Gå til innhold

Hudirritasjoner og tørre flekker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nylig fått tørre hudflekker på armen og hele huden min har generelt blitt mye tørrere enn før. Jeg har allerede en tørr hudtype, men det ble enda tørrere og flekkene på armen startet som kviser eller vannposer, vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Når jeg dusja og klødde dem så ble de flatere tørre flekker. Søstra mi har testet positivt for hepatitt så jeg er bekymret for at det kan være det. Legevakten der jeg bor svarer ikke og jeg vet ikke hva jeg bør gjøre. 

IMG_6520.jpeg

IMG_6521.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 hour ago, emilie321 said:

Ta en tur til fastlegen?

Jeg står i kø for en ny fastlege 

AnonymBruker
Skrevet

prøv dr dropin eller lignende tjenester

Anonymkode: 194c4...3ef

Skrevet
3 minutes ago, AnonymBruker said:

prøv dr dropin eller lignende tjenester

Anonymkode: 194c4...3ef

Takk, det var det jeg trengte. Skal kontakte dem så fort som mulig. 

AnonymBruker
Skrevet
Vil_0007 skrev (9 minutter siden):

Takk, det var det jeg trengte. Skal kontakte dem så fort som mulig. 

De har online-tjeneste hvor man sender inn et par bilder med beskrivelse. Svar innen 24 timer. Pris ca 600 kr.

Anonymkode: 80745...d8b

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...