Vhanja Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden psykedeliker skrev (1 minutt siden): Det er kun hvis man legger subjektivt opplevd bedring som premiss. Å erstatte én illusjon med en annen løser ingen problemer på lang sikt. Du skriver bare svada. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Vhanja skrev (1 minutt siden): Du skriver bare svada. Var du tom for rasjonelle argumenter nå? 0 Siter
Vhanja Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden psykedeliker skrev (4 minutter siden): Var du tom for rasjonelle argumenter nå? Nope. Det var et rasjonelt argument. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Vhanja skrev (Akkurat nå): Nope. Det var et rasjonelt argument. Da kan du vel redegjøre for hva som er irrasjonelt med min påstand? 0 Siter
Vhanja Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden psykedeliker skrev (Akkurat nå): Da kan du vel redegjøre for hva som er irrasjonelt med min påstand? Nope. Jeg har ikke tenkt å "redegjøre" for noe som helst ovenfor deg. Jeg har sett gjennom deg for lenge siden. Du trenger ikke kaste bort tiden din med å bruke dette tullet på meg. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Vhanja skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke tenkt å "redegjøre" for noe som helst ovenfor deg. Nå lager du bare unnskyldninger for å la være å stå for meningene dine. 0 Siter
Vhanja Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden psykedeliker skrev (1 minutt siden): Nå lager du bare unnskyldninger for å la være å stå for meningene dine. Nå fortsetter du bare å skrive piss. Jeg biter ikke på. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Vhanja skrev (10 minutter siden): Nå fortsetter du bare å skrive piss. Jeg biter ikke på. Det er nettopp det du gjør, du er nokså forutsigbar der. 0 Siter
Vhanja Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden psykedeliker skrev (4 minutter siden): Det er nettopp det du gjør, du er nokså forutsigbar der. Det er bra du avslører til alle andre på forumet at det du skriver er piss. Mission accomplished. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Vhanja skrev (9 minutter siden): Det er bra du avslører til alle andre på forumet at det du skriver er piss. Mission accomplished. Se, der gjorde du det igjen. Jeg har deg på kroken nå. 0 Siter
XbellaX Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden stjernestøv skrev (2 timer siden): @XbellaX Tror ikke jeg har schizoaffektiv, tror ikke jeg har en affektiv lidelse med svingninger. Ikke har jeg vært deprimert på flere år og ikke hatt oppturer heller så tror ikke det stemmer, det eneste jeg har er negative symptomer. Jeg vet at du ikke helt tror det, det var derfor jeg også skrev om symptomer og ikke kun diagnose. Symptomene er der uansett og er de du må forholde deg til. Jeg beklager om det jeg sa satt i gang et ras av bekymringstanker hos deg, det var ikke meningen. PS. Det er ingen ånder som slår av internettoppkoblingen din, du kan ta det helt med ro :- ) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20 timer siden Forfatter Skrevet 20 timer siden XbellaX skrev (19 minutter siden): Jeg vet at du ikke helt tror det, det var derfor jeg også skrev om symptomer og ikke kun diagnose. Symptomene er der uansett og er de du må forholde deg til. Jeg beklager om det jeg sa satt i gang et ras av bekymringstanker hos deg, det var ikke meningen. PS. Det er ingen ånder som slår av internettoppkoblingen din, du kan ta det helt med ro :- ) Uff nei nå tenker jeg bare på mannen, han er på sykehuset. 0 Siter
XbellaX Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden stjernestøv skrev (Akkurat nå): Uff nei nå tenker jeg bare på mannen, han er på sykehuset. Det er ikke så vanskelig å skjønne, jeg leste akkurat dagboken din. Jeg er glad han blir godt ivaretatt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20 timer siden Forfatter Skrevet 20 timer siden XbellaX skrev (3 minutter siden): Det er ikke så vanskelig å skjønne, jeg leste akkurat dagboken din. Jeg er glad han blir godt ivaretatt. Ja de ringer hvis det er noe men skulle sagt de skulle ringe uansett, jeg ringer opp snart. Hvor lang tid tar det å ta ct? Og legen skal jo se på det. 0 Siter
XbellaX Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden stjernestøv skrev (3 minutter siden): Ja de ringer hvis det er noe men skulle sagt de skulle ringe uansett, jeg ringer opp snart. Hvor lang tid tar det å ta ct? Og legen skal jo se på det. Det går ganske kjapt. Ikke vær redd for å ringe dem. 0 Siter
frosken Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Vhanja skrev (3 timer siden): Du skriver bare svada. Det er jeg uenig i. Noe av det som skrives virker merkelig, men en del ganger har jeg fått aha-opplevelser ved å gå litt mer inn i argumenter som jeg innledningsvis har ment var helt feil. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.