AnonymBruker Skrevet 29. mai Skrevet 29. mai Har en jeg ser på som en venn. Så i går på snap at vedkommende hadde bilde av seg og en annen venn. Dette har aldri vi gjort. Er det rart å bli sår av sånt og føle seg utenfor? Lenge siden jeg har møt vedkommende også. Anonymkode: 9d8b0...3f5 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 29. mai Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det rart å bli sår av sånt og føle seg utenfor? Ja. 3 Siter
Lillemus Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har en jeg ser på som en venn. Så i går på snap at vedkommende hadde bilde av seg og en annen venn. Dette har aldri vi gjort. Er det rart å bli sår av sånt og føle seg utenfor? Lenge siden jeg har møt vedkommende også. Anonymkode: 9d8b0...3f5 Ja, en slik reaksjon er merkelig. Du eier jo ikke vedkommende. 0 Siter
LGLG Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai Høres ut som du savner vennen din og kanskje ønsker mer kontakt enn dere har? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai Ikkeanonymnok skrev (17 timer siden): Ja. Hvorfor? Anonymkode: 9d8b0...3f5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai Lillemus skrev (15 timer siden): Ja, en slik reaksjon er merkelig. Du eier jo ikke vedkommende. Hvorfor? Det å føle seg utenfor. Nei, gjør ikke det. Hvorfor sier du det? Anonymkode: 9d8b0...3f5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai LGLG skrev (10 timer siden): Høres ut som du savner vennen din og kanskje ønsker mer kontakt enn dere har? Ja, savner vennskap og mer kontakt. Anonymkode: 9d8b0...3f5 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor? Det å føle seg utenfor. Nei, gjør ikke det. Hvorfor sier du det? Anonymkode: 9d8b0...3f5 Jeg synes det er merkelig å bli lei seg for at en venn også har andre venner ja. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai Hvor gammel er du? Jeg kjente også misunnelse mange ganger da jeg var barn/ungdom, særlig om vi var tre stykker virket det som om de var bedre venner med hverandre enn med meg, og det var litt sårt. Det er ikke sikkert det stemmer for deg, men kan du kanskje fortelle det du kjenner til vennen din? Ikke som kritikk, bare hvordan du føler det. Anonymkode: a9209...60d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai Lillemus skrev (20 timer siden): Jeg synes det er merkelig å bli lei seg for at en venn også har andre venner ja. Det er vel mest at jeg ser deres nærhet som venn og at vi ikke har det og ikke er like prioritert. Og at hun har flere enn meg. Anonymkode: 9d8b0...3f5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hvor gammel er du? Jeg kjente også misunnelse mange ganger da jeg var barn/ungdom, særlig om vi var tre stykker virket det som om de var bedre venner med hverandre enn med meg, og det var litt sårt. Det er ikke sikkert det stemmer for deg, men kan du kanskje fortelle det du kjenner til vennen din? Ikke som kritikk, bare hvordan du føler det. Anonymkode: a9209...60d Føler det er dumt å si noe om hva jeg føler. Det ville ikke forandret noe. Dette er en sår ting for meg. Anonymkode: 9d8b0...3f5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Føler det er dumt å si noe om hva jeg føler. Det ville ikke forandret noe. Dette er en sår ting for meg. Anonymkode: 9d8b0...3f5 Og at de er bedre venner og jeg mye lavere på prioriteringslista. Anonymkode: 9d8b0...3f5 0 Siter
stjernestøv Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Og at de er bedre venner og jeg mye lavere på prioriteringslista. Anonymkode: 9d8b0...3f5 De trenger ikke være bedre venner selv om de er sammen uten deg, mine to venner treffes ofte uten meg. Det er jo min egen feil som styrer unna så det gjør ikke meg noe. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Føler det er dumt å si noe om hva jeg føler. Det ville ikke forandret noe. Dette er en sår ting for meg. Anonymkode: 9d8b0...3f5 Ikke vær så skråsikker på at det ikke vil forandre noe. Det er å tørre å ta sånne samtaler som er limet i dype vennskap og skaper fortrolighet. Anonymkode: a9209...60d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Føler det er dumt å si noe om hva jeg føler. Det ville ikke forandret noe. Dette er en sår ting for meg. Anonymkode: 9d8b0...3f5 Hvis du ikke bryter mønsteret ditt med å bare trekke deg unna og synes synd på deg selv i stillhet, så vil du aldri komme videre heller. Anonymkode: 123f7...7c3 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai Sjalusi er vel en vanlig følelse, men noen blir sykelig sjalu. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (På 31.5.2026 den 20.16): Ikke vær så skråsikker på at det ikke vil forandre noe. Det er å tørre å ta sånne samtaler som er limet i dype vennskap og skaper fortrolighet. Anonymkode: a9209...60d Vet ikke om jeg kan si noe sånt. Det blir sikkert mottatt feil og dumt. Anonymkode: 9d8b0...3f5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vet ikke om jeg kan si noe sånt. Det blir sikkert mottatt feil og dumt. Anonymkode: 9d8b0...3f5 Da får du fortsette å trekke deg unna og konkludere med verst mulig scenario i hodet i stedet. Det er sikkert en kjempefin strategi for å opprettholde vennskap fremover. Anonymkode: 123f7...7c3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hvis du ikke bryter mønsteret ditt med å bare trekke deg unna og synes synd på deg selv i stillhet, så vil du aldri komme videre heller. Anonymkode: 123f7...7c3 Dette er nok typisk meg! Og et mønster jeg lett går i. Anonymkode: 9d8b0...3f5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da får du fortsette å trekke deg unna og konkludere med verst mulig scenario i hodet i stedet. Det er sikkert en kjempefin strategi for å opprettholde vennskap fremover. Anonymkode: 123f7...7c3 Jeg skjønner at det kanskje hadde vært bedre å være mer åpen, men det er vanskelig å gjøre seg sårbar og si hva jeg føler. Redd for at det blir mottatt feil og de skal tenke noe om meg. Anonymkode: 9d8b0...3f5 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.