AnonymBruker Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni Worrisome_plenty skrev (23 timer siden): Sjalusi er vel en vanlig følelse, men noen blir sykelig sjalu. Jeg tenke det er rett. Lett å få den følelsen. Jeg får den ihvertfall innimellom. Tanker om hvor håpløst jeg har det. Anonymkode: 9d8b0...3f5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tanker om hvor håpløst jeg har det. Anonymkode: 9d8b0...3f5 Men du nekter jo å gjøre noe som helst for å få det mindre håpløst. Det virker nesten som om du leter etter ting som gjør deg vondt. Anonymkode: 123f7...7c3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men du nekter jo å gjøre noe som helst for å få det mindre håpløst. Det virker nesten som om du leter etter ting som gjør deg vondt. Anonymkode: 123f7...7c3 Jeg prøver å få det mindre håpløst, men står på stedet hvil uansett akkurat pga helse. Og det er vel det verste for meg før dommedag som jeg føler. Hvordan livet vil bli! Jeg lurte på å spørre om å treffes og se hva svaret blir. Jeg skjønner at nesten uansett hvem jeg skulle sammenligne meg med har de flere osv så prøver å la vær, men det er ikke så lett. Anonymkode: 9d8b0...3f5 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni (endret) AnonymBruker skrev (På 30.5.2026 den 1.08): Har en jeg ser på som en venn. Så i går på snap at vedkommende hadde bilde av seg og en annen venn. Dette har aldri vi gjort. Er det rart å bli sår av sånt og føle seg utenfor? Lenge siden jeg har møt vedkommende også. Anonymkode: 9d8b0...3f5 Vis dette var en mann som jeg hadde datet, han hadde sendt meg en snap bilde sammen med ei dame. Da hadde jeg nok blitt lei meg😢en venn som hadde sendt meg bilde sammen med en annen venn, hadde jeg nok ikke blitt så lei meg for🙂 Endret 1. juni av Sakura 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni Sakura skrev (3 minutter siden): Vis dette var en mann som jeg hadde datet, han hadde sendt meg en snap bilde sammen med ei dame. Da hadde jeg nok blitt lei meg😢en venn som hadde sendt meg bilde sammen med en annen venn, hadde jeg nok ikke blitt så lei meg for🙂 Det er en venn og ikke en date. Anonymkode: 9d8b0...3f5 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni Sakura skrev (Akkurat nå): Vis dette var en mann som jeg hadde datet, han hadde sendt meg en snap bilde sammen med ei dame. Da hadde jeg nok blitt lei meg😢en venn som hadde sendt meg bilde sammen med en annen venn, hadde jeg nok ikke blitt så lei meg for🙂 Jeg forstår deg🙂vis dette er lenge siden du møtte denne venn😢så plutselig får du en snap av din venn med en ny venn. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni Sakura skrev (2 minutter siden): Jeg forstår deg🙂vis dette er lenge siden du møtte denne venn😢så plutselig får du en snap av din venn med en ny venn. Ja, en ny venn og av dem to sammen. Og jeg føler meg nedprioritert. Sårt. Anonymkode: 9d8b0...3f5 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni (endret) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er en venn og ikke en date. Anonymkode: 9d8b0...3f5 Folk gjør dette på snap de sender bilder av seg selv og med andre venner til sine gammel venner😕 Endret 1. juni av Sakura 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, en ny venn og av dem to sammen. Og jeg føler meg nedprioritert. Sårt. Anonymkode: 9d8b0...3f5 Jeg forstår du føler at din venn har godt videre og funnet seg en ny venn😢dette er nok bare noe du kjenner på. Du kan ta opp dette tema med din venn🙂si hva du føler. 0 Siter
LGLG Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg skjønner at det kanskje hadde vært bedre å være mer åpen, men det er vanskelig å gjøre seg sårbar og si hva jeg føler. Redd for at det blir mottatt feil og de skal tenke noe om meg. Anonymkode: 9d8b0...3f5 Å bryte gamle mønstre og vokse som menneske skjer ikke uten ubehag. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg skjønner at det kanskje hadde vært bedre å være mer åpen, men det er vanskelig å gjøre seg sårbar og si hva jeg føler. Redd for at det blir mottatt feil og de skal tenke noe om meg. Anonymkode: 9d8b0...3f5 Det er et veldig vanskelig dilemma du står i. Likevel taper du klart mest på å trekke deg unna, og har mest å vinne ved å ta sjansen. Men jeg skjønner at det er ekstremt vanskelig og at hele deg skriker om å la være. Anonymkode: a9209...60d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni Sakura skrev (1 time siden): Folk gjør dette på snap de sender bilder av seg selv og med andre venner til sine gammel venner😕 Ja, de gjør sikkert det. Anonymkode: 9d8b0...3f5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni LGLG skrev (1 time siden): Å bryte gamle mønstre og vokse som menneske skjer ikke uten ubehag. Ja, det er vel sånn man vokser og vil tro det er ubehagelig. Anonymkode: 9d8b0...3f5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er et veldig vanskelig dilemma du står i. Likevel taper du klart mest på å trekke deg unna, og har mest å vinne ved å ta sjansen. Men jeg skjønner at det er ekstremt vanskelig og at hele deg skriker om å la være. Anonymkode: a9209...60d Ja, hele meg skriker om å la vær å heller være såret alene. Anonymkode: 9d8b0...3f5 0 Siter
Glitter Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja, hele meg skriker om å la vær å heller være såret alene. Anonymkode: 9d8b0...3f5 Da kommer du ingen vei. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Glitter skrev (4 timer siden): Da kommer du ingen vei. Det er sant. Derfor jeg vurderer å prøve noe annet. Anonymkode: 9d8b0...3f5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Redd for at hun ikke bryr seg om meg. Får litt den følelsen. At hun er fornøyd med andre. Anonymkode: 9d8b0...3f5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Redd for at hun ikke bryr seg om meg. Får litt den følelsen. At hun er fornøyd med andre. Anonymkode: 9d8b0...3f5 Hvor lenge skal du la deg styre av frykten? Og du vet det er mulig å ha mer enn én venn? Anonymkode: 123f7...7c3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor lenge skal du la deg styre av frykten? Og du vet det er mulig å ha mer enn én venn? Anonymkode: 123f7...7c3 Jeg prøver å ikke la den gjøre det. Ja, det er mulig. Jeg får bare en sånn følelse. Distanse. Ikke får jeg snaper kan bare se historie og tar lite kontakt osv. Så derfor den følelsen. Anonymkode: 9d8b0...3f5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg prøver å ikke la den gjøre det. Ja, det er mulig. Jeg får bare en sånn følelse. Distanse. Ikke får jeg snaper kan bare se historie og tar lite kontakt osv. Så derfor den følelsen. Anonymkode: 9d8b0...3f5 Og lik null interesse i min tøffe tid. Anonymkode: 9d8b0...3f5 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.