Gå til innhold

Dere med bihulbetennelse, går dere på jobb?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt verk i tenner, kinn, ører og rundt nesa. Har fysisk tung jobb. Er det dumt å gå på jobb? Så utrolig sliten, sover og sover også. Hadde en kraftig forkjølelse forrige uke. 

Anonymkode: 1de3b...1de

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har hatt verk i tenner, kinn, ører og rundt nesa. Har fysisk tung jobb. Er det dumt å gå på jobb? Så utrolig sliten, sover og sover også. Hadde en kraftig forkjølelse forrige uke. 

Sykemeld deg!

Anonymkode: 7cfbc...b5d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sykemeld deg!

Virkelig? Jeg er bare så trøtt, jeg kan sove hele dagen omtrent. Kroppen er helt kaputt, hvorfor? Måler på en app at jeg stresser veldig, har 94% stress i kroppen. 

Det hjalp med paracet og jeg er på jobb. Redd det bare blir verre. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Virkelig? Jeg er bare så trøtt, jeg kan sove hele dagen omtrent. Kroppen er helt kaputt, hvorfor? Måler på en app at jeg stresser veldig, har 94% stress i kroppen. 

Klart det blir verre. Du er jo syk!

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kontakt legen din og spør om sykemelding i noen dager. Får du antibiotika?

AnonymBruker
Skrevet
Lillemus skrev (4 minutter siden):

Kontakt legen din og spør om sykemelding i noen dager. Får du antibiotika?

Det sitter så langt inne. Har to jobber å har en ikeld også hos en pasient som trenger hjelp hjemme. Bør jeg avstå den? Det ble bedre med paracet. Men inatt svettet jeg helt vilt, og vondt i kjeve og tenner og panne. Vet det sikkert kommer ikveld igjen. 

Jeg må kanskje vente å se litt an med antibiotika? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei, det er ikke dumt å gå på jobb, det er ikke skadelig. Men ubehaget ved bihulebetennelse kan jo være kraftig, så det er ikke urimelig å bruke egenmelding et par dager for å komme seg. 

Her er retningslinjene for behandling av bihulebetennelse: Akutt sinusitt - Helsedirektoratet

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ingen app eller verktøy som kan måle at du har 94% stress i kroppen. 

Anonymkode: b9745...727

Skrevet

Om man går på jobb spørs vel på allmenntilstanden, ikke på diagnosen. Man får ingen premie om man går på jobb om man virkelig er syk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...