Gå til innhold

Dine tanker her?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Og lik null interesse i min tøffe tid. 

Anonymkode: 9d8b0...3f5

Slutt nå. Du maser om det samme hele tiden og gjør ingenting med det.

Anonymkode: 123f7...7c3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva godt gjør disse trådene ts egentlig og hvor nyttige er alle svarene? Ser ut til å bare stimulere, styrke og opprettholde ts ' mønstre. Heller bensin på bålet og gir ts belønning for å understreke sin offerrolle og selvsentrering. Skaffe seg oppmerksomhet med syting og klaging er jo en klassiker.

Anonymkode: 8deab...ee9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hva godt gjør disse trådene ts egentlig og hvor nyttige er alle svarene? Ser ut til å bare stimulere, styrke og opprettholde ts ' mønstre. Heller bensin på bålet og gir ts belønning for å understreke sin offerrolle og selvsentrering. Skaffe seg oppmerksomhet med syting og klaging er jo en klassiker.

Dette var trist lesing. Synd å bli sett på sånn, 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette var trist lesing. Synd å bli sett på sånn, 

Bare som et irriterende menneske 😔

Takk for det da! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for det da! 

Det er vel sånn med det vennskapet også negativt tanker om meg som gjør det og ikke kontakt. Som ellers alt i livet.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Takk for det da! 

Men hvorfor fortsetter du å oppføre deg på en måte som dytter folk unna? Du klager på at du er trist og lei deg og ensom. Du har fått tilbakemeldinger flere ganger på at oppførselen din kan gjøre at folk trekker seg unna deg - likevel fortsetter du å oppføre deg slik.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Men hvorfor fortsetter du å oppføre deg på en måte som dytter folk unna? Du klager på at du er trist og lei deg og ensom. Du har fått tilbakemeldinger flere ganger på at oppførselen din kan gjøre at folk trekker seg unna deg - likevel fortsetter du å oppføre deg slik.

Vet ikke. Når jeg opplever sånt blir jeg sånn og blir sår og lei meg. Da gir jeg litt opp. Kan tenke anmeldelse før det. Og så rykker jeg tilbake. 

Skrevet

Det kan være en fordel for deg om du tenker deg om to ganger før du skriver, prøve å ikke reagere på impuls.

AnonymBruker
Skrevet
LGLG skrev (10 minutter siden):

Det kan være en fordel for deg om du tenker deg om to ganger før du skriver, prøve å ikke reagere på impuls.

Ja, du har nok rett. Er alt for impulsiv. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Vet ikke. Når jeg opplever sånt blir jeg sånn og blir sår og lei meg. Da gir jeg litt opp. Kan tenke anmeldelse før det. Og så rykker jeg tilbake. 

Så hvorfor fortsetter du å oppføre deg på en måte som du vet fører til at folk trekker seg unna, og som du vet da fører til at du blir sår og lei deg?

Det er du som styrer dette. Og du velger å fortsette å oppføre deg på samme måte, slik at det samme skjer. Gang på gang.

AnonymBruker
Skrevet

La nå ts være i fred. Hn trenger kanskje bare å samle seg litt og roe seg ned.

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

La nå ts være i fred. Hn trenger kanskje bare å samle seg litt og roe seg ned.

Men for at TS skal klare å bryte eget reaksjonsmønster, som leder til dette hver gang, så må hun reflektere mer over slike spørsmål enn "vet ikke". Ellers kommer hun jo ikke videre.

Hvis alt hun skal gjøre er å samle seg litt og roe seg ned så vil det samme skje igjen og igjen, frem til hun faktisk gjør noe aktivt for å bryte denne runddansen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...