Gjest line30 Skrevet 24. april 2002 Skrevet 24. april 2002 Har behov for antidepressiva pga depresjoner,men har desverre gått opp i vekt av de merkene jeg hittil har prøvd. Har prøvd ut flere typer og begynner å li lei av å trappe opp og ned på doser,bivirkninger og alt som hører med. Blir svært nedfor uten medisin men ønsker ikke å legge på meg da jeg er overvektig. Er det noen som har erfaring med dette? 0 Siter
Gjest izobel Skrevet 24. april 2002 Skrevet 24. april 2002 hei. Vil bare si at du ikke er den eneste. Jeg gikk opp 15kg på 3 månder på grunn av nye anti depresiva. Synes dette er grusomt, men har ikke overskudd til å skifte tabletter eller til å forsøke å slanke meg. Så du er ikke alene. Bare husk på det. Lykke til. 0 Siter
mei Skrevet 28. april 2002 Skrevet 28. april 2002 hei. Vil bare si at du ikke er den eneste. Jeg gikk opp 15kg på 3 månder på grunn av nye anti depresiva. Synes dette er grusomt, men har ikke overskudd til å skifte tabletter eller til å forsøke å slanke meg. Så du er ikke alene. Bare husk på det. Lykke til. Prøv Aurorix. Den har ikke vektøkning som bivirkning. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.