Gå til innhold

Lei meg i dag og ønsker tilbakemelding

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg presser ingen, men jeg sitter vel igjen med den oppfatningen at jeg ikke blir likt. Ingen trenger å si nei. Jeg observerer svarene. 

Anonymkode: 40b89...b72

Og du har fått haugevis av tilbakemeldinger på hva det er du gjør som dytter folk fra deg. Likevel fortsetter du bare å gjøre det samme, og så blir du lei deg fordi konsekvensen er, som vi har sagt, at du dytter folk fra deg.

Anonymkode: 795cb...ac4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår! Takk for det 🥲 

Jeg vet jeg er ubetydelig for dere og blir ignorert. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg forstår! Takk for det 🥲 

Jeg vet jeg er ubetydelig for dere og blir ignorert. 

Og så mener dere vel også at det er grunnen til at ingen vil være med meg og at det er forståelig at jeg er alene. Så dere har forstått hvorfor og at jeg er grunnen. Så jeg kan takke meg selv. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Og så mener dere vel også at det er grunnen til at ingen vil være med meg og at det er forståelig at jeg er alene. Så dere har forstått hvorfor og at jeg er grunnen. Så jeg kan takke meg selv. 

Alt dette fordi jeg noen ganger har sagt at ingen har lyst å svare meg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Alt dette fordi jeg noen ganger har sagt at ingen har lyst å svare meg.

Og at jeg har det kjipt og vondt. 

Skrevet

Og at jeg har det kjipt og vondt. 

Men hva vil du? Jeg kan love deg at jeg har fått harde tilbakemeldinger. Men det er jo ikke for å være slem. Vel, de fleste. Er alltid noen troll på et forum. Slik du gjør det nå, selv som AB, hjelper ikke. Du tar alt så personlig. Hvordan kan det være personlig når du skriver som AB? 

Ikkeanonymnok
Skrevet

Å tigge etter medlidenhet kler ingen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hva ville du gjort videre med vedkommende? 

Ikke spurt mer🙂

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har få. Så egentlig ikke. 

Trist men slik er livet. 

AnonymBruker
Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (3 timer siden):

Nei det samme gjelder og bade i selvmedlidenheten.

Anonymkode: 44f0d...4ab

AnonymBruker
Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (3 timer siden):

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Nei det samme gjelder og bade i selvmedlidenheten.

Er det deilig å gå inn i innlegg å skrive dette når det står i overskriften at jeg er lei meg? 

AnonymBruker
Skrevet
Musikk skrev (2 timer siden):

Trist men slik er livet. 

Hva mener du? Finn deg i det? 

AnonymBruker
Skrevet
Musikk skrev (2 timer siden):

Ikke spurt mer🙂

Nei, sikkert rett! 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (4 timer siden):

Men hva vil du? Jeg kan love deg at jeg har fått harde tilbakemeldinger. Men det er jo ikke for å være slem. Vel, de fleste. Er alltid noen troll på et forum. Slik du gjør det nå, selv som AB, hjelper ikke. Du tar alt så personlig. Hvordan kan det være personlig når du skriver som AB? 

Tror mange svarer for å såre og være ufine. Eller av nyggerighet inn å lese og ignorere. Det er personlige 

Ønsker forståelse, men det er ingen som gir. Bare harde ord. Det er jo ikke dem selv. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror mange svarer for å såre og være ufine. Eller av nyggerighet inn å lese og ignorere. Det er personlige 

Ønsker forståelse, men det er ingen som gir. Bare harde ord. Det er jo ikke dem selv. 

Hadde de bare svart på det jeg spør om! 

AnonymBruker
Skrevet

Hva vi enn svarer så er det ikke bra nok for deg. Eller du kommer med ennå et spørsmål, som du ikke synes du får et bra svar på. Det er du som synes at vi som svarer deg er lite forståelsesfulle ol. og ikke gir deg det du vil ha. 
Men vær konkret si akkurat hva det er du vil høre, så skal du få det. 

Skrevet

Hadde de bare svart på det jeg spør om! 

Jeg har svart deg så godt jeg kan, men kan jo ikke vite hva vedkommende mente når hen svarte (på det første spørsmålet) Kan heller ikke vite hva vedkommende mente med den neste setningen hen sa.

Har nå lest Hi flere ganger og jeg finner ikke flere spørsmål fra deg. Så hva er det du egentlig vil ha svar på? Prøver å forstå

AnonymBruker
Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (20 timer siden):

Ja det gjør jeg. Har brukt mye av livet mitt sammen med mennesker tidligere men trives best i eget selskap. Mindre stress, mindre skuffelser. Folk har generelt godt av å lære seg å trives i eget selskap.

Overbevist om mindre skuffelse. 
Trives for såvidt litt i eget selskap, men bare frister ikke. 

Hvorfor kom du med den kommentaren? 

AnonymBruker
Skrevet
emilie321 skrev (2 timer siden):

Jeg har svart deg så godt jeg kan, men kan jo ikke vite hva vedkommende mente når hen svarte (på det første spørsmålet) Kan heller ikke vite hva vedkommende mente med den neste setningen hen sa.

Har nå lest Hi flere ganger og jeg finner ikke flere spørsmål fra deg. Så hva er det du egentlig vil ha svar på? Prøver å forstå

Lengre ut i innlegget spurte jeg bare om hva dere ville gjort ang å kontakte vedkommende igjen? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva vi enn svarer så er det ikke bra nok for deg. Eller du kommer med ennå et spørsmål, som du ikke synes du får et bra svar på. Det er du som synes at vi som svarer deg er lite forståelsesfulle ol. og ikke gir deg det du vil ha. 
Men vær konkret si akkurat hva det er du vil høre, så skal du få det. 

Nei, det vil jeg ikke. Om ikke noen kan eller vil gi forståelse av seg selv så kan det vel være. Noen har ikke forståelse for andre. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...