frosken Skrevet 41 minutter siden Skrevet 41 minutter siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg er igjen dum og naiv. Her skrev jeg svar til brukerene her i god tro, men ser jo at det menes ikke noe igjen. Og egentlig vil vel bare håne meg 🥲🥲 Anonymkode: 40b89...b72 Hvorfor mener du at jeg jeg - eller andre - "bare vil håne deg"? Jeg gjenkjenner ikke et slikt ønske hos meg selv. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16 minutter siden Skrevet 16 minutter siden frosken skrev (20 minutter siden): Hvorfor mener du at jeg jeg - eller andre - "bare vil håne deg"? Jeg gjenkjenner ikke et slikt ønske hos meg selv. Som jeg skrev så svarte jeg til alle med lange utleverende innlegg. Mutt valg det. Men ingen svarte på de. Vet ikke lengre. Du skrev god helg til deg og. Synes det var var veldig hyggelig, men fikk etterpå en tanke om mente vedkommende det egentlig. Anonymkode: 40b89...b72 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.