken Skrevet 27. april Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ca 2-3 uker siden. Anonymkode: f7778...56b Dr dropin hudlege har en tjeneste hvor du kan sende inn bilde av utslettet og få råd om behandling. Koster ca 1/4 av en ordinær konsultasjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.