Gå til innhold

Lei meg i dag og ønsker tilbakemelding

Anbefalte innlegg

emilie321
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lengre ut i innlegget spurte jeg bare om hva dere ville gjort ang å kontakte vedkommende igjen? 

Anonymkode: 40b89...b72

Det spørs litt, men mest sannsynlig ville jeg ha kontaktet vedkommende igjen. 

Videoannonse
Annonse
Ikkeanonymnok
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Overbevist om mindre skuffelse. 
Trives for såvidt litt i eget selskap, men bare frister ikke. 

Hvorfor kom du med den kommentaren? 

Kommentaren? Jeg svarte på et direkte spørsmål du spurte meg.

Ikkeanonymnok
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

det deilig å gå inn i innlegg å skrive dette når det står i overskriften at jeg er lei meg? 

Vel, først har du fått flere skikkelige svar (av blant andre meg), deretter setter du i gang med det der selvmedlidenhetsgreiene dine. Og akkurat der må det være lov å kommentere på for det er svært usjarmerende. Hvis du oppfører deg sånn i virkeligheten også så er det kanskje også en mulig forklaring på hvorfor vennen din ikke vil være med deg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg forstår! Takk for det 🥲 

Jeg vet jeg er ubetydelig for dere og blir ignorert. 

Jeg synes det er trist at tråden har utviklet seg på denne måten. Det er krevende å få såpass krasse tilbakemeldinger som du har fått. Men hvis du ser på svaret jeg har sitert ovenfor, så stemmer det vel dårlig at du har blitt ignorert i denne tråden? Eller hva tenker du om det selv?

På dette forumet har tilsvarende problemstilling blitt diskutert mange ganger før. Det reaksjonsmønsteret du viser når du blir opprørt, minner litt om passiv aggresjon, og det blir alltid dårlig likt. Vi har også i andre diskusjoner snakket om å "bade i selvmedlidenhet", noen som jo er en svært krass tilbakemelding å gi en annen, men for noen har så tydelige tilbakemeldinger før til en endret måte å skrive innlegg på når man ønsker å uttrykke sin fortvilelse. 

Jeg håper du forsøker å bruke litt tid på å forstå hva som var ditt eget bidrag til at tråden utviklet seg på denne måten. 

AnonymBruker
Skrevet
frosken skrev (9 timer siden):

Jeg synes det er trist at tråden har utviklet seg på denne måten. Det er krevende å få såpass krasse tilbakemeldinger som du har fått. Men hvis du ser på svaret jeg har sitert ovenfor, så stemmer det vel dårlig at du har blitt ignorert i denne tråden? Eller hva tenker du om det selv?

På dette forumet har tilsvarende problemstilling blitt diskutert mange ganger før. Det reaksjonsmønsteret du viser når du blir opprørt, minner litt om passiv aggresjon, og det blir alltid dårlig likt. Vi har også i andre diskusjoner snakket om å "bade i selvmedlidenhet", noen som jo er en svært krass tilbakemelding å gi en annen, men for noen har så tydelige tilbakemeldinger før til en endret måte å skrive innlegg på når man ønsker å uttrykke sin fortvilelse. 

Jeg håper du forsøker å bruke litt tid på å forstå hva som var ditt eget bidrag til at tråden utviklet seg på denne måten. 

Takk for svaret ditt. Ja, det var ikke kjekt. I en tråd der det står at jeg er lei meg fra før. Konklusjonen er at det ønskes ikke at jeg skal skrive noe og det med ignoreres er vel at det heller er kjekkest å gi meg kvasse svar og ta meg. Og ser at det menes at det ikke er rart jeg ikke har venner! Og ser også hvor likesen er og at det støttes. 

AnonymBruker
Skrevet
emilie321 skrev (13 timer siden):

Det spørs litt, men mest sannsynlig ville jeg ha kontaktet vedkommende igjen. 

Tror jeg skal la vær! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for svaret ditt. Ja, det var ikke kjekt. I en tråd der det står at jeg er lei meg fra før. Konklusjonen er at det ønskes ikke at jeg skal skrive noe og det med ignoreres er vel at det heller er kjekkest å gi meg kvasse svar og ta meg. Og ser at det menes at det ikke er rart jeg ikke har venner! Og ser også hvor likesen er og at det støttes. 

Så det stemmer at jeg er mislikt her ihvertfall. 

AnonymBruker
Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (12 timer siden):

Vel, først har du fått flere skikkelige svar (av blant andre meg), deretter setter du i gang med det der selvmedlidenhetsgreiene dine. Og akkurat der må det være lov å kommentere på for det er svært usjarmerende. Hvis du oppfører deg sånn i virkeligheten også så er det kanskje også en mulig forklaring på hvorfor vennen din ikke vil være med deg. 

Ikke viktig for deg. Skrev fra start at jeg var lei meg. Og kall det gjerne selvmedlidenhet. Ja! Var glad for svarene dine. 

AnonymBruker
Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (13 timer siden):

Kommentaren? Jeg svarte på et direkte spørsmål du spurte meg.

Den kommentaren om medlidenhet osv var det jeg snakket om her. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Så det stemmer at jeg er mislikt her ihvertfall. 

Jeg er langt fra perfekt sånn at jeg ikke også skal få på meg at jeg tror jeg selv er perfekt og skylder på alle andre. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Du har jo også fått flere vennlige svar. Jeg lurer på om det blir sånn at du kun husker de kritiske svarene og overser de andre?

AnonymBruker
Skrevet
frosken skrev (10 timer siden):

Til ts.
Hva tanker/ reaksjoner har du rundt dette. Er det noe du kan ta til deg.

Anonymkode: 44f0d...4ab

AnonymBruker
Skrevet
frosken skrev (4 timer siden):

Du har jo også fått flere vennlige svar. Jeg lurer på om det blir sånn at du kun husker de kritiske svarene og overser de andre?

Ja, har svart alle. Alle blir tatt inn. 
De som såret sårer mest.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Til ts.

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Til ts.

Det spørs hva du mener. Tenker du på det å reagere på at jeg tenker jeg ikke får svar eller at jeg blir lei meg og såret? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Ja, har svart alle. Alle blir tatt inn. 
De som såret sårer mest.

Er så mange hyggelige og vennlige som svarer og er her på forumet. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Er så mange hyggelige og vennlige som svarer og er her på forumet. 

Synd det ikke tenkes likt om meg da. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Det spørs hva du mener. Tenker du på det å reagere på at jeg tenker jeg ikke får svar eller at jeg blir lei meg og såret? 

Nei jeg tenker på kommentaren fra frosken om at reaksjonsmønsteret du viser når du blir opprørt  minner litt om passiv aggresjon. Og det blir dårlig likt.
Kan du se din egen rolle i hvorfor tråden har blitt som den er. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, alt er min feil til at tråden ble som den ble. 

Skjønner også at det er ikke vits for meg å spørre noen om de har lyst å være med meg for det vil de ikke. 

Ja, jeg vet at jeg jeg her håpløs og ubetydelig! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Skjønner også at det er ikke vits for meg å spørre noen om de har lyst å være med meg for det vil de ikke. 

Ingen har kalt deg for håpløs og ubetydelig. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Så lenge du ikke klarer å lese det som skriver til noe annet enn dette, så vil du aldri komme videre. Og hvis du ikke klarer å gjøre annet enn å følge ditt destruktive reaksjonsmønster, så vil du fortsette å dytte folk fra deg.

Og som det er for oss alle - hvis vi ikke klarer å løse det alene, så trenger vi hjelp.

Men du tolker alt på verste måte, alltid.
Du takker for positive tilbakemeldinger og sier du følger råd, men gjør det aldri.
Du fortsetter å gjøre ting som dytter folk unna selv når du får beskjed om det mange ganger.
Du får så mange råd og tips men står fast på samme sted langt over et år siden du begynte å skrive om dette.
Du blir bedt om å oppsøke hjelp for å komme ut av der du er, men i beste fall nekter du og i verste fall tar du det også som en fornærmelse.

Du er faktisk beyond hva noen av oss her på nett kan hjelpe deg med. Den eneste som kan gjøre noe for å gjøre ditt liv bedre er deg selv. Men du nekter på absolutt alle kanter. Da er det ikke noe mer noen kan gjøre.

Anonymkode: 795cb...ac4

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...