Gå til innhold

Tror jeg kan lære mye ved å sette meg inn i dette.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Har lest boken før men var ikke flink til å sette meg inn i det, nå vil jeg jobbe med meg selv. Dette er ikke en svevende bok men den handler om selvutvikling, det er mye å lære om seg selv og andre og det vil jeg fortsette med. Dette er vel noe godt @nachnoo? Den er jordnær og lærerik :) 

audhildkarlsen.no

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel motivasjonen og ikke nødvendigvis boka som er det viktigste med selvhjelp eller selvutviklings bøker føler jeg.

Skrevet
nachnoo skrev (5 minutter siden):

Beklager, men dette har jeg ikke noe tro på.

Det er synd for det er veldig lærerikt og man lærer mye om seg selv og andre, det er vel mye bedre enn hva jeg har holdt på med de siste årene? Det er jo selvutvikling og man jobber etter de fire elementene, som f.eks er jeg luft og det står for det mentale, så er det vann som er følelsenes element, ild som er handlingens element og jord som er systematisk, rolig og arbeider mer i det stille. 

Jeg må lære meg og være mer i de andre elementene og ikke bare luft, det mentale. Syns det er en god ide, jord er jo de som er mye ute og er mer aktive. 

Skrevet
Ftss skrev (2 minutter siden):

Det er vel motivasjonen og ikke nødvendigvis boka som er det viktigste med selvhjelp eller selvutviklings bøker føler jeg.

Ja man må ha motivasjon til å jobbe med seg selv på alle plan, jeg vil ikke lenger bare være mental og hengi meg til fantasier. Vil bruke alle elementene og de er jo i meg. 

Skrevet
stjernestøv skrev (29 minutter siden):

Det er synd for det er veldig lærerikt og man lærer mye om seg selv og andre, det er vel mye bedre enn hva jeg har holdt på med de siste årene? Det er jo selvutvikling og man jobber etter de fire elementene, som f.eks er jeg luft og det står for det mentale, så er det vann som er følelsenes element, ild som er handlingens element og jord som er systematisk, rolig og arbeider mer i det stille. 

Jeg må lære meg og være mer i de andre elementene og ikke bare luft, det mentale. Syns det er en god ide, jord er jo de som er mye ute og er mer aktive. 

Hvis dette er en måte som gjør at du blir mer aktiv, får mer handlng, mer systematikk og ro osv, så er jo det veldig positivt for deg, uansett hva slags symbolspråk du bruker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...