Nøttelita Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg er 59 år og fikk ved en tilfeldighet påvist et lite aneurisme i hjernen. Dette skremmer vettet av meg og jeg tør knapt nok å gå en liten tur. Legen vil avvente og ny kontroll med MR om et år. Er det noen med erfaring med dette, så setter jeg stor pris på det. 0 Siter
frosken Skrevet 22 minutter siden Skrevet 22 minutter siden Nøttelita skrev (1 time siden): Jeg er 59 år og fikk ved en tilfeldighet påvist et lite aneurisme i hjernen. Dette skremmer vettet av meg og jeg tør knapt nok å gå en liten tur. Legen vil avvente og ny kontroll med MR om et år. Er det noen med erfaring med dette, så setter jeg stor pris på det. Jeg har en venninne i tilsvarende situasjon. Hun går til årlig kontroll og har gjort det i 15 år uten at noe har endret seg. 0 Siter
Sakura Skrevet 14 minutter siden Skrevet 14 minutter siden Nøttelita skrev (1 time siden): Jeg er 59 år og fikk ved en tilfeldighet påvist et lite aneurisme i hjernen. Dette skremmer vettet av meg og jeg tør knapt nok å gå en liten tur. Legen vil avvente og ny kontroll med MR om et år. Er det noen med erfaring med dette, så setter jeg stor pris på det. Siden ny MR ikke er føre om et år kan du nok ta det helt rolig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.