stjernestøv Skrevet 17. juni Forfatter Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjønner Bruker hun ikke være ærlig med deg og si hva hun tenker men du må lese det i journalen? Anonymkode: a3105...ba0 Syns hun sa lite om det i dag i grunn så jeg lurte litt på hva hun tenkte, vanligvis pleier hun å komme med tilbakemeldinger. Men mulig jeg var som vanlig og hun som vanlig, at jeg har misforstått noe 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni stjernestøv skrev (4 minutter siden): Syns hun sa lite om det i dag i grunn så jeg lurte litt på hva hun tenkte, vanligvis pleier hun å komme med tilbakemeldinger. Men mulig jeg var som vanlig og hun som vanlig, at jeg har misforstått noe Åja. Du kunne alltids spurt henne direkte da? Anonymkode: a3105...ba0 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. juni Forfatter Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Åja. Du kunne alltids spurt henne direkte da? Anonymkode: a3105...ba0 Ville ikke det, tenkte det kunne være noe personlig i hennes liv. Ting skjer i livet deres og 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni stjernestøv skrev (2 minutter siden): Ville ikke det, tenkte det kunne være noe personlig i hennes liv. Ting skjer i livet deres og Mente at du kunne spurt henne om hva hun tenkte om deg? Anonymkode: a3105...ba0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Apropos nervesammenbrudd, er vel det et begrep som ble mer brukt for noen tiår siden. Da ble mye av angst- og depressive lidelser også omtalt som «nerver» eller «nerveproblemer». Dette sier snl.no/Ulrik Malt om nervesammenbrudd: https://sml.snl.no/nervesammenbrudd Anonymkode: 414d5...2e6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni stjernestøv skrev (45 minutter siden): Ja det er vel sant det, et stille nervesammenbrudd? Det har jeg aldri sett da, hvordan kan noen se det da? Du kan ikke se det😉 Anonymkode: 0030f...87c 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. juni Forfatter Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Mente at du kunne spurt henne om hva hun tenkte om deg? Anonymkode: a3105...ba0 Jo kunne jo det 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. juni Forfatter Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Apropos nervesammenbrudd, er vel det et begrep som ble mer brukt for noen tiår siden. Da ble mye av angst- og depressive lidelser også omtalt som «nerver» eller «nerveproblemer». Dette sier snl.no/Ulrik Malt om nervesammenbrudd: https://sml.snl.no/nervesammenbrudd Anonymkode: 414d5...2e6 Ja litt av hvert. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. juni Forfatter Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Du kan ikke se det😉 Anonymkode: 0030f...87c Ok, kjipt det da. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. juni Forfatter Skrevet 18. juni Vernepleier er usikker på om mine spirituelle opplevelser er vrangforestillinger, endelig en som tror på meg Hun ser jo at jeg ikke er psykotisk og jeg snakker om andre ting som opptar meg og. Det skrev hun ikke noe om da, bare fokuserte på meg. Men alt presset rundt meg burde blitt skrevet ned. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. juni Forfatter Skrevet 18. juni Men psykologen på familiekontoret trodde på alt jeg sa og var glad i hun healeren som hjalp meg, de mente det samme om alt. Var ikke snakk om psykose da, det er dps og fact det og psykiatrisk poliklinikk før det. De har tatt feil av meg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni stjernestøv skrev (2 timer siden): Vernepleier er usikker på om mine spirituelle opplevelser er vrangforestillinger, endelig en som tror på meg Hun ser jo at jeg ikke er psykotisk og jeg snakker om andre ting som opptar meg og. Det skrev hun ikke noe om da, bare fokuserte på meg. Men alt presset rundt meg burde blitt skrevet ned. stjernestøv skrev (1 time siden): Men psykologen på familiekontoret trodde på alt jeg sa og var glad i hun healeren som hjalp meg, de mente det samme om alt. Var ikke snakk om psykose da, det er dps og fact det og psykiatrisk poliklinikk før det. De har tatt feil av meg. Er det ikke forvirrende at de som jobber innenfor helsevesenet har så forskjellige oppfattelser av deg, hva som er sykt og ikke. Psykiateren mener en ting, vernepleieren noe annet. Hvem skal du tro på tilslutt. Bidrar ikke det til at du blir ambivalent med tanke på medisinering. Hva som er rett behandling. Jeg har vært i en situasjon innenfor psykiatrien der psykiateren mente at det var behov for medisiner, sykepleieren mente at det var det overhode ikke. Jeg satt mellom barken og veden og visste ikke hva jeg skulle gjøre. En vond opplevelse. Tilslutt ble jeg så syk at medisinering ble eneste løsning. Anonymkode: a982e...449 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det ikke forvirrende at de som jobber innenfor helsevesenet har så forskjellige oppfattelser av deg, hva som er sykt og ikke. Psykiateren mener en ting, vernepleieren noe annet. Hvem skal du tro på tilslutt. Bidrar ikke det til at du blir ambivalent med tanke på medisinering. Hva som er rett behandling. Jeg har vært i en situasjon innenfor psykiatrien der psykiateren mente at det var behov for medisiner, sykepleieren mente at det var det overhode ikke. Jeg satt mellom barken og veden og visste ikke hva jeg skulle gjøre. En vond opplevelse. Tilslutt ble jeg så syk at medisinering ble eneste løsning. Anonymkode: a982e...449 Selfølgelig hører man på psykiater over sykepleier!!! Anonymkode: 0030f...87c 0 Siter
Fionys Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni stjernestøv skrev (5 timer siden): Vernepleier er usikker på om mine spirituelle opplevelser er vrangforestillinger, endelig en som tror på meg Hun ser jo at jeg ikke er psykotisk og jeg snakker om andre ting som opptar meg og. Det skrev hun ikke noe om da, bare fokuserte på meg. Men alt presset rundt meg burde blitt skrevet ned. Ville hun hatt samme mening hvis du fortalte om de tingen du unnlater å fortelle om? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Selfølgelig hører man på psykiater over sykepleier!!! Anonymkode: 0030f...87c Det handler om at man har et team rundt seg som burde være samstemte ang behandling. Ikke trekke i hver sin retning som går utover pasientene. Kanskje det ikke er nødvendig med tre utropstegn når du ikke forstår hva det handler om. Anonymkode: a982e...449 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. juni Forfatter Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er det ikke forvirrende at de som jobber innenfor helsevesenet har så forskjellige oppfattelser av deg, hva som er sykt og ikke. Psykiateren mener en ting, vernepleieren noe annet. Hvem skal du tro på tilslutt. Bidrar ikke det til at du blir ambivalent med tanke på medisinering. Hva som er rett behandling. Jeg har vært i en situasjon innenfor psykiatrien der psykiateren mente at det var behov for medisiner, sykepleieren mente at det var det overhode ikke. Jeg satt mellom barken og veden og visste ikke hva jeg skulle gjøre. En vond opplevelse. Tilslutt ble jeg så syk at medisinering ble eneste løsning. Anonymkode: a982e...449 Nei er ikke forvirrende, får se hva psykiater mener til høsten. Han er bare opptatt av jeg skal ha det bra og være meg selv og. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. juni Forfatter Skrevet 19. juni Fionys skrev (8 timer siden): Ville hun hatt samme mening hvis du fortalte om de tingen du unnlater å fortelle om? Det går nå i det samme så tror ikke det. 0 Siter
Fionys Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni stjernestøv skrev (58 minutter siden): Nei er ikke forvirrende, får se hva psykiater mener til høsten. Han er bare opptatt av jeg skal ha det bra og være meg selv og. Helt enig, det viktigste er at du har det bra. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. juni Forfatter Skrevet 19. juni Fionys skrev (27 minutter siden): Helt enig, det viktigste er at du har det bra. Jo takk, og jeg har det bra En medium sa til meg at skremmende og forvirrende opplevelser ofte er sykdom, mens de opplevelsene som gir ro og fred er ekte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.