AnonymBruker Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Og lik null interesse i min tøffe tid. Anonymkode: 9d8b0...3f5 Slutt nå. Du maser om det samme hele tiden og gjør ingenting med det. Anonymkode: 123f7...7c3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Hva godt gjør disse trådene ts egentlig og hvor nyttige er alle svarene? Ser ut til å bare stimulere, styrke og opprettholde ts ' mønstre. Heller bensin på bålet og gir ts belønning for å understreke sin offerrolle og selvsentrering. Skaffe seg oppmerksomhet med syting og klaging er jo en klassiker. Anonymkode: 8deab...ee9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hva godt gjør disse trådene ts egentlig og hvor nyttige er alle svarene? Ser ut til å bare stimulere, styrke og opprettholde ts ' mønstre. Heller bensin på bålet og gir ts belønning for å understreke sin offerrolle og selvsentrering. Skaffe seg oppmerksomhet med syting og klaging er jo en klassiker. Anonymkode: 8deab...ee9 Dette var trist lesing. Synd å bli sett på sånn, Anonymkode: 9d8b0...3f5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette var trist lesing. Synd å bli sett på sånn, Anonymkode: 9d8b0...3f5 Bare som et irriterende menneske 😔 Takk for det da! Anonymkode: 9d8b0...3f5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bare som et irriterende menneske 😔 Takk for det da! Anonymkode: 9d8b0...3f5 Det er vel sånn med det vennskapet også negativt tanker om meg som gjør det og ikke kontakt. Som ellers alt i livet. Anonymkode: 9d8b0...3f5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Bare som et irriterende menneske 😔 Takk for det da! Anonymkode: 9d8b0...3f5 Men hvorfor fortsetter du å oppføre deg på en måte som dytter folk unna? Du klager på at du er trist og lei deg og ensom. Du har fått tilbakemeldinger flere ganger på at oppførselen din kan gjøre at folk trekker seg unna deg - likevel fortsetter du å oppføre deg slik. Anonymkode: 123f7...7c3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Men hvorfor fortsetter du å oppføre deg på en måte som dytter folk unna? Du klager på at du er trist og lei deg og ensom. Du har fått tilbakemeldinger flere ganger på at oppførselen din kan gjøre at folk trekker seg unna deg - likevel fortsetter du å oppføre deg slik. Anonymkode: 123f7...7c3 Vet ikke. Når jeg opplever sånt blir jeg sånn og blir sår og lei meg. Da gir jeg litt opp. Kan tenke anmeldelse før det. Og så rykker jeg tilbake. Anonymkode: 9d8b0...3f5 0 Siter
LGLG Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Det kan være en fordel for deg om du tenker deg om to ganger før du skriver, prøve å ikke reagere på impuls. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni LGLG skrev (10 minutter siden): Det kan være en fordel for deg om du tenker deg om to ganger før du skriver, prøve å ikke reagere på impuls. Ja, du har nok rett. Er alt for impulsiv. Anonymkode: 9d8b0...3f5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Vet ikke. Når jeg opplever sånt blir jeg sånn og blir sår og lei meg. Da gir jeg litt opp. Kan tenke anmeldelse før det. Og så rykker jeg tilbake. Anonymkode: 9d8b0...3f5 Så hvorfor fortsetter du å oppføre deg på en måte som du vet fører til at folk trekker seg unna, og som du vet da fører til at du blir sår og lei deg? Det er du som styrer dette. Og du velger å fortsette å oppføre deg på samme måte, slik at det samme skjer. Gang på gang. Anonymkode: 123f7...7c3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni La nå ts være i fred. Hn trenger kanskje bare å samle seg litt og roe seg ned. Anonymkode: 8deab...ee9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (15 minutter siden): La nå ts være i fred. Hn trenger kanskje bare å samle seg litt og roe seg ned. Anonymkode: 8deab...ee9 Men for at TS skal klare å bryte eget reaksjonsmønster, som leder til dette hver gang, så må hun reflektere mer over slike spørsmål enn "vet ikke". Ellers kommer hun jo ikke videre. Hvis alt hun skal gjøre er å samle seg litt og roe seg ned så vil det samme skje igjen og igjen, frem til hun faktisk gjør noe aktivt for å bryte denne runddansen. Anonymkode: 123f7...7c3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Jeg skulle ønske at livet var mye mye lettere enn det er. Og mer glede! Synes det rett å slett er vanskelig. Anonymkode: 9d8b0...3f5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg skulle ønske at livet var mye mye lettere enn det er. Og mer glede! Synes det rett å slett er vanskelig. Anonymkode: 9d8b0...3f5 Heldig er dere som får det bedre til og har bedre helse. Nyt det ❤️ Anonymkode: 9d8b0...3f5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Heldig er dere som får det bedre til og har bedre helse. Nyt det ❤️ Anonymkode: 9d8b0...3f5 Vi er ikke heldige, vi har jobbet for det. Tror du at du er den eneste med utfordringer? Du kan også få det til, hvis du begynner å gjøre jobben som oss andre. Anonymkode: 123f7...7c3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men for at TS skal klare å bryte eget reaksjonsmønster, som leder til dette hver gang, så må hun reflektere mer over slike spørsmål enn "vet ikke". Ellers kommer hun jo ikke videre. Hvis alt hun skal gjøre er å samle seg litt og roe seg ned så vil det samme skje igjen og igjen, frem til hun faktisk gjør noe aktivt for å bryte denne runddansen. Anonymkode: 123f7...7c3 Men som noen sa, dette har jo pågått i tolv måneder med stort sett det samme, og det skjer ingen endring. Tror at velmente råd av ts oppleves som mas, som går inn det ene øret og ut det andre, samtidig som hn soler seg i oppmerksomhet. At ts trenger å ventilere er greit, men nå har hn jo gjort det til gagns. Kanskje nærstående av ts, evt. terapeut, lettere kan gi råd, siden de kjenner vedkommende og har bedre forutsetninger til å vite hvordan endringer kan skje. Anonymkode: 8deab...ee9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi er ikke heldige, vi har jobbet for det. Tror du at du er den eneste med utfordringer? Du kan også få det til, hvis du begynner å gjøre jobben som oss andre. Anonymkode: 123f7...7c3 Jo, heldig som i å ha god helse og få livet til. Sier absolutt ikke at det ikke jobbes. Nei, er ikke eneste med utfordringer absolutt ikke. Er mange skjebner. Jeg prøver å jobbe her også da. Anonymkode: 9d8b0...3f5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men som noen sa, dette har jo pågått i tolv måneder med stort sett det samme, og det skjer ingen endring. Tror at velmente råd av ts oppleves som mas, som går inn det ene øret og ut det andre, samtidig som hn soler seg i oppmerksomhet. At ts trenger å ventilere er greit, men nå har hn jo gjort det til gagns. Kanskje nærstående av ts, evt. terapeut, lettere kan gi råd, siden de kjenner vedkommende og har bedre forutsetninger til å vite hvordan endringer kan skje. Anonymkode: 8deab...ee9 Konkluderer du med at ingen bør svare meg? Soler seg i oppmerksomhet? Har ikke noen nære. Trist å lese at det er det du mener. Jeg skriver ikke om det samme hele tiden da. Anonymkode: 9d8b0...3f5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Konkluderer du med at ingen bør svare meg? Soler seg i oppmerksomhet? Har ikke noen nære. Trist å lese at det er det du mener. Jeg skriver ikke om det samme hele tiden da. Anonymkode: 9d8b0...3f5 Alle innlegg blir satt veldig pris på. Anonymkode: 9d8b0...3f5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jo, heldig som i å ha god helse og få livet til. Sier absolutt ikke at det ikke jobbes. Nei, er ikke eneste med utfordringer absolutt ikke. Er mange skjebner. Jeg prøver å jobbe her også da. Anonymkode: 9d8b0...3f5 Hvordan vet du at jeg har god helse? Det å si at jeg er "heldig" fordi jeg har fått til livet er å bagatellisere den jobben jeg har gjort for å komme dit. Det insinuerer at jeg har sittet i sofaen og fått et godt liv i fanget, noe som virkelig ikke er tilfelle. Det er faktisk ganske ufint sagt av deg. Anonymkode: 123f7...7c3 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.