AnonymBruker Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni Er 34år og jobbet i renhold i 4år. Har de siste 3 mnd kjent forverring i albuen. Hver gang jeg skal strekke ut, så får jeg den ikke helt ut. Da gjør det også vondt, rotering likedan. Noen som vet om dette blir verre om jeg ikke roer jobben litt? Jeg må nok gå til lege, men blir sikkkert ikke lett for henne å si hva det er. Anyone? Anonymkode: 4a3a4...f14 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni Det er nok en belastningsskade tenker jeg. Forsøk å ikke gjøre samme bevegelser hele tiden. Anonymkode: a08da...58a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Det er nok en belastningsskade tenker jeg. Forsøk å ikke gjøre samme bevegelser hele tiden. Anonymkode: a08da...58a Prøve på det 😊 men må nesten vaske med mopp. Hjeøper det å dra til lege, vil hun kunne vite hva det er? Tenker en slags sene betennelse. Anonymkode: 4a3a4...f14 0 Siter
Ekstra Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Prøve på det 😊 men må nesten vaske med mopp. Hjeøper det å dra til lege, vil hun kunne vite hva det er? Tenker en slags sene betennelse. Anonymkode: 4a3a4...f14 Uten at jeg er ekspert: Jeg tror det er lurt å dra til lege, vurdere noe betennelsesdempende for det akutte, og henvisning til fysioterapi for det mer langsiktige. I en slik jobb er det nok viktig med jevnlig styrketrening og tøying, vil jeg tro. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni Tennisalbue gjør vondt i senefest, litt under albuen, dvs på overarmen, før albueleddet begynner. Fysioterapeut har gode øvelser som hjelper, men gå til legen og få det avklart hva det er. Anonymkode: 85b4a...e73 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni Ekstra skrev (17 timer siden): Uten at jeg er ekspert: Jeg tror det er lurt å dra til lege, vurdere noe betennelsesdempende for det akutte, og henvisning til fysioterapi for det mer langsiktige. I en slik jobb er det nok viktig med jevnlig styrketrening og tøying, vil jeg tro. Jeg får ringe legen 😊 trener styrke og har lurt på om det kan være at jeg trener feil. takk for svar Anonymkode: 4a3a4...f14 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.