Vhanja Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Shit, dette er for spennende. Og vi blir presset litt for mye. 0 Siter
påskelilje Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Dette er så spennende! Norge skiftet helt takt etter vannpausen. Heia Norge 🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴 0 Siter
Dorthe Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Synd med det engelske målet 😢. Men Mick Jagger er nok fornøyd. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Korrupt dommer. Anonymkode: 12b45...8a7 0 Siter
Lillemus Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Herrefred - dette har jeg ikke hjerte til! 1 Siter
Havfruen Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Lillemus skrev (1 minutt siden): Herrefred - dette har jeg ikke hjerte til! Enig! Det tar på! 0 Siter
emilie321 Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Lillemus skrev (17 minutter siden): Herrefred - dette har jeg ikke hjerte til! Har verken nerver eller hjerte til dette😅 0 Siter
Lillemus Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden emilie321 skrev (13 minutter siden): Har verken nerver eller hjerte til dette😅 Og nå blir det ekstraomganger! Det orker jeg ikke! 🥵 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Everybody skrev (8 minutter siden): Søren da var vi ute Nei! Anonymkode: a97a7...248 0 Siter
Lillemus Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Everybody skrev (35 minutter siden): Søren da var vi ute It ain't over till the fat lady sings! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Dette var triste greier! Anonymkode: a97a7...248 0 Siter
emilie321 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Det var synd, men de gjorde en god kamp. 2 Siter
morsan Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Synd at Norge er ute. Men: Dette var veldig spennende, og de ga England en tøff utfordring. 2 Siter
Blondi Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Synd, men bra spilt og supert de kom så langt 🇳🇴 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Vi burde være glad for at vi kom så langt i vm. Norge kan utvikle seg enda bedre i fremtiden i mesterskap. Solbakken har klart å skape et godt Norsk fotballlag, men vi har ikke erfaringer med mesterskap i europa og verden. Men nå har Norge blitt kjent i hele verden i VM. Ingen bygger rom på en dag. Stolte over hvordan det har gått for gutta våres. Anonymkode: cd89e...bb9 1 Siter
Musikk Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Blondi skrev (Akkurat nå): Synd, men bra spilt og supert de kom så langt 🇳🇴 Enig🙂England er et av verden beste fotballag. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.