Glitter Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli Oppdaget at Antabusen jeg har gikk ut på dato i 2024. Vil den fortsatt ha effekt eller bør jeg få ny resept? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli Glitter skrev (7 minutter siden): Oppdaget at Antabusen jeg har gikk ut på dato i 2024. Vil den fortsatt ha effekt eller bør jeg få ny resept? Kast! Anonymkode: 473a6...e19 0 Siter
Glitter Skrevet 9. juli Forfatter Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kast! Anonymkode: 473a6...e19 Men jeg må ta Antabus i kveld. Legen min er på ferie så får ikke ny resept før 20 juli. Jeg kan ikke vente så lenge. @nachnoo ? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli Glitter skrev (43 minutter siden): Men jeg må ta Antabus i kveld. Legen min er på ferie så får ikke ny resept før 20 juli. Jeg kan ikke vente så lenge. @nachnoo ? Legen har selvsagt vikar😊 Anonymkode: 473a6...e19 0 Siter
Glitter Skrevet 9. juli Forfatter Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Legen har selvsagt vikar😊 Anonymkode: 473a6...e19 Jo. Men hvis jeg kan bruke boksen jeg har så gjør jeg det. Hvis det bare er at virkestoffet er litt svakere så gjør det jo ikke noe. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli Har du forsøkt å google? Står kanskje noe om det på nettet. Anonymkode: db583...f2c 0 Siter
laban Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli https://rusinfo.no/2024/05/er-det-farlig-a-bruke-antabus-etter-utlopsdato/ 0 Siter
Glitter Skrevet 9. juli Forfatter Skrevet 9. juli laban skrev (1 time siden): https://rusinfo.no/2024/05/er-det-farlig-a-bruke-antabus-etter-utlopsdato/ Takk. Jeg ringte legekontoret og spurte. Hun skulle snakke med legene og ringe meg tilbake. 0 Siter
Glitter Skrevet 9. juli Forfatter Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du forsøkt å google? Står kanskje noe om det på nettet. Anonymkode: db583...f2c Spurte ChatGPT og den sa at det ikke var farlig, men at virkestoffet kan være redusert. 0 Siter
ISW Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli Det er 1) ikke farlig og 2) du tar uansett ikke sjansen på å drikke med det, så hensikten er oppnådd. 1 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 10. juli Skrevet 10. juli (endret) N Endret 10. juli av Worrisome_plenty 0 Siter
Musikk Skrevet 10. juli Skrevet 10. juli Glitter skrev (23 timer siden): Oppdaget at Antabusen jeg har gikk ut på dato i 2024. Vil den fortsatt ha effekt eller bør jeg få ny resept? Ja. En skal ikke ta noen medisiner som er god ut på dato. 0 Siter
ISW Skrevet 11. juli Skrevet 11. juli Musikk skrev (På 10.7.2026 den 10.05): Ja. En skal ikke ta noen medisiner som er god ut på dato. Antabus er egentlig ikke en medisin. Det er et stoff som har en fæl interaksjon med alkohol slik at man velger å avstå fra å drikke. Den trenger ikke virke i det hele tatt og hvis man ikke vet det kan man like gjerne bruke placebomedisin. Det eneste som betyr noe er at man har tillit til interaksjonen slik at man ikke drikker. 0 Siter
nachnoo Skrevet 11. juli Skrevet 11. juli Glitter skrev (På 9.7.2026 den 10.55): Men jeg må ta Antabus i kveld. Legen min er på ferie så får ikke ny resept før 20 juli. Jeg kan ikke vente så lenge. @nachnoo ? Ta den du har. Helt sikkert bedre enn ingenting 😁 0 Siter
Glitter Skrevet 11. juli Forfatter Skrevet 11. juli nachnoo skrev (3 minutter siden): Ta den du har. Helt sikkert bedre enn ingenting 😁 Ja, jeg gjorde det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. juli Skrevet 11. juli Jeg er glad jeg sluttet å drikke, det var en periode jeg drakk meg full minst 2 ganger i uka, men det var før pandemien. Nå drikker jeg ikke lenger. Alkohol skal man være forsiktig med. Anonymkode: 1d296...0c5 0 Siter
Glitter Skrevet 11. juli Forfatter Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er glad jeg sluttet å drikke, det var en periode jeg drakk meg full minst 2 ganger i uka, men det var før pandemien. Nå drikker jeg ikke lenger. Alkohol skal man være forsiktig med. Anonymkode: 1d296...0c5 Jeg er ikke glad for det akkurat nå. 0 Siter
Havfruen Skrevet 11. juli Skrevet 11. juli Glitter skrev (2 minutter siden): Jeg er ikke glad for det akkurat nå. Du skrev at du ikke føler deg helt uten alkohol. Vet du hva det tomrommet egentlig består av? 0 Siter
Glitter Skrevet 11. juli Forfatter Skrevet 11. juli Havfruen skrev (55 minutter siden): Du skrev at du ikke føler deg helt uten alkohol. Vet du hva det tomrommet egentlig består av? Nei. Men ensomhet er vel en stor del av det. 0 Siter
Havfruen Skrevet 11. juli Skrevet 11. juli Glitter skrev (4 minutter siden): Nei. Men ensomhet er vel en stor del av det. Har du tro på at ting kan snu mtp det sosiale? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.