Gå til innhold

Tror jeg kan lære mye ved å sette meg inn i dette.

Anbefalte innlegg

Skrevet
stjernestøv skrev (38 minutter siden):

Ja det er ikke lett men er det fordi vi tror det ikke er lett? Det må jo gå an å forandre seg eller? Kan gå litt på elvaveien eller rundt sykehuset hver da, blir vel elvaveien hvis jeg skal gå elene for det er kortest. 

Just do it som Nike sier. Liker det slagordet. Har alltid tenkt på det når det kommer til trening. 

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (2 minutter siden):

Just do it som Nike sier. Liker det slagordet. Har alltid tenkt på det når det kommer til trening. 

Ja jeg og liker det og fake it until you make it, får tenke på de to :) Hun skriver også små skritt nå. 

stjernestøv
Skrevet

Begge ungene merket at jeg ikke er god i dag i telefonen, tok lang tid før jeg svarte men merket ikke det selv men er ikke helt god. Gjorde nok litt for mye i dag, blir jo redd for å gjøre ting og det er jo forsvarsmekanismer. Tror jeg kan bli gal av å være for mye i det mentale men er jo nesten bare der jeg, ikke klarte jeg meditere heller. 

stjernestøv
Skrevet (endret)

Kommer ikke inn på noe annet enn dol, hva betyr nå det? 

Endret av stjernestøv
Skrevet
stjernestøv skrev (5 minutter siden):

Kommer ikke inn på noe annet enn dol, hva betyr nå det? 

Hva skulle det bety? Og hva mener du med at du ikke kommer inn noe sted? 

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Luft, vann, ild og jord, høres for meg ut som svada.

Det er svada ut fra den kunnskapen vi har idag, selv om den også har sine begrensninger. Men opprinnelig var det et forsøk på å finne orden og system i en tilsynelatende kaotisk og tilfeldig virkelighet, akkurat som nåtidens naturvitenskap.

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (5 minutter siden):

Har prøvd fb og andre plasser og skulle lese om schizoaffektiv for å se om jeg kjente meg igjen, kommer ikke inn på noe. 

stjernestøv
Skrevet
psykedeliker skrev (3 minutter siden):

Det er svada ut fra den kunnskapen vi har idag, selv om den også har sine begrensninger. Men opprinnelig var det et forsøk på å finne orden og system i en tilsynelatende kaotisk og tilfeldig virkelighet, akkurat som nåtidens naturvitenskap.

Ja og det er kaotiske mennesker i dag. 

psykedeliker
Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ja og det er kaotiske mennesker i dag. 

Det blir ikke bedre av å bruke narrativer og forklaringsmodeller fra lavere sivilisasjonsnivåer for å forstå virkeligheten idag.

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (10 minutter siden):

Nå kom det, tror det er åndene som tuller med meg og mener jeg sitter for mye på pc :) 

stjernestøv
Skrevet
psykedeliker skrev (Akkurat nå):

Det blir ikke bedre av å bruke narrativer og forklaringsmodeller fra lavere sivilisasjonsnivåer for å forstå virkeligheten idag.

Arg, les boken da vel så forstår du at det er ikke sånn. 

psykedeliker
Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Arg, les boken da vel så forstår du at det er ikke sånn.

Bruk intellektet ditt, så forstår du at dette er svada i den konteksten det fremstilles her.

stjernestøv
Skrevet
psykedeliker skrev (Akkurat nå):

Bruk intellektet ditt, så forstår du at dette er svada i den konteksten det fremstilles her.

Ja da fremstiller jeg det feil for denne damen har kunnskap om mye som overgår meg en lang gang. 

stjernestøv
Skrevet

Nei får ikke lest om schizoaffektiv på nettet og chatchp bare sender når jeg spør hva det er. Hm. 

stjernestøv
Skrevet

Tror det var åndene, de slo av internett boksen. 

stjernestøv
Skrevet

@XbellaX Tror ikke jeg har schizoaffektiv, tror ikke jeg har en affektiv lidelse med svingninger. Ikke har jeg vært deprimert på flere år og ikke hatt oppturer heller så tror ikke det stemmer, det eneste jeg har er negative symptomer. 

stjernestøv
Skrevet

Uff jeg har helt feil fokus og nå er jeg veldig redd pga noe som har skjedd her, livet er uforutsigbart og skummelt. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Uff jeg har helt feil fokus og nå er jeg veldig redd pga noe som har skjedd her, livet er uforutsigbart og skummelt. 

Hva har skjedd?

Anonymkode: 95752...d87

Skrevet
psykedeliker skrev (1 time siden):

Det har ikke så mye å si hvilke forklaringsmodeller en person velger å bruke, hvis resultatet er at de blir bedre.

psykedeliker
Skrevet
Vhanja skrev (33 minutter siden):

Det har ikke så mye å si hvilke forklaringsmodeller en person velger å bruke, hvis resultatet er at de blir bedre.

Det er kun hvis man legger subjektivt opplevd bedring som premiss. Å erstatte én illusjon med en annen løser ingen problemer på lang sikt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...