Gå til innhold

Har vært på SMI


carina

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært på SMI, var der på mandag... Var ikke så farlig som jeg trodde det skulle være.

Grudde meg veldig til å dra, og følte meg langt fra høy i hatten når jeg kom inn der. Men dama mi var jo med meg, og det hjalp veldig.

Var noe trygt der liksom.

Var veldig tøft, for nå MÅ jeg liksom "godta" det som skjedde for mange år siden. Må innrømme det for meg selv også.

Men egentlig så har jeg det ganske bra nå for tiden.

*klemmer til alle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink du er!! Modig! Godt å høre at det ikke var så skummelt likevel - det er jo det jeg hele tiden påstår!!

Lykke til videre!!

Stor, god klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra, Carina!

Det er godt å høre at du har vært der! Og det er godt å høre at ting går bra for deg!

*gratulerer med sjærst`n en gang til* :)

Mange gode klemmer -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Philosophia

Hei Carina!

Så flott at du tok motet til deg... og enda bedre at kjæresten din ble med. Godt å ha støtte i en tøff situasjon!

Klemmer fra meg til deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...