AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:03 Skrevet mandag kl 12:03 Lillemus skrev (5 minutter siden): Da er du såpass voksen at du vet at valget er ditt og at det kun er du som kan bestemme om du skal gå videre uten ham og møte en fyr som vil ha bare deg, eller om du skal fortsette å klare deg med smuler og miste all selvrespekt. Ja visst er vi godt voksne begge to. Er ikke lett å vite eksakt hva jeg skal gjøre. Så lenge han har meg inniblant, så er han nok veldig fornøyd. Jeg tror dermed han ikke har andre damer enn meg, han klarer seg nok på de 2 ukene det går imellom mange ganger. Er dette dømt til å gå én vei? At han aldri får følelser? Anonymkode: a4dd9...b7f 0 Siter
Lillemus Skrevet mandag kl 12:06 Skrevet mandag kl 12:06 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja visst er vi godt voksne begge to. Er ikke lett å vite eksakt hva jeg skal gjøre. Så lenge han har meg inniblant, så er han nok veldig fornøyd. Jeg tror dermed han ikke har andre damer enn meg, han klarer seg nok på de 2 ukene det går imellom mange ganger. Er dette dømt til å gå én vei? At han aldri får følelser? Anonymkode: a4dd9...b7f Har han en dame til eller har han ikke? Du skriver begge deler, uansett er det bare han som har svaret på det. Ingen andre kan si noe som helst om hva han føler. Hvorfor snakker du ikke med ham? 0 Siter
psykedeliker Skrevet mandag kl 12:18 Skrevet mandag kl 12:18 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Er ikke lett å vite eksakt hva jeg skal gjøre. Du skal følge spillereglene for det spillet du har blitt med på i utgangspunktet. 0 Siter
LGLG Skrevet mandag kl 14:47 Skrevet mandag kl 14:47 Han gir deg smuler og kjører sitt eget løp. Virker ikke som han liker deg så veldig godt, da ville han behandlet deg bedre. Du bestemmer om dette er bra nok for deg. 0 Siter
Grendel Skrevet mandag kl 15:13 Skrevet mandag kl 15:13 (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): Sant nok. Er meg problemet ligger hos som tillater det. Joda, han får mat og seng å sove i når han har vært ute. Men når plutselig hjertet på snap forsvinner, vi har hatt det trofaste hjertet der i et halvt år og han ikke er like på med snap, vil se meg på bilder som før, så begynner jeg å tenke at han har ei annen ei. Siden jeg nå itillegg har svie når jeg tisser så mistenkte jeg at han hadde hatt sex med andre, noe jeg spurte om. Han sier at jeg ikke trengte å være redd, han hadde ingen andre. Er det ikke dårlig å lyve - om det er løgn? Jeg vil ha sannhet. Anonymkode: a4dd9...b7f Jeg synes du har tynt grunnlag for å påstå at han lyver om noe som helst. Hvis han er uskyldig så virker nok det som ganske urimelige anklager. Alt du har er at han glemmer "hjerte" i snap. Det å ligge med hverandre uten å være kjærester funker for noen, men ikke for deg. Det er ganske klart. Hva ønsker du? Hvis du ønsker at dere skal være kjærester så kan du si det, så kan han velge. Hvis han ikke vil så bør du nok droppe dette forholdet, men på en ordentlig måte. Det vil si at du ikke kutter kontakten uten å si hvorfor Endret mandag kl 15:15 av Grendel 3 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 03:58 Skrevet i går, 03:58 Grendel skrev (På 11.5.2026 den 17.13): Jeg synes du har tynt grunnlag for å påstå at han lyver om noe som helst. Hvis han er uskyldig så virker nok det som ganske urimelige anklager. Alt du har er at han glemmer "hjerte" i snap. Det å ligge med hverandre uten å være kjærester funker for noen, men ikke for deg. Det er ganske klart. Hva ønsker du? Hvis du ønsker at dere skal være kjærester så kan du si det, så kan han velge. Hvis han ikke vil så bør du nok droppe dette forholdet, men på en ordentlig måte. Det vil si at du ikke kutter kontakten uten å si hvorfor Takk for råd. Jeg liker han nok mer enn je burde. Nei jeg tror han er ærlig. Han har ikke kjæreste og jeg spurte om det hadde vært andre han har vært intim med, det hadde han ikke. Vi sjekker oss jo, så litt viktig for meg at han ikke sprader rundt. Han er en svært innelukket fyr, ganske sjenert, så ikke rart ballen ligger hos meg. Vi har hatt up/downs nå lenge, jeg vil nå heller si han er tålmodig med meg som holder ut. Det kan være emsojonelt krevsomt med meg, siden jeg søker litt bekreftelse. Men det er også noe som kommer med når vi treffer hverandre. Jeg har hatt en kosevenn før som jeg fra dag én klarte å styre unna følelser. Aldri sendte jeg han mld etter vi hadde møtt hverandre, aldri. Jeg tenkte aldri på om han var med andre heller. Tror jeg har føleser for han her..? Anonymkode: a4dd9...b7f 1 Siter
Grendel Skrevet i går, 05:51 Skrevet i går, 05:51 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for råd. Jeg liker han nok mer enn je burde. Nei jeg tror han er ærlig. Han har ikke kjæreste og jeg spurte om det hadde vært andre han har vært intim med, det hadde han ikke. Vi sjekker oss jo, så litt viktig for meg at han ikke sprader rundt. Han er en svært innelukket fyr, ganske sjenert, så ikke rart ballen ligger hos meg. Vi har hatt up/downs nå lenge, jeg vil nå heller si han er tålmodig med meg som holder ut. Det kan være emsojonelt krevsomt med meg, siden jeg søker litt bekreftelse. Men det er også noe som kommer med når vi treffer hverandre. Jeg har hatt en kosevenn før som jeg fra dag én klarte å styre unna følelser. Aldri sendte jeg han mld etter vi hadde møtt hverandre, aldri. Jeg tenkte aldri på om han var med andre heller. Tror jeg har føleser for han her..? Anonymkode: a4dd9...b7f Det skulle ikke forundre meg om du har litt følelser siden du er såpass engasjert. Er det ikke ganske normalt å få følelser av å ha sex med en person over tid? Du skriver du får en bekreftelse også. Det er det man får (eller bør få) av en kjæreste. Et annet spørsmål er om dere tror dere passer sammen i et forhold. Det er bare dere som kan svare på de. Hvis du på sikt ønsker å ha en kjæreste så lurer jeg på om den typen forhold dere har setter livet på vent. Jeg lurer på om det kan bli en sovepute som gjør at man ikke finner noen man faktisk vil satse på. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 06:20 Skrevet i går, 06:20 Grendel skrev (21 minutter siden): Det skulle ikke forundre meg om du har litt følelser siden du er såpass engasjert. Er det ikke ganske normalt å få følelser av å ha sex med en person over tid? Du skriver du får en bekreftelse også. Det er det man får (eller bør få) av en kjæreste. Et annet spørsmål er om dere tror dere passer sammen i et forhold. Det er bare dere som kan svare på de. Hvis du på sikt ønsker å ha en kjæreste så lurer jeg på om den typen forhold dere har setter livet på vent. Jeg lurer på om det kan bli en sovepute som gjør at man ikke finner noen man faktisk vil satse på. Jeg er helt enig med deg, jeg setter alle andre forhold på pause. Jeg skal si deg en ting, det er at han er ingen slask, som jeg trodde først. Etter å ha blitt kjent med han er han veldig vár på ting, han sa tidlig til meg at han ikke ønsket forhold akkurat nå siden han hadde blitt såret 2 ganger av eksene sine, å var redd for å gå følelser igjen. Jeg trodde etterhvert at dette var hans måte å vri det unna på, men nå som jeg har lært meg å kjenne han så kan det jo stemme. Han hadde også en periode der han plutselig var helt stille, ingen snap og ingen aktivitet på facebook. Jeg ble litt stresset, trodde noe alvorlig hadde skjedd. Men han hadde bare tatt pause fra alt av sosiale medier. Han var sliten og lei av alt, å det hadde ingenting med meg å gøre. Så kan jo hende han har nok med seg selv? Jeg tror han er fascinert av meg. Ellers tror jeg han hadde kuttet meg ut. Man kan tenke seg til at han er dust som bare vil ha seg, men nei, han er egentlig en veldig rolig mann på 31 som bare ikke er i hundre alltid. Uansett så hadde jeg blitt veldig overrasket om det ble oss to, det kan vel nesten umulig skje at en mann får følelser i slike tifeller? Anonymkode: a4dd9...b7f 0 Siter
morsan Skrevet i går, 06:38 Skrevet i går, 06:38 Selv om han ikke ligger med andre, høres det ikke ut som at han gir deg det du vil ha. Du er usikker på hvor du har han hen og ønsker deg åpenbart en sterkere bekreftelse på forholdet deres. Det er lett å henfalle i drømmer og forhåpninger om at det likevel skal utvikle seg i den retningen man ønsker. Jeg har vært der selv, hvor han jeg var hektet på var flink til å «sveive inn snøret» som en sportsfisker hver gang han merket at jeg begynte å gli bort fra han. Jeg var 21 da jeg brøt for godt, men som du sier - dette kan skje i hvilken alder som helst. Du kan jo selvsagt stille han et ultimatum og be han avklare om han vil være kjæresten din. Men ut fra det du beskriver, høres han ikke ut som en som er klar for et slikt forhold som du ønsker. Det er ikke noe poeng i å gruble på om det skyldes manglende følelser for deg eller manglende vilje eller evne til et mer forpliktende forhold generelt. Han gir deg uansett ikke det du vil ha av et forhold. Det finnes mange tips på nettet (inkl DOL) om hvordan komme seg videre, bl a om å kutte helt ut, ikke stalke, ikke sende snap eller melding osv., så det skal jeg ikke gå inn på her. Men jeg har fått med meg at Sissel Gran har hatt bok/podcast el annet om hekt i kjærlighetslivet – kanskje det kunne vært noe å undersøke videre? Lykke til! 1 Siter
Lillemus Skrevet i går, 07:38 Skrevet i går, 07:38 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk for råd. Jeg liker han nok mer enn je burde. Nei jeg tror han er ærlig. Han har ikke kjæreste og jeg spurte om det hadde vært andre han har vært intim med, det hadde han ikke. Vi sjekker oss jo, så litt viktig for meg at han ikke sprader rundt. Han er en svært innelukket fyr, ganske sjenert, så ikke rart ballen ligger hos meg. Vi har hatt up/downs nå lenge, jeg vil nå heller si han er tålmodig med meg som holder ut. Det kan være emsojonelt krevsomt med meg, siden jeg søker litt bekreftelse. Men det er også noe som kommer med når vi treffer hverandre. Jeg har hatt en kosevenn før som jeg fra dag én klarte å styre unna følelser. Aldri sendte jeg han mld etter vi hadde møtt hverandre, aldri. Jeg tenkte aldri på om han var med andre heller. Tror jeg har føleser for han her..? Anonymkode: a4dd9...b7f Du har tydeligvis følelser for ham og det er ikke noe rart og heller ikke galt eller unormalt. Det jeg reagerer på i flere av svarene dine her er at det virker som du legger "skyld" på deg selv for at ting er som de er - at det er synd på ham, at du er vanskelig og krevende. Hvorfor gjør du det? Du unnskylder ham for absolutt alt, han har hatt det vanskelig, har blitt sveket av to ekser, det er ikke måte på hvor synd det er på ham. Det virker nesten som om du gjør ham til en liten, uselvstendig gutt som du har ansvar for å ta deg av. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 08:37 Skrevet i går, 08:37 morsan skrev (1 time siden): Selv om han ikke ligger med andre, høres det ikke ut som at han gir deg det du vil ha. Du er usikker på hvor du har han hen og ønsker deg åpenbart en sterkere bekreftelse på forholdet deres. Det er lett å henfalle i drømmer og forhåpninger om at det likevel skal utvikle seg i den retningen man ønsker. Jeg har vært der selv, hvor han jeg var hektet på var flink til å «sveive inn snøret» som en sportsfisker hver gang han merket at jeg begynte å gli bort fra han. Jeg var 21 da jeg brøt for godt, men som du sier - dette kan skje i hvilken alder som helst. Du kan jo selvsagt stille han et ultimatum og be han avklare om han vil være kjæresten din. Men ut fra det du beskriver, høres han ikke ut som en som er klar for et slikt forhold som du ønsker. Det er ikke noe poeng i å gruble på om det skyldes manglende følelser for deg eller manglende vilje eller evne til et mer forpliktende forhold generelt. Han gir deg uansett ikke det du vil ha av et forhold. Det finnes mange tips på nettet (inkl DOL) om hvordan komme seg videre, bl a om å kutte helt ut, ikke stalke, ikke sende snap eller melding osv., så det skal jeg ikke gå inn på her. Men jeg har fått med meg at Sissel Gran har hatt bok/podcast el annet om hekt i kjærlighetslivet – kanskje det kunne vært noe å undersøke videre? Lykke til! Ja føler jeg er litt hektet. Har aldri vært så ille som dette før, så jeg må nok lese og gå i meg selv for å prøve å komme meg viderem det jeg tenker er ; (høres veldig rart og ulogisk ut, men) jeg tenker om vi bare får én gang til sammen der jeg gir han ekstra kjærlighet, ikke kranglete, bare enkel latterfull som jeg er i personligheten. Jeg er veldig sprudlete og mye energi. Så tenker jeg at at den gangen kan han se selv. Da orker ikke jeg å gi mer av meg, så om han da ikke vil eller tar inituativ, så får det bare være. For da har jeg vist han den beste versjonen av meg, hvis du skjønner. Hver gang vi da har hatt den gode dagen sammen er jeg i samme mønster ikke lenge etter igjen. Det er veldig tappende og jeg kunne så inderlig håpt jeg kunne møtt mannen i livet mitt, så jeg kunne glemt han lettere. Jeg er 35. Anonymkode: a4dd9...b7f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 08:40 Skrevet i går, 08:40 Lillemus skrev (59 minutter siden): Du har tydeligvis følelser for ham og det er ikke noe rart og heller ikke galt eller unormalt. Det jeg reagerer på i flere av svarene dine her er at det virker som du legger "skyld" på deg selv for at ting er som de er - at det er synd på ham, at du er vanskelig og krevende. Hvorfor gjør du det? Du unnskylder ham for absolutt alt, han har hatt det vanskelig, har blitt sveket av to ekser, det er ikke måte på hvor synd det er på ham. Det virker nesten som om du gjør ham til en liten, uselvstendig gutt som du har ansvar for å ta deg av. Ja jeg er ikke grei mot meg selv. Hadde et voldelig forhold da jeg bare var 19. Så mulig dette har ødelagt meg. Jeg tålererer altfor mye. Har altfor lite respekt for meg selv og setter ingen grenser. Jeg vet... det er bare ikke lett å være meg. Psykolog koster så mye at jeg ikke kan. Anonymkode: a4dd9...b7f 0 Siter
Lillemus Skrevet i går, 11:17 Skrevet i går, 11:17 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja jeg er ikke grei mot meg selv. Hadde et voldelig forhold da jeg bare var 19. Så mulig dette har ødelagt meg. Jeg tålererer altfor mye. Har altfor lite respekt for meg selv og setter ingen grenser. Jeg vet... det er bare ikke lett å være meg. Psykolog koster så mye at jeg ikke kan. Anonymkode: a4dd9...b7f Det forklarer mye av det vi ser i denne tråden. Det virker som du utsletter deg selv og bare lever for at han skal se deg og ikke forsvinne, selv om det ikke akkurat virker som om han bryr seg så veldig om å bekrefte deg. Du burde absolutt få hjelp, har du snakket med fastlegen om dette og blitt henvist videre derfra? Da koster det i alle fall mye mindre enn hos privat psykolog. 0 Siter
Grendel Skrevet i går, 15:46 Skrevet i går, 15:46 (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg er helt enig med deg, jeg setter alle andre forhold på pause. Jeg skal si deg en ting, det er at han er ingen slask, som jeg trodde først. Etter å ha blitt kjent med han er han veldig vár på ting, han sa tidlig til meg at han ikke ønsket forhold akkurat nå siden han hadde blitt såret 2 ganger av eksene sine, å var redd for å gå følelser igjen. Jeg trodde etterhvert at dette var hans måte å vri det unna på, men nå som jeg har lært meg å kjenne han så kan det jo stemme. Han hadde også en periode der han plutselig var helt stille, ingen snap og ingen aktivitet på facebook. Jeg ble litt stresset, trodde noe alvorlig hadde skjedd. Men han hadde bare tatt pause fra alt av sosiale medier. Han var sliten og lei av alt, å det hadde ingenting med meg å gøre. Så kan jo hende han har nok med seg selv? Jeg tror han er fascinert av meg. Ellers tror jeg han hadde kuttet meg ut. Man kan tenke seg til at han er dust som bare vil ha seg, men nei, han er egentlig en veldig rolig mann på 31 som bare ikke er i hundre alltid. Uansett så hadde jeg blitt veldig overrasket om det ble oss to, det kan vel nesten umulig skje at en mann får følelser i slike tifeller? Anonymkode: a4dd9...b7f For å ta det siste først: Det er selvfølgelig mulig at en mann kan få følelser i slike tilfeller, men jeg aner ikke om han har følelser for deg. Jeg ser egentlig ingen relevans i at du har vært i et voldelig forhold før. Denne fyren har ikke gjort noe galt. Du har ikke gjort noe galt. Jeg tror situasjonen du er i er veldig vanlig. Særlig blant de som driver med den type forhold. Det mest påfallende er hvor lite du skriver om hva du selv vil. 1. Vil du fortsette forholdet som i dag? (Hvis han ikke ønsker noe mer) 2. Vil du ha et mer fast forhold? (Hvis han vil). Hvis du svarer nei på begge så er det bare å avslutte. Endret i går, 15:47 av Grendel 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Hjælp, hjælp, hjælp. Det universelle og velmente rådet. Men ts beskriver erfaring med flere ulike forhold, hun har ikke noe spesielt mønster med å havne i hekt. Mange har da en og annen gang havnet i et slikt ikke-gjensidig forhold, sånt skjer, helt normalt, det er livet som leker. Man må som oftest selv finne ut av de tingene, learning by doing, hvor mye er man villig til å tåle, og når vil man ut av det. Har sett flere bekjente oppsøke psykolog i den type situasjon, de sier at "det hjelper", men gjett hva - de fortsetter akkurat som før. Anonymkode: ccb68...2de 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Grendel skrev (4 timer siden): For å ta det siste først: Det er selvfølgelig mulig at en mann kan få følelser i slike tilfeller, men jeg aner ikke om han har følelser for deg. Jeg ser egentlig ingen relevans i at du har vært i et voldelig forhold før. Denne fyren har ikke gjort noe galt. Du har ikke gjort noe galt. Jeg tror situasjonen du er i er veldig vanlig. Særlig blant de som driver med den type forhold. Det mest påfallende er hvor lite du skriver om hva du selv vil. 1. Vil du fortsette forholdet som i dag? (Hvis han ikke ønsker noe mer) 2. Vil du ha et mer fast forhold? (Hvis han vil). Hvis du svarer nei på begge så er det bare å avslutte. Ja det er nok vanlig. Det er akkurat det, han har ikke en tendens til å være voldelig. Det er bare meg som sliter med selvbildet(tror jeg)? Selvom jeg har selvtillitt å. Stoler bare minimalt på menn. Min usikkerhet blir tydelig hos han. Han er usikker selv, så da kræsjer vi. Jeg tror han innerst inne liier meg, helt ærlig. Men jeg tør ikke spør om han vil i forhold med meg, for da vil han føle seg kvalt. Håper følelsene hans oppstår mens jeg tuller har det godt med han. Sikkert feil. Anonymkode: a4dd9...b7f 0 Siter
morsan Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (21 timer siden): Ja føler jeg er litt hektet. Har aldri vært så ille som dette før, så jeg må nok lese og gå i meg selv for å prøve å komme meg viderem det jeg tenker er ; (høres veldig rart og ulogisk ut, men) jeg tenker om vi bare får én gang til sammen der jeg gir han ekstra kjærlighet, ikke kranglete, bare enkel latterfull som jeg er i personligheten. Jeg er veldig sprudlete og mye energi. Så tenker jeg at at den gangen kan han se selv. Da orker ikke jeg å gi mer av meg, så om han da ikke vil eller tar inituativ, så får det bare være. For da har jeg vist han den beste versjonen av meg, hvis du skjønner. Hver gang vi da har hatt den gode dagen sammen er jeg i samme mønster ikke lenge etter igjen. Det er veldig tappende og jeg kunne så inderlig håpt jeg kunne møtt mannen i livet mitt, så jeg kunne glemt han lettere. Jeg er 35. Anonymkode: a4dd9...b7f Første delen av dette er litt i samme gata som det Lillemus påpekte over; at du skylder på deg selv på et vis, ved at du snakker om at bare du får vist deg fram fra din beste side, så vil han forstå at det er deg han vil ha. Men du fortjener en som vil ha deg på den måten du ønsker selv om du ikke er tipptopp hele tiden . Og til avslutningen: Jeg tror ikke du (eller andre som er i hekt) er i stand til å finne eller forstå at noen andre kan være «mannen i ditt liv» så lenge du fortsatt er i hekt. Det blir som å skygge for sola. Å komme fri fra en slik situasjon handler verken om å tildele han eller deg skyld, men å anerkjenne at relasjonen ikke gir deg det du vil ha. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden morsan skrev (2 timer siden): Første delen av dette er litt i samme gata som det Lillemus påpekte over; at du skylder på deg selv på et vis, ved at du snakker om at bare du får vist deg fram fra din beste side, så vil han forstå at det er deg han vil ha. Men du fortjener en som vil ha deg på den måten du ønsker selv om du ikke er tipptopp hele tiden . Og til avslutningen: Jeg tror ikke du (eller andre som er i hekt) er i stand til å finne eller forstå at noen andre kan være «mannen i ditt liv» så lenge du fortsatt er i hekt. Det blir som å skygge for sola. Å komme fri fra en slik situasjon handler verken om å tildele han eller deg skyld, men å anerkjenne at relasjonen ikke gir deg det du vil ha. Hvordan skal jeg komme meg videre og bort fra dette hektet? Jeg er ikke forelsket eller gal etter han, siden jeg merker han ikke er like på tilbake. Jeg vil helst ikke slette han, syntes det viser en dårlig side. Jeg vil bare kunne klare å sende han mld og spør han om å møtes. Jeg tror han vil merke det, å begynne å spør meg. Det er nok da det er vanskelig å holde tilbake. Anonymkode: a4dd9...b7f 0 Siter
morsan Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan skal jeg komme meg videre og bort fra dette hektet? Jeg er ikke forelsket eller gal etter han, siden jeg merker han ikke er like på tilbake. Jeg vil helst ikke slette han, syntes det viser en dårlig side. Jeg vil bare kunne klare å sende han mld og spør han om å møtes. Jeg tror han vil merke det, å begynne å spør meg. Det er nok da det er vanskelig å holde tilbake. Anonymkode: a4dd9...b7f Som jeg skrev tidligere finnes det mye på nett om «hvordan komme over noen», og hvor hovedfokus er å unngå å gi næring til det som gjør at man ikke slipper taket i mental forstand. Altså unnlater å oppsøke og ha kontakt, unnlate å følge med på hva den andre gjør i sosiale medier osv. Det er ikke det samme som å ghoste eller blokkere. Jeg tolker innleggene dine som at du før du kommer så langt ønsker å spørre han om hans innstilling til deg og relasjonen dere har, og det må du jo gjerne gjøre. Dersom du ikke får det svaret eller de forsikringene du føler du trenger, er det helt fair å si at det ikke er aktuelt for deg med en «mellomløsning», slik at manglende forpliktelse fra hans side får som konsekvens at du setter strek. 1 Siter
Grendel Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg vil helst ikke slette han, syntes det viser en dårlig side Helt enig. Det er en dårlig side å bare ghoste/ slette noen som ikke har gjort noe galt. Du får gjøre det slutt på en ordentlig måte. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan skal jeg komme meg videre og bort fra dette hektet? Jeg er ikke forelsket eller gal etter han, siden jeg merker han ikke er like på tilbake. ? Men du ville vært forelsket hvis han var like "på" tilbake? Du har jo tydeligvis følelser hvis dette er en "hekt" du sliter med å komme ut av. Jeg synes dere begge er typiske for deres generasjon. Man skal spille litt likegyldig for å vise at man er sterk og ikke trenger noen. Jeg synes det er tøffere å innrømme at man har følelser, og heller tåle en avvisning. Det gjelder aller mest mannen her. Hvis han ikke engang klarer å si at han liker deg så får du bare droppe dette. Han kan eventuelt få valget mellom et forhold eller ingenting. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.