Gå til innhold

Går det greit å ta Antabus som er gått ut på dato?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Havfruen skrev (11 minutter siden):

Har du tro på at ting kan snu mtp det sosiale?

Egentlig ikke..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (35 minutter siden):

Egentlig ikke..

Er du fortsatt innlagt, eller er du skrevet ut og startet med rus igjen?

Anonymkode: 73624...22b

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er du fortsatt innlagt, eller er du skrevet ut og startet med rus igjen?

Er skrevet ut. Jeg drakk i noen dager, nå tar jeg Antabus. 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (53 minutter siden):

Egentlig ikke..

Hva gjør du for å få det bedre sosialt?

Anonymkode: db583...f2c

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hva gjør du for å få det bedre sosialt?

Anonymkode: db583...f2c

Ikke så mye. Venter på et tiltak. 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (1 time siden):

Er skrevet ut. Jeg drakk i noen dager, nå tar jeg Antabus. 

Ble du skrevet ut mot din vilje, sånn at rus var reaksjonen på det?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ble du skrevet ut mot din vilje, sånn at rus var reaksjonen på det?

Nei var ikke mot min vilje. Jeg ville hjem. Men det var likevel tøft å komme hjem. 

Skrevet
Glitter skrev (46 minutter siden):

Ikke så mye. Venter på et tiltak. 

Du har da vært mye sammen med vennen din! 🥰

Skrevet
Havfruen skrev (4 minutter siden):

Du har da vært mye sammen med vennen din! 🥰

Ja, har vært litt sammen med han. Men mest alene. 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (5 minutter siden):

Ja, har vært litt sammen med han. Men mest alene. 

Det virker som at du alt for lett tyr til rus. Har du tatt med deg noen kunnskap fra all behandling du har fått mot rus som du har nytte av? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det virker som at du alt for lett tyr til rus. Har du tatt med deg noen kunnskap fra all behandling du har fått mot rus som du har nytte av? 

Prøver å ta dag for dag. Men rusbehandling er mest oppbevaring. 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (1 minutt siden):

Prøver å ta dag for dag. Men rusbehandling er mest oppbevaring. 

Det er ikke helt sant. Jeg var i behandling i 2017 og var helt rusfri i 7 år. Så hadde jeg en periode med bruk av beroligende tabletter men fikk samtaler på behandlingsstedet og sluttet. Så nå er jeg rusfri. Det har vært en helt forjævlig hard kamp, men livet uten rus er virkelig mye bedre. 

Anonymkode: 225ec...6d0

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det er ikke helt sant. Jeg var i behandling i 2017 og var helt rusfri i 7 år. Så hadde jeg en periode med bruk av beroligende tabletter men fikk samtaler på behandlingsstedet og sluttet. Så nå er jeg rusfri. Det har vært en helt forjævlig hard kamp, men livet uten rus er virkelig mye bedre. 

Anonymkode: 225ec...6d0

Der jeg har vært har det vært mest oppbevaring. De har ikke hatt noen gode råd eller på magisk vis fått meg til å se lyset. Jeg føler meg best når jeg ruser meg. Sånn er det bare. 

Skrevet
Glitter skrev (3 minutter siden):

Der jeg har vært har det vært mest oppbevaring. De har ikke hatt noen gode råd eller på magisk vis fått meg til å se lyset. Jeg føler meg best når jeg ruser meg. Sånn er det bare. 

Utrolig skuffende å høre at "behandlingen" er så elendig. Onkelen min har vært mye inn og ut av disse stedene han og. Men går tilbake til gamle vaner når han drar hjem. Må man nok være kraftig motivert og ha noe dagtilbud som motiverer.

Skrevet
Glitter skrev (11 minutter siden):

Det er ingen som på magisk vis vil få deg til å se lyset.

Men du sier at du ruser deg fordi du kjeder deg og er ensom. Men du har fått så mange gode råd og tips over så lang tid om ting å fylle dagene dine med, men du har alltid en forklaring/unnskyldning for hvorfor du ikke ikke gjør det.

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (14 minutter siden):

Det er typisk. Det mest konfortable er å fraskrive seg alt ansvar for eget liv og egne valg og la andre ta ansvar for det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det er typisk. Det mest konfortable er å fraskrive seg alt ansvar for eget liv og egne valg og la andre ta ansvar for det. 

Har ikke latt andre ta ansvar for det. Jeg prøver å være rusfri helt selv bortsett fra én time i uka med ruskonsulent. 

Skrevet
Vhanja skrev (19 minutter siden):

Det er ingen som på magisk vis vil få deg til å se lyset.

Men du sier at du ruser deg fordi du kjeder deg og er ensom. Men du har fått så mange gode råd og tips over så lang tid om ting å fylle dagene dine med, men du har alltid en forklaring/unnskyldning for hvorfor du ikke ikke gjør det.

Jeg vet at ingen på magisk vis få meg til å se lyset. Det var hele poenget mitt. 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (2 minutter siden):

Jeg vet at ingen på magisk vis få meg til å se lyset. Det var hele poenget mitt. 

Du er meget dyktig til å snakke for deg :) 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (3 minutter siden):

Har ikke latt andre ta ansvar for det. Jeg prøver å være rusfri helt selv bortsett fra én time i uka med ruskonsulent. 

Hvis du er motivert nok så klarer du å avstå fra rus med all den hjelpen du har fått og får.  

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...