Vil_0007 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg har nylig fått tørre hudflekker på armen og hele huden min har generelt blitt mye tørrere enn før. Jeg har allerede en tørr hudtype, men det ble enda tørrere og flekkene på armen startet som kviser eller vannposer, vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Når jeg dusja og klødde dem så ble de flatere tørre flekker. Søstra mi har testet positivt for hepatitt så jeg er bekymret for at det kan være det. Legevakten der jeg bor svarer ikke og jeg vet ikke hva jeg bør gjøre. 0 Siter
Vil_0007 Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden 1 hour ago, emilie321 said: Ta en tur til fastlegen? Jeg står i kø for en ny fastlege 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden prøv dr dropin eller lignende tjenester Anonymkode: 194c4...3ef 0 Siter
Vil_0007 Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden 3 minutes ago, AnonymBruker said: prøv dr dropin eller lignende tjenester Anonymkode: 194c4...3ef Takk, det var det jeg trengte. Skal kontakte dem så fort som mulig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Vil_0007 skrev (9 minutter siden): Takk, det var det jeg trengte. Skal kontakte dem så fort som mulig. De har online-tjeneste hvor man sender inn et par bilder med beskrivelse. Svar innen 24 timer. Pris ca 600 kr. Anonymkode: 80745...d8b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.