Gå til innhold

Dine tanker her?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Worrisome_plenty skrev (23 timer siden):

Sjalusi er vel en vanlig følelse, men noen blir sykelig sjalu.

Jeg tenke det er rett. Lett å få den følelsen. Jeg får den ihvertfall innimellom. Tanker om hvor håpløst jeg har det. 

Anonymkode: 9d8b0...3f5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tanker om hvor håpløst jeg har det. 

Men du nekter jo å gjøre noe som helst for å få det mindre håpløst.

Det virker nesten som om du leter etter ting som gjør deg vondt.

Anonymkode: 123f7...7c3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men du nekter jo å gjøre noe som helst for å få det mindre håpløst.

Det virker nesten som om du leter etter ting som gjør deg vondt.

Anonymkode: 123f7...7c3

Jeg prøver å få det mindre håpløst, men står på stedet hvil uansett akkurat pga helse. Og det er vel det verste for meg før dommedag som jeg føler. Hvordan livet vil bli! 

Jeg lurte på å spørre om å treffes og se hva svaret blir. Jeg skjønner at nesten uansett hvem jeg skulle sammenligne meg med har de flere osv så prøver å la vær, men det er ikke så lett. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 30.5.2026 den 1.08):

Har en jeg ser på som en venn. Så i går på snap at vedkommende hadde bilde av seg og en annen venn. Dette har aldri vi gjort. Er det rart å bli sår av sånt og føle seg utenfor? Lenge siden jeg har møt vedkommende også. 

Vis dette var en mann som jeg hadde datet, han hadde sendt meg en snap bilde sammen med ei dame. Da hadde jeg nok blitt lei meg😢en venn som hadde sendt meg bilde sammen med en annen venn, hadde jeg nok ikke blitt så lei meg for🙂

Endret av Sakura
AnonymBruker
Skrevet
Sakura skrev (3 minutter siden):

Vis dette var en mann som jeg hadde datet, han hadde sendt meg en snap bilde sammen med ei dame. Da hadde jeg nok blitt lei meg😢en venn som hadde sendt meg bilde sammen med en annen venn, hadde jeg nok ikke blitt så lei meg for🙂

Det er en venn og ikke en date. 

Skrevet
Sakura skrev (Akkurat nå):

Jeg forstår deg🙂vis dette er lenge siden du møtte denne venn😢så plutselig får du en snap av din venn med en ny venn. 

AnonymBruker
Skrevet
Sakura skrev (2 minutter siden):

Jeg forstår deg🙂vis dette er lenge siden du møtte denne venn😢så plutselig får du en snap av din venn med en ny venn. 

Ja, en ny venn og av dem to sammen. Og jeg føler meg nedprioritert. Sårt. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det er en venn og ikke en date. 

Folk gjør dette på snap de sender bilder av seg selv og med andre venner til sine gammel venner😕

Endret av Sakura
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, en ny venn og av dem to sammen. Og jeg føler meg nedprioritert. Sårt. 

Jeg forstår du føler at din venn har godt videre og funnet seg en ny venn😢dette er nok bare noe du kjenner på. Du kan ta opp dette tema med din venn🙂si hva du føler. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jeg skjønner at det kanskje hadde vært bedre å være mer åpen, men det er vanskelig å gjøre seg sårbar og si hva jeg føler. Redd for at det blir mottatt feil og de skal tenke noe om meg. 

Å bryte gamle mønstre og vokse som menneske skjer ikke uten ubehag.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Jeg skjønner at det kanskje hadde vært bedre å være mer åpen, men det er vanskelig å gjøre seg sårbar og si hva jeg føler. Redd for at det blir mottatt feil og de skal tenke noe om meg. 

Det er et veldig vanskelig dilemma du står i. Likevel taper du klart mest på å trekke deg unna, og har mest å vinne ved å ta sjansen. Men jeg skjønner at det er ekstremt vanskelig og at hele deg skriker om å la være. 

Anonymkode: a9209...60d

Skrevet
Sakura skrev (1 time siden):

Folk gjør dette på snap de sender bilder av seg selv og med andre venner til sine gammel venner😕

Ja, de gjør sikkert det. 

Skrevet
LGLG skrev (1 time siden):

Å bryte gamle mønstre og vokse som menneske skjer ikke uten ubehag.

Ja, det er vel sånn man vokser og vil tro det er ubehagelig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er et veldig vanskelig dilemma du står i. Likevel taper du klart mest på å trekke deg unna, og har mest å vinne ved å ta sjansen. Men jeg skjønner at det er ekstremt vanskelig og at hele deg skriker om å la være. 

Anonymkode: a9209...60d

Ja, hele meg skriker om å la vær å heller være såret alene. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...