AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, lei meg og ville ha tilbakemeldinger. Jeg jo selv jeg har det kjipt ja. Anonymkode: 40b89...b72 Rette! Jeg synes jo selv jeg har det kjipt ja. Anonymkode: 40b89...b72 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Rette! Jeg synes jo selv jeg har det kjipt ja. Anonymkode: 40b89...b72 Du ønsker at noen skal synes synd på deg. Anonymkode: 44f0d...4ab 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Musikk skrev (34 minutter siden): Du må ikke bli lei deg dette har ingen ting med deg og gjøre🙂 Det føles sånn. At vedkommende ikke har lyst. Anonymkode: 40b89...b72 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du ønsker at noen skal synes synd på deg. Anonymkode: 44f0d...4ab Det er det ingen som gjør. Forståelse på alle forsøkene mine der folk skuffer meg. Og også faktisk det å være alene som jeg er. Anonymkode: 40b89...b72 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det er det ingen som gjør. Forståelse på alle forsøkene mine der folk skuffer meg. Og også faktisk det å være alene som jeg er. Anonymkode: 40b89...b72 Livet mitt er skuffelser! Og dårlig behandling av andre mennesker. Anonymkode: 40b89...b72 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.