Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Oppdaget at Antabusen jeg har gikk ut på dato i 2024. Vil den fortsatt ha effekt eller bør jeg få ny resept? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Glitter skrev (7 minutter siden): Oppdaget at Antabusen jeg har gikk ut på dato i 2024. Vil den fortsatt ha effekt eller bør jeg få ny resept? Kast! Anonymkode: 473a6...e19 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kast! Anonymkode: 473a6...e19 Men jeg må ta Antabus i kveld. Legen min er på ferie så får ikke ny resept før 20 juli. Jeg kan ikke vente så lenge. @nachnoo ? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29 minutter siden Skrevet 29 minutter siden Glitter skrev (43 minutter siden): Men jeg må ta Antabus i kveld. Legen min er på ferie så får ikke ny resept før 20 juli. Jeg kan ikke vente så lenge. @nachnoo ? Legen har selvsagt vikar😊 Anonymkode: 473a6...e19 0 Siter
Glitter Skrevet 21 minutter siden Forfatter Skrevet 21 minutter siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Legen har selvsagt vikar😊 Anonymkode: 473a6...e19 Jo. Men hvis jeg kan bruke boksen jeg har så gjør jeg det. Hvis det bare er at virkestoffet er litt svakere så gjør det jo ikke noe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.