stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Har lest boken før men var ikke flink til å sette meg inn i det, nå vil jeg jobbe med meg selv. Dette er ikke en svevende bok men den handler om selvutvikling, det er mye å lære om seg selv og andre og det vil jeg fortsette med. Dette er vel noe godt @nachnoo? Den er jordnær og lærerik audhildkarlsen.no 0 Siter
nachnoo Skrevet 49 minutter siden Skrevet 49 minutter siden Beklager, men dette har jeg ikke noe tro på. 0 Siter
Ftss Skrevet 34 minutter siden Skrevet 34 minutter siden Det er vel motivasjonen og ikke nødvendigvis boka som er det viktigste med selvhjelp eller selvutviklings bøker føler jeg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 32 minutter siden Forfatter Skrevet 32 minutter siden nachnoo skrev (5 minutter siden): Beklager, men dette har jeg ikke noe tro på. Det er synd for det er veldig lærerikt og man lærer mye om seg selv og andre, det er vel mye bedre enn hva jeg har holdt på med de siste årene? Det er jo selvutvikling og man jobber etter de fire elementene, som f.eks er jeg luft og det står for det mentale, så er det vann som er følelsenes element, ild som er handlingens element og jord som er systematisk, rolig og arbeider mer i det stille. Jeg må lære meg og være mer i de andre elementene og ikke bare luft, det mentale. Syns det er en god ide, jord er jo de som er mye ute og er mer aktive. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30 minutter siden Forfatter Skrevet 30 minutter siden Ftss skrev (2 minutter siden): Det er vel motivasjonen og ikke nødvendigvis boka som er det viktigste med selvhjelp eller selvutviklings bøker føler jeg. Ja man må ha motivasjon til å jobbe med seg selv på alle plan, jeg vil ikke lenger bare være mental og hengi meg til fantasier. Vil bruke alle elementene og de er jo i meg. 0 Siter
Vhanja Skrevet 2 minutter siden Skrevet 2 minutter siden stjernestøv skrev (29 minutter siden): Det er synd for det er veldig lærerikt og man lærer mye om seg selv og andre, det er vel mye bedre enn hva jeg har holdt på med de siste årene? Det er jo selvutvikling og man jobber etter de fire elementene, som f.eks er jeg luft og det står for det mentale, så er det vann som er følelsenes element, ild som er handlingens element og jord som er systematisk, rolig og arbeider mer i det stille. Jeg må lære meg og være mer i de andre elementene og ikke bare luft, det mentale. Syns det er en god ide, jord er jo de som er mye ute og er mer aktive. Hvis dette er en måte som gjør at du blir mer aktiv, får mer handlng, mer systematikk og ro osv, så er jo det veldig positivt for deg, uansett hva slags symbolspråk du bruker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.