Gå til innhold

Da er det fredag

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er en gylden mulighet, og kan bare gjøre hele laget sterkere. Fantastisk bra. 

Anonymkode: 67bd8...8b2

Her møter vi helt klart et mye bedre motstander, men det norske laget er jo ikke toppet da, det er vel også ganske tydelig etter første omgang (som straks er ferdig).

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lillemus skrev (6 minutter siden):

Her møter vi helt klart et mye bedre motstander, men det norske laget er jo ikke toppet da, det er vel også ganske tydelig etter første omgang (som straks er ferdig).

Ja, jeg er superimponert over alle sammen! Tenk at vi skårer mål med vårt B-lag mot store Frankrike! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Ja, jeg er superimponert over alle sammen! Tenk at vi skårer mål med vårt B-lag mot store Frankrike! 

Norges keeper spiller veldig bra!

Skrevet

Jeg så kampen sammen med deler av slekta, bl.a. 4 stk elleville 8-9 åringer 😅 De kunne masse om de fleste spillerne, også flere på Frankrikes lag, og de kommenterte støtt og stadig så ivrig at stemningen dirrer! Litt mer labert mot slutten,  men vi var enige om at vi spilte godt med tanke på at det var andrelaget. 

Ellers har jeg vært på jobb, og i ettermiddag holdt på litt i hagen her på sommerstengt vårt. Det skal jeg gjøre i morgen også 💚 + gjøre reint 🙃

Nå skal jeg ha en liten times maleøkt før jeg legger meg. I morgen skal jeg nemlig ta i bruk nyoppusset soverom!

Skrevet
Lillemus skrev (48 minutter siden):

Norges keeper spiller veldig bra!

Ja, veldig. Jeg er ikke noen fotballkjenner egentlig, men Solbakken har fått min respekt for valgene han har tatt og står i denne kampen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja, veldig. Jeg er ikke noen fotballkjenner egentlig, men Solbakken har fått min respekt for valgene han har tatt og står i denne kampen. 

Selv om han slapp inn 4 baller, så var han oppmerksom og det så ut som han leste spillet veldig godt og hadde flere gode redninger. Jeg kan ingenting om fotball, men tipper han vi får se mer til ham fremover, ikke bare i VM, men lengre frem. 😀

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

For ikke å snakke om Oscar Bobb! Han var lagets beste spiller, synes jeg.

Skrevet

Jeg må du si jeg synes det var kjedelig og egentlig litt usportslig at de beste norske ikke spilte i det hele tatt, selv om jeg forstår tanken bak.

Hadde vi slått Frankrike (litt usannsynlig, men fullt mulig med toppet norsk lag) så hadde det vært historisk uansett hva som skjer senere. Jeg husker at vi slo Brasil. Jeg husker ikke hvor langt vi kom.

De er i showbiz, tross alt. Frankrike kunne også spilt med et B-lag,  men de satset alt. 

Skrevet
Grendel skrev (6 minutter siden):

Jeg må du si jeg synes det var kjedelig og egentlig litt usportslig at de beste norske ikke spilte i det hele tatt, selv om jeg forstår tanken bak.

Hadde vi slått Frankrike (litt usannsynlig, men fullt mulig med toppet norsk lag) så hadde det vært historisk uansett hva som skjer senere. Jeg husker at vi slo Brasil. Jeg husker ikke hvor langt vi kom.

De er i showbiz, tross alt. Frankrike kunne også spilt med et B-lag,  men de satset alt. 

Frankrike spilte for halv maskin. Ikke et eneste mål fra Mbappe... 

Ellers skjønner jeg ikke hva du mener med usportslig? Jeg synes tvert imot at det var god lagånd at flere enn de aller beste nå har fått kjent på VM-gresset. Det varmer i hvert fall mitt gamle lokalklubbhjerte. Tross alt er de tatt ut til VM alle sammen, de er ikke hentet inn i siste liten fra gata akkurat. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ja, jeg kjenner nå det var riktig avgjørelse. Jeg ligger i sengen på det gamle rommet mitt nå og slapper litt av før jeg lovet faren min å se kampen sammen med han (han er veldig fotball interessert 😅).

Hvordan går det med deg i kveld? (Ville bare sjekke inn siden du sa at du sliter litt 🙂).

Anonymkode: 59e36...afc

Takk som spurte. :) Det gikk ikke på skinner, men det gikk greit. :)

Skrevet
Grendel skrev (4 timer siden):

Jeg husker at vi slo Brasil.

Brasil var allerede videre, så kanskje de ikke stilte med toppet lag den gangen? 😉

Grendel skrev (4 timer siden):

Jeg husker ikke hvor langt vi kom.

Slått ut av Italia i første kamp i cupspillet noen dager senere. Det var færre lag med den gangen, så det var 8-delsfinalen. Men altså bare til første runde etter gruppespillet var slutt. 

Skrevet

I går hadde vi grillings i hagen med familie og venner, etterfulgt av kampen. Vi hadde TV ute på terrassen. Klart det hadde vært mer spennende om vi hadde toppet laget, men jeg støtter Solbakkens valg/taktikk. Vi hadde uansett en veldig fin sommerkveld med godt selskap, god mat toppet med norske jordbær i pausen. 

I dag er jeg for det meste alene hjemme. Har puslet litt i hus og hage og gått tur med hund i skogen. Der gikk vi bl a på en rådyrgeit med en nydelig liten kalv. De sto midt på stien, men forsvant naturligvis fort da de fikk øye på oss. 

Skrevet
morsan skrev (12 minutter siden):

I går hadde vi grillings i hagen med familie og venner, etterfulgt av kampen. Vi hadde TV ute på terrassen. Klart det hadde vært mer spennende om vi hadde toppet laget, men jeg støtter Solbakkens valg/taktikk. Vi hadde uansett en veldig fin sommerkveld med godt selskap, god mat toppet med norske jordbær i pausen. 

I dag er jeg for det meste alene hjemme. Har puslet litt i hus og hage og gått tur med hund i skogen. Der gikk vi bl a på en rådyrgeit med en nydelig liten kalv. De sto midt på stien, men forsvant naturligvis fort da de fikk øye på oss. 

Hørtes hyggelig ut.

Her jeg bor er det mye rådyr og hjort. Får de stadig inn i hagen og det er veldig koselig. Det er noe fredfullt over de dyra.

Skrevet

Dagen idag har vært rolig, bare vært å handlet litt. Var sliten etter gårsdagens harrytur.

Skrevet
emilie321 skrev (14 minutter siden):

Hørtes hyggelig ut.

Her jeg bor er det mye rådyr og hjort. Får de stadig inn i hagen og det er veldig koselig. Det er noe fredfullt over de dyra.

Ja, veldig koselig med rådyr i hagen. Vi har det nokså ofte. Jeg synes bare det er koselig, og de må gjerne gnafse så mye de vil av busker og plen. Bedene forsøker jeg å fylle med blomster som rådyrene oftest ikke er så glad i ;) Men det er ikke alltid det slår til. I år har rådyrene tatt knoppene på en blomst de ikke har spist før. Jaja, vi får glede oss over alle de grønne bladene som er igjen på planten :D 

Skrevet

I går var vi på båttur i Oslofjorden og i dag har vi vært på tur rundt i byen der vi bor.

Skrevet

Nå er jeg i seng i nytt soverom, for første gang etter oppussingen. Gleder meg til å våkne her i morgen!

Det har vært en deilig dag i sola ved sjøen. Jeg slo gress og kratt i 2-3:timer, og ordnet diverse i huset her, ellers nøyt jeg sommeren, med soling og bading ☀️

Skrevet
laban skrev (17 timer siden):

Brasil var allerede videre, så kanskje de ikke stilte med toppet lag den gangen? 😉

Ikke sant, men hvem tenker på det i dag?

laban skrev (17 timer siden):

Slått ut av Italia i første kamp i cupspillet noen dager senere. Det var færre lag med den gangen, så det var 8-delsfinalen. Men altså bare til første runde etter gruppespillet var slutt. 

Det er ikke fantastisk, men Drillos står igjen som legendarisk , og det er alltid Brasil-kampen som trekkes frem. 

Siden jeg egentlig ikke tror Norge kommer så langt, så tenker jeg en seier over Frankrike kunne vært verd et forsøk.

Hva står vi igjen med denne gangen hvis vi taper mot Elfenbenskysten? Da føler jeg vi står igjen som en flopp. Utklasset av Frankrike og rett ut i første runde. Det kan veldig godt skje.

Nicklusheletida
Skrevet

Vi er i VM for første gang på 28 år og stiller med et B-lag ? Dette er jobben deres, de har tjent milliarder og så klarer de ikke flere kamper ? 

Jaja, på tirsdag får vi svar på om det var lurt eller dumt. Om de likevel taper på tirsdag, så hadde det i hvert fall sett bedre ut om de vant gruppespillet. 

Skrevet
Nicklusheletida skrev (1 minutt siden):

Vi er i VM for første gang på 28 år og stiller med et B-lag ? Dette er jobben deres, de har tjent milliarder og så klarer de ikke flere kamper ? 

Jaja, på tirsdag får vi svar på om det var lurt eller dumt. Om de likevel taper på tirsdag, så hadde det i hvert fall sett bedre ut om de vant gruppespillet. 

Jeg har ingen interesse for fotball, men det kan faktisk være jeg ser kampen på tirsdag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...