Gå til innhold

Husker ikke dette men forvirrende.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant bøker med notater og noen er uforståelig, altså jeg skjønner ikke hva jeg mener....det er fra ungene var små og jeg virker så forvirret. Har tegnet masse jeg ikke skjønner, noe ser ut som demoner som griner. Og det er nesten uforståelig skrift men noe om at jeg vil leve livet mitt og være ansvarsfull og ikke være en psykiatrisk pasient, vil hjelpe andre osv. Jeg ser hvor forvirret jeg var, hvorfor kommer jeg meg ikke videre i livet? senere stod det om NHD i en bok og tråder jeg har startet, lurer på hvorfor jeg har skrevet ned det? er jeg rett og slett håpløs? Men jeg er jo ikke så forvirret nå eller? jeg mener jeg skriver jo forståelig? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg hadde snakket med en prest på modum og han sa det stod om syner og visjoner på hver annen side i bibelen, da var ungene fire og åtte år. Men de der ville gi meg trilafon, var rart ikke healeren som hjalp meg og psykologen på familiekontoret så dette? Må jo ha vært noe galt med meg? Uff blir forvirret, mannen prøvde å lese noe...ikke lett. Noen ganger skrev jeg vare spørsmål og setninger, småe svarte sannheter streifer mitt sinn, vil lukke opp for lyset, slippe det inn. Sånne ting, ville bare ha lyset inn i min kropp og leve mitt liv i lys og kjærlighet, og det vil jeg fremdeles? 

Skrevet

@nachnoo Har jeg egentlig schizofreni? Jeg har jo lest litt om det og det virker som jeg var sånn før, fikk jo diagnosen og i 2006 etter det jeg husker. Eller kanskje 2005 eller kanskje før, hvorfor så ikke de som skulle hjelpe meg dette? Er det så vanskelig å oppdage? De sa jo det var omsorgssvikt på modum at de ikke så det, er det det? Fikk dekket esoterisk kurs av sosialen, er det vanskelig å skille åndelige opplevelser fra psykose? Jeg prøver bare å forstå meg selv men det klarer jeg aldri. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...