Gå til innhold

Lenge til jeg får snakket med psykiater.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Hva skal jeg ta medisiner for mener du? Er ikke psykotisk og har kontroll. 

Fordi hver gang du har sluttet så har du blitt dårligere. Som jo viser at du trenger dem.

Men jeg har hatt denne runden med deg mange ganger før, og da sa jeg også at jeg ikke kommer til å prøve å overbevise deg igjen. Du kommer til å fortsette å seponere, bli dårligere, trappe opp, seponere, bli dårligere osv. Ingen kan få deg ut av den loopen så jeg gidder ikke prøve mer - selv om jeg ikke forstår hvorfor du vil deg selv så vondt hver eneste gang, og hvorfor du aldri lærer.

Endret av Vhanja
Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
Vhanja skrev (1 minutt siden):

Fordi hver gang du har sluttet så har du blitt dårligere. Som jo viser at du trenger dem.

Men jeg har hatt denne runden med deg mange ganger før, og da sa jeg også at jeg ikke kommer til å prøve å overbevise deg igjen. Du kommer til å fortsette å seponere, bli dårligere, trappe opp, seponere, bli dårligere osv. Ingen kan få deg ut av den loopen så jeg gidder ikke prøve mer - selv om jeg ikke forstår hvorfor du vil deg selv så vondt hver eneste gang, og hvorfor du aldri lærer.

Jeg slutter ikke, tar jo 1 mg. Er ikke dårligere men mange ting skjer i livet, opplever litt åndelige ting og jeg er ikke redd nå. Det er det fact er opptatt av...om jeg er redd. 

Skrevet
stjernestøv skrev (40 minutter siden):

Jeg slutter ikke, tar jo 1 mg. Er ikke dårligere men mange ting skjer i livet, opplever litt åndelige ting og jeg er ikke redd nå. Det er det fact er opptatt av...om jeg er redd. 

Beklager, jeg var litt brå. Jeg blir bare så frustrert noen ganger, på dine vegne. Vil jo bare at du skal ha det bra. :) 

Skrevet
Vhanja skrev (1 minutt siden):

Beklager, jeg var litt brå. Jeg blir bare så frustrert noen ganger, på dine vegne. Vil jo bare at du skal ha det bra. :) 

Jo helt i orden og takk for det :) Jeg vil og ha det bra men det skjer stadig ting i livet og jeg blir bekymret osv, men det er vel normalt det? Selve livet er jo ingen lidelse men man kan jo bli påvirket av ting som skjer med dem man er glad i. 

Skrevet

Jeg synes det høres ut som en veldig dårlig idé å trappe ned. Du blir jo som andre har påpekt dårlig hver gang. Hva er annerledes nå tenker du som gjør at det ikke skal skje igjen?

Anonymkode: a3105...ba0

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...