AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:37 Skrevet søndag kl 19:37 Vi har hatt av og på siden november. Jeg vet jeg er mest på han, men han gir litt innimellom og nok til at han klarer å holde meg varm. For en uke siden var han ute med en kompis, han sa han sov på sofaen hans og kom til meg kl 08 for å kose. Da ble jeg innerst inne glad, for da visste jeg han ikke hadde hatt ei annen ei. Etter det litt stille.... Vi har alltid hatt hjerte på snap som hverandres bestevenn, men det har stoppet nå. Det er tydelig for meg at han har ei annen ei akkurat nå, men jeg kjenner han. Så dette er sikkert kjempe spennende frem til hun ikke orker mer. Jeg er altfor dumsnill mot han og gir han sex, tilgengelighet og oppmerksomhet. Hvordan skal jeg klare å komme meg unna han? Det sårer meg at han mest sannsynlig nå har interesse for ei annen ei når han for nøyaktig ei uke siden kom bort til meg. Meg eller han som gjør det galt her? Anonymkode: a4dd9...b7f 0 Siter
psykedeliker Skrevet søndag kl 19:45 Skrevet søndag kl 19:45 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Meg eller han som gjør det galt her? Ingen av dere, evt. begge to. Dere spiller samme spill. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:03 Skrevet søndag kl 20:03 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Vi har hatt av og på siden november. Jeg vet jeg er mest på han, men han gir litt innimellom og nok til at han klarer å holde meg varm. For en uke siden var han ute med en kompis, han sa han sov på sofaen hans og kom til meg kl 08 for å kose. Da ble jeg innerst inne glad, for da visste jeg han ikke hadde hatt ei annen ei. Etter det litt stille.... Vi har alltid hatt hjerte på snap som hverandres bestevenn, men det har stoppet nå. Det er tydelig for meg at han har ei annen ei akkurat nå, men jeg kjenner han. Så dette er sikkert kjempe spennende frem til hun ikke orker mer. Jeg er altfor dumsnill mot han og gir han sex, tilgengelighet og oppmerksomhet. Hvordan skal jeg klare å komme meg unna han? Det sårer meg at han mest sannsynlig nå har interesse for ei annen ei når han for nøyaktig ei uke siden kom bort til meg. Meg eller han som gjør det galt her? Anonymkode: a4dd9...b7f Det skal ikke være lett nei. Jeg forstår det er vondt men jeg råder deg til å kutte kontakten med han. Så får han bare styre med ho han har. Jeg vet det er tøft og når det er følelser i bildet, men det vil gå over etterhvert. Kutt kontakten overalt med han råder jeg deg til. Ikke bland deg opp i forholdet til dem heller. Det blir bare vondt og grusomt for alle parter. en kan ikke styre andre sine valg, selv om de er vonde for en selv. Håper du kommer deg videre og at du har noen å betro deg til og prate med om dine følelser og tanker. Ønsker deg gode tanker. Anonymkode: bcd3f...a5d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:18 Skrevet søndag kl 20:18 Kan du ikke heller poste på seksualitetsforumet? Anonymkode: 52661...c69 0 Siter
psykedeliker Skrevet søndag kl 21:01 Skrevet søndag kl 21:01 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Det skal ikke være lett nei. Hvorfor skal det ikke være lett? 0 Siter
Sakura Skrevet søndag kl 21:07 Skrevet søndag kl 21:07 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har hatt av og på siden november. Jeg vet jeg er mest på han, men han gir litt innimellom og nok til at han klarer å holde meg varm. For en uke siden var han ute med en kompis, han sa han sov på sofaen hans og kom til meg kl 08 for å kose. Da ble jeg innerst inne glad, for da visste jeg han ikke hadde hatt ei annen ei. Etter det litt stille.... Vi har alltid hatt hjerte på snap som hverandres bestevenn, men det har stoppet nå. Det er tydelig for meg at han har ei annen ei akkurat nå, men jeg kjenner han. Så dette er sikkert kjempe spennende frem til hun ikke orker mer. Jeg er altfor dumsnill mot han og gir han sex, tilgengelighet og oppmerksomhet. Hvordan skal jeg klare å komme meg unna han? Det sårer meg at han mest sannsynlig nå har interesse for ei annen ei når han for nøyaktig ei uke siden kom bort til meg. Meg eller han som gjør det galt her? Anonymkode: a4dd9...b7f Du må gjøre det slutt med denne mannen det er nok det lureste🙂 0 Siter
AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:14 Skrevet søndag kl 23:14 Hvor er han fra? Kanskje det er samme person? Anonymkode: db68f...6b0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 03:56 Skrevet mandag kl 03:56 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvor er han fra? Kanskje det er samme person? Anonymkode: db68f...6b0 Han er fra sørlandet. Tviler på vi snakker om samme. Ja det er vondt når det er følelser i bildet. Jeg spurte om han har sjekket seg, fordi jeg sekket meg for vår skyld. Fikk en ekkel følelse at han lå rundt men ham insisterer på at det kun er mg. Vi er jo ikke kjærester men vi ligger sammen. Føler jeg har grunnlag for å vite om an muligens ha smitte eller ikke. Han kunne jo bare droppet meg. Anonymkode: a4dd9...b7f 0 Siter
Lillemus Skrevet mandag kl 04:15 Skrevet mandag kl 04:15 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Han er fra sørlandet. Tviler på vi snakker om samme. Ja det er vondt når det er følelser i bildet. Jeg spurte om han har sjekket seg, fordi jeg sekket meg for vår skyld. Fikk en ekkel følelse at han lå rundt men ham insisterer på at det kun er mg. Vi er jo ikke kjærester men vi ligger sammen. Føler jeg har grunnlag for å vite om an muligens ha smitte eller ikke. Han kunne jo bare droppet meg. Anonymkode: a4dd9...b7f Hvorfor skulle han droppe deg? Du gir ham jo det han er ute etter - oppmerksomhet når han vifter med lillefingeren, kos og sex når det behager ham og kanskje lager du litt mat til ham når han kommer til deg også? Så lenge du ikke stiller ett eneste krav så har han det selvfølgelig som plommen i egget og ser ingen grunn til å gjøre noe med situasjonen. 3 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 06:59 Skrevet mandag kl 06:59 Lillemus skrev (2 timer siden): Hvorfor skulle han droppe deg? Du gir ham jo det han er ute etter - oppmerksomhet når han vifter med lillefingeren, kos og sex når det behager ham og kanskje lager du litt mat til ham når han kommer til deg også? Så lenge du ikke stiller ett eneste krav så har han det selvfølgelig som plommen i egget og ser ingen grunn til å gjøre noe med situasjonen. Sant nok. Er meg problemet ligger hos som tillater det. Joda, han får mat og seng å sove i når han har vært ute. Men når plutselig hjertet på snap forsvinner, vi har hatt det trofaste hjertet der i et halvt år og han ikke er like på med snap, vil se meg på bilder som før, så begynner jeg å tenke at han har ei annen ei. Siden jeg nå itillegg har svie når jeg tisser så mistenkte jeg at han hadde hatt sex med andre, noe jeg spurte om. Han sier at jeg ikke trengte å være redd, han hadde ingen andre. Er det ikke dårlig å lyve - om det er løgn? Jeg vil ha sannhet. Anonymkode: a4dd9...b7f 0 Siter
stjernestøv Skrevet mandag kl 07:26 Skrevet mandag kl 07:26 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Sant nok. Er meg problemet ligger hos som tillater det. Joda, han får mat og seng å sove i når han har vært ute. Men når plutselig hjertet på snap forsvinner, vi har hatt det trofaste hjertet der i et halvt år og han ikke er like på med snap, vil se meg på bilder som før, så begynner jeg å tenke at han har ei annen ei. Siden jeg nå itillegg har svie når jeg tisser så mistenkte jeg at han hadde hatt sex med andre, noe jeg spurte om. Han sier at jeg ikke trengte å være redd, han hadde ingen andre. Er det ikke dårlig å lyve - om det er løgn? Jeg vil ha sannhet. Anonymkode: a4dd9...b7f Ja du må velge selv hva du tillater og ta valg deretter, han har det jo supert. 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet mandag kl 07:28 Skrevet mandag kl 07:28 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Sant nok. Er meg problemet ligger hos som tillater det. Joda, han får mat og seng å sove i når han har vært ute. Men når plutselig hjertet på snap forsvinner, vi har hatt det trofaste hjertet der i et halvt år og han ikke er like på med snap, vil se meg på bilder som før, så begynner jeg å tenke at han har ei annen ei. Siden jeg nå itillegg har svie når jeg tisser så mistenkte jeg at han hadde hatt sex med andre, noe jeg spurte om. Han sier at jeg ikke trengte å være redd, han hadde ingen andre. Er det ikke dårlig å lyve - om det er løgn? Jeg vil ha sannhet. Anonymkode: a4dd9...b7f Da sier du nei neste gang og kutter han ut. Kanskje blir han mer seriøs da? Lar du han utnytte deg så gjør han det. Sånn er fuckboys. 0 Siter
Lillemus Skrevet mandag kl 07:38 Skrevet mandag kl 07:38 (endret) AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Sant nok. Er meg problemet ligger hos som tillater det. Joda, han får mat og seng å sove i når han har vært ute. Men når plutselig hjertet på snap forsvinner, vi har hatt det trofaste hjertet der i et halvt år og han ikke er like på med snap, vil se meg på bilder som før, så begynner jeg å tenke at han har ei annen ei. Siden jeg nå itillegg har svie når jeg tisser så mistenkte jeg at han hadde hatt sex med andre, noe jeg spurte om. Han sier at jeg ikke trengte å være redd, han hadde ingen andre. Er det ikke dårlig å lyve - om det er løgn? Jeg vil ha sannhet. Anonymkode: a4dd9...b7f Svie ved tissing er typisk for urinveisinfeksjon og er ikke en seksuelt overførbar sykdom, men kan komme etter samleie om man ikke tisser med en gang og vasker seg litt samtidig. Utover det så er valget ditt - vil du fortsette å spise smuler og la deg bruke, vil du ta et skikkelig oppgjør med ham eller vil du bare la være å svare ham og se om han tar hintet? Endret mandag kl 07:46 av Lillemus 1 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:08 Skrevet mandag kl 08:08 Lillemus skrev (25 minutter siden): Svie ved tissing er typisk for urinveisinfeksjon og er ikke en seksuelt overførbar sykdom, men kan komme etter samleie om man ikke tisser med en gang og vasker seg litt samtidig. Utover det så er valget ditt - vil du fortsette å spise smuler og la deg bruke, vil du ta et skikkelig oppgjør med ham eller vil du bare la være å svare ham og se om han tar hintet? Jeg tror egentlig han ikke hadde reagert om jeg hadde sagt at nok var nok. Hadde nok bare fått "ok" tilbake. Det er det som gjør det ekstra kjipt, jeg er så der for han hele tiden. Gir han komplimenter, varter han opp. Laget middag og ga han massasje til han kom sist. Føles bare så uendelig kjipt å ikke kjenne på at han føler noe. Av og til semder han til meg uten at jeg først har sendt noe, men det er om jeg har vært stille. Jeg lurer på om han hadde kjent på det om jeg ikke var der for han lengre? Jeg spør alltod hvordan han har det, han spør ikke tilbake. Tenk så smålig av meg? Mine venner mener jo han ikke eier skam. Jeg blir lei meg og merker jeg tenker mye på han. Ikke lett å føle seg så lite brydd. Anonymkode: a4dd9...b7f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:12 Skrevet mandag kl 08:12 Worrisome_plenty skrev (40 minutter siden): Da sier du nei neste gang og kutter han ut. Kanskje blir han mer seriøs da? Lar du han utnytte deg så gjør han det. Sånn er fuckboys. Ja mulig. Noe sier meg at han liker meg litt også. Han har aldri sett så mye på meg, klemt meg så mye som sist. Da hadde jeg egentlig i forkant sagt til meg selv «jeg driter i om han har ei annen ei», men da fikk jeg mld en time senere. "Er du hjemme? Vil gjerne komme til deg", det var tidlig en morgen han hadde vært ute. Jeg har å laget litt styr for han, vært litt irritert på han og sagt hvordan det føles, merker han blir litt irritert da og kunne likegodt ha slettet meg da. Anonymkode: a4dd9...b7f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:20 Skrevet mandag kl 09:20 Hvor gamle er dere? Høres veldig umodent ut. Anonymkode: 6d19e...855 1 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:42 Skrevet mandag kl 10:42 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor gamle er dere? Høres veldig umodent ut. Anonymkode: 6d19e...855 Vi er i 30årene. Ja helt sikkert veldig umodent. Mine foreldre gikk fra hverandre da de var 55 og 57, de var v og på i 2år etter det. Begge med ny partner som også var av og på, så veldig styrete ut. Så umodenhet er ingen alder skal jeg si deg. 😅 Anonymkode: a4dd9...b7f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:48 Skrevet mandag kl 10:48 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg tror egentlig han ikke hadde reagert om jeg hadde sagt at nok var nok. Hadde nok bare fått "ok" tilbake. Det er det som gjør det ekstra kjipt, jeg er så der for han hele tiden. Gir han komplimenter, varter han opp. Laget middag og ga han massasje til han kom sist. Føles bare så uendelig kjipt å ikke kjenne på at han føler noe. Av og til semder han til meg uten at jeg først har sendt noe, men det er om jeg har vært stille. Jeg lurer på om han hadde kjent på det om jeg ikke var der for han lengre? Jeg spør alltod hvordan han har det, han spør ikke tilbake. Tenk så smålig av meg? Mine venner mener jo han ikke eier skam. Jeg blir lei meg og merker jeg tenker mye på han. Ikke lett å føle seg så lite brydd. Anonymkode: a4dd9...b7f Skaff deg litt selvrespekt og dropp ham. Anonymkode: 7dc36...3c2 0 Siter
psykedeliker Skrevet mandag kl 10:54 Skrevet mandag kl 10:54 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Så umodenhet er ingen alder skal jeg si deg. Umodenhet og Vondt I Viljen™ er to forskjellige ting. 0 Siter
Lillemus Skrevet mandag kl 11:54 Skrevet mandag kl 11:54 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi er i 30årene. Ja helt sikkert veldig umodent. Mine foreldre gikk fra hverandre da de var 55 og 57, de var v og på i 2år etter det. Begge med ny partner som også var av og på, så veldig styrete ut. Så umodenhet er ingen alder skal jeg si deg. 😅 Anonymkode: a4dd9...b7f Da er du såpass voksen at du vet at valget er ditt og at det kun er du som kan bestemme om du skal gå videre uten ham og møte en fyr som vil ha bare deg, eller om du skal fortsette å klare deg med smuler og miste all selvrespekt. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.