Gå til innhold

'raring'..?


huufsa

Anbefalte innlegg

Tenk, at i en alder av (snart) 34 år... -så opplever jeg enda å bli nervøs hvis jeg blir alene med 'voksne' mannfolk... -eller ikke bare når jeg blir alene med de, forresten.... -men hvis jeg på en eller annen måte må snakke med / samarbeide med/ eller forholde meg til, på andre måter...

Jeg føler meg fortsatt som en liten jente som ikke har noe med å 'mene' noe... jeg er drittnervøs, og blir en slags 'nikkedukke...

Jeg tenker stort sett på 'autoritære' menner på jobben her, for det må jeg ofte forholde meg til... -men også i privatsituasjoner.

Jeg var på danmarkstur med jobben i fjor høst... -og der var det en av de 'autoritære' som foreslo at vi skulle stikke ned på lugaren... -og jeg bare smilte og var helt enig.... -men hadde jeg lyst??? NEI!

Heldigvis ble vi 'dratt inn på en lugarfest' på veien, og jeg klarte å snike meg unna... *phu* !

Men hvorfor i svarte er det sånn?? -Jeg har blitt voksen, jo! Jeg er gammel nok til å si ja eller nei, og er jo flink til det i absolutt alle andre situasjoner...!

Jeg syns dette er helt sprøtt, jeg... -men neste gang det kommer en 'autoritær' mann, så bare nikker og smiler jeg igjen.... *sukk*

Er det andre voksne jenter her som er like 'rare' som meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler meg også rar men kanskje på motsatt område. Jeg stenger folk ute. Blir folk for intime..låser jeg igjen. Ofte tør jeg ikke se på et menneske engang. Jeg er bare kald. For å holde balansen og for ikke å bli en amøbe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er også sånn, vennen. Vi er visst flere som er det du kaller 'rare'. Men egentlig er det ikke rart (!), med tanke på alle de opplevelsene vi har hatt i forhold til autoritære personer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trampe

Sender mange gode klemmer til deg jeg..

Tenker mye på deg, håper vi kan begynne å klatre litt igjen snart....!!!

*gode klemmer fra meg...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ingen "raring", huufsa. I så fall er vi like mye raringer alle sammen, bare på hver våre måter. Det er ikke lett å bli kvitt gamle tanke -og handlingsmønstre. De henger igjen.

Men du er klar over dem - og da er det lettere å gjøre noe med dem.

Tenker på deg masse!! Takk for mail-skriving :-)

*klem&klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...