Gå til innhold

Lei meg i dag og ønsker tilbakemelding

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lengre ut i innlegget spurte jeg bare om hva dere ville gjort ang å kontakte vedkommende igjen? 

Anonymkode: 40b89...b72

Det spørs litt, men mest sannsynlig ville jeg ha kontaktet vedkommende igjen. 

Videoannonse
Annonse
Ikkeanonymnok
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Overbevist om mindre skuffelse. 
Trives for såvidt litt i eget selskap, men bare frister ikke. 

Hvorfor kom du med den kommentaren? 

Kommentaren? Jeg svarte på et direkte spørsmål du spurte meg.

Ikkeanonymnok
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

det deilig å gå inn i innlegg å skrive dette når det står i overskriften at jeg er lei meg? 

Vel, først har du fått flere skikkelige svar (av blant andre meg), deretter setter du i gang med det der selvmedlidenhetsgreiene dine. Og akkurat der må det være lov å kommentere på for det er svært usjarmerende. Hvis du oppfører deg sånn i virkeligheten også så er det kanskje også en mulig forklaring på hvorfor vennen din ikke vil være med deg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg forstår! Takk for det 🥲 

Jeg vet jeg er ubetydelig for dere og blir ignorert. 

Jeg synes det er trist at tråden har utviklet seg på denne måten. Det er krevende å få såpass krasse tilbakemeldinger som du har fått. Men hvis du ser på svaret jeg har sitert ovenfor, så stemmer det vel dårlig at du har blitt ignorert i denne tråden? Eller hva tenker du om det selv?

På dette forumet har tilsvarende problemstilling blitt diskutert mange ganger før. Det reaksjonsmønsteret du viser når du blir opprørt, minner litt om passiv aggresjon, og det blir alltid dårlig likt. Vi har også i andre diskusjoner snakket om å "bade i selvmedlidenhet", noen som jo er en svært krass tilbakemelding å gi en annen, men for noen har så tydelige tilbakemeldinger før til en endret måte å skrive innlegg på når man ønsker å uttrykke sin fortvilelse. 

Jeg håper du forsøker å bruke litt tid på å forstå hva som var ditt eget bidrag til at tråden utviklet seg på denne måten. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...