AnonymBruker Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvordan vet du at jeg har god helse? Det å si at jeg er "heldig" fordi jeg har fått til livet er å bagatellisere den jobben jeg har gjort for å komme dit. Det insinuerer at jeg har sittet i sofaen og fått et godt liv i fanget, noe som virkelig ikke er tilfelle. Det er faktisk ganske ufint sagt av deg. Anonymkode: 123f7...7c3 Det vet jeg ikke. Har du det? Mente at de som har det er heldig. Hvorfor tolker du det jeg skriver til at du har fått det livet du vil med å sitte i sofaen og ikke har jobbet? Jeg skriver ikke det og mener det heller ikke. Livet er tøft og jeg skriver at de er heldig som har fått det til. Jeg får det ikke til selv. Føler alt går i mot meg og har så dårlig odds på alt Anonymkode: 9d8b0...3f5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det vet jeg ikke. Har du det? Mente at de som har det er heldig. Hvorfor tolker du det jeg skriver til at du har fått det livet du vil med å sitte i sofaen og ikke har jobbet? Jeg skriver ikke det og mener det heller ikke. Livet er tøft og jeg skriver at de er heldig som har fått det til. Jeg får det ikke til selv. Føler alt går i mot meg og har så dårlig odds på alt Anonymkode: 9d8b0...3f5 Må legge til. Det er aldri meningen å være ufin mot noen. Synes du/dere jeg er det? Anonymkode: 9d8b0...3f5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Må legge til. Det er aldri meningen å være ufin mot noen. Synes du/dere jeg er det? Anonymkode: 9d8b0...3f5 Jeg synes du er ufin når du sier jeg - og andre - er heldig. Vi er ikke heldige, vi har jobbet for det. Anonymkode: 123f7...7c3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg synes du er ufin når du sier jeg - og andre - er heldig. Vi er ikke heldige, vi har jobbet for det. Anonymkode: 123f7...7c3 Jeg skjønner meg ikke på det. Du hadde ikke lyst å svare på det med god helse? Anonymkode: 9d8b0...3f5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg skjønner meg ikke på det. Du hadde ikke lyst å svare på det med god helse? Anonymkode: 9d8b0...3f5 Min helse er ikke relevant i denne tråden. Anonymkode: 123f7...7c3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg synes du er ufin når du sier jeg - og andre - er heldig. Vi er ikke heldige, vi har jobbet for det. Anonymkode: 123f7...7c3 Det er engang sånn i dette livet at noen er født med bedre odds/flaks enn andre. Det må det være lov og si uten at du blir krenket. Anonymkode: 05798...9d2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er engang sånn i dette livet at noen er født med bedre odds/flaks enn andre. Det må det være lov og si uten at du blir krenket. Anonymkode: 05798...9d2 Men TS kan ikke vite hvem som er født med bedre odds/flaks i livet. Hun bare antar det. Anonymkode: 123f7...7c3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (På 4.6.2026 den 21.00): Min helse er ikke relevant i denne tråden. Anonymkode: 123f7...7c3 Ikke sånnsett, men jeg spurte. Anonymkode: 9d8b0...3f5 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.