Gå til innhold

Lenge til jeg får snakket med psykiater.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skjønner :) Bruker hun ikke være ærlig med deg og si hva hun tenker men du må lese det i journalen?

Anonymkode: a3105...ba0

Syns hun sa lite om det i dag i grunn så jeg lurte litt på hva hun tenkte, vanligvis pleier hun å komme med tilbakemeldinger. Men mulig jeg var som vanlig og hun som vanlig, at jeg har misforstått noe :) 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Syns hun sa lite om det i dag i grunn så jeg lurte litt på hva hun tenkte, vanligvis pleier hun å komme med tilbakemeldinger. Men mulig jeg var som vanlig og hun som vanlig, at jeg har misforstått noe :) 

Åja. Du kunne alltids spurt henne direkte da? :)

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Åja. Du kunne alltids spurt henne direkte da? :)

Ville ikke det, tenkte det kunne være noe personlig i hennes liv. Ting skjer i livet deres og :) 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Ville ikke det, tenkte det kunne være noe personlig i hennes liv. Ting skjer i livet deres og :) 

Mente at du kunne spurt henne om hva hun tenkte om deg? :)

AnonymBruker
Skrevet

Apropos nervesammenbrudd, er vel det et begrep som ble mer brukt for noen tiår siden. Da ble mye av angst- og depressive lidelser også omtalt som «nerver» eller «nerveproblemer». 

Dette sier snl.no/Ulrik Malt om nervesammenbrudd: https://sml.snl.no/nervesammenbrudd

Anonymkode: 414d5...2e6

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (45 minutter siden):

Ja det er vel sant det, et stille nervesammenbrudd? Det har jeg aldri sett da, hvordan kan noen se det da? 

Du kan ikke se det😉

Anonymkode: 0030f...87c

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...