AnonymBruker Skrevet 30. april Skrevet 30. april Jeg har hatt verk i tenner, kinn, ører og rundt nesa. Har fysisk tung jobb. Er det dumt å gå på jobb? Så utrolig sliten, sover og sover også. Hadde en kraftig forkjølelse forrige uke. Anonymkode: 1de3b...1de 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. april Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har hatt verk i tenner, kinn, ører og rundt nesa. Har fysisk tung jobb. Er det dumt å gå på jobb? Så utrolig sliten, sover og sover også. Hadde en kraftig forkjølelse forrige uke. Anonymkode: 1de3b...1de Sykemeld deg! Anonymkode: 7cfbc...b5d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. april Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sykemeld deg! Anonymkode: 7cfbc...b5d Virkelig? Jeg er bare så trøtt, jeg kan sove hele dagen omtrent. Kroppen er helt kaputt, hvorfor? Måler på en app at jeg stresser veldig, har 94% stress i kroppen. Det hjalp med paracet og jeg er på jobb. Redd det bare blir verre. Anonymkode: 1de3b...1de 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. april Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Virkelig? Jeg er bare så trøtt, jeg kan sove hele dagen omtrent. Kroppen er helt kaputt, hvorfor? Måler på en app at jeg stresser veldig, har 94% stress i kroppen. Det hjalp med paracet og jeg er på jobb. Redd det bare blir verre. Anonymkode: 1de3b...1de Klart det blir verre. Du er jo syk! Anonymkode: 7cfbc...b5d 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. april Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har hatt verk i tenner, kinn, ører og rundt nesa. Har fysisk tung jobb. Er det dumt å gå på jobb? Så utrolig sliten, sover og sover også. Hadde en kraftig forkjølelse forrige uke. Anonymkode: 1de3b...1de Kontakt legen din og spør om sykemelding i noen dager. Får du antibiotika? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. april Skrevet 30. april Lillemus skrev (4 minutter siden): Kontakt legen din og spør om sykemelding i noen dager. Får du antibiotika? Det sitter så langt inne. Har to jobber å har en ikeld også hos en pasient som trenger hjelp hjemme. Bør jeg avstå den? Det ble bedre med paracet. Men inatt svettet jeg helt vilt, og vondt i kjeve og tenner og panne. Vet det sikkert kommer ikveld igjen. Jeg må kanskje vente å se litt an med antibiotika? Anonymkode: 1de3b...1de 0 Siter
frosken Skrevet 30. april Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har hatt verk i tenner, kinn, ører og rundt nesa. Har fysisk tung jobb. Er det dumt å gå på jobb? Så utrolig sliten, sover og sover også. Hadde en kraftig forkjølelse forrige uke. Anonymkode: 1de3b...1de Nei, det er ikke dumt å gå på jobb, det er ikke skadelig. Men ubehaget ved bihulebetennelse kan jo være kraftig, så det er ikke urimelig å bruke egenmelding et par dager for å komme seg. Her er retningslinjene for behandling av bihulebetennelse: Akutt sinusitt - Helsedirektoratet 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. april Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Virkelig? Jeg er bare så trøtt, jeg kan sove hele dagen omtrent. Kroppen er helt kaputt, hvorfor? Måler på en app at jeg stresser veldig, har 94% stress i kroppen. Det hjalp med paracet og jeg er på jobb. Redd det bare blir verre. Anonymkode: 1de3b...1de Det er ingen app eller verktøy som kan måle at du har 94% stress i kroppen. Anonymkode: b9745...727 0 Siter
Ekstra Skrevet 30. april Skrevet 30. april Om man går på jobb spørs vel på allmenntilstanden, ikke på diagnosen. Man får ingen premie om man går på jobb om man virkelig er syk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.