Gå til innhold

Alle sammen


Gjest Samboer

Anbefalte innlegg

Gjest Samboer

Som pårørende har jeg blitt veldig involvert og engasjert.

Det gjør meg utrolig vondt å se hva dere har gått og går gjennom! Har grått mange tårer for dere. Mange for min egen situasjon også.

Dere er tøffe!!! Stå på og ikke gi opp! Vi bryr oss om dere, vi som står dere nær.

All støtte og klem fra meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk! Det er godt å høre slike ting. Du må vite du og, at vi setter enorm pris på dere som alltid stiller opp for oss, selvom vi kanskje har vanskelig for å vise det riktig noen ganger.

Ofte er det bare så veldig vanskelig å ta imot og å føle vi gjør dere vondt med det vi selv sliter med.

Tusen takk igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trampe

Hei, nå er ikke jeg den som har så mange innlegg her inne, men jeg har hatt et par..

Vil bare si at du virker som en helt fantastisk herlig person.... Takk for at det finnes sånne mennsker, og at du viser oss her inne at det virkelig er sånn...!!!

*Mange gode klemmer til deg om du vil ha...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glimmer

Takk for at du er her og viser oss at det kan være vondt å være pårørende også. Vi vet jo at mange bryr seg om oss, men det er vanskelig å akseptere det når man har det som verst. Da er det fint å få en liten påminnelse, gjennom et av dine innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tingeliing

Skulle ønske du var min sambo jeg........:o)

Flott holdning,du må være en hærlig type!!!

Heldiggris den andre parten,tross alt!

Ønsker deg og din(e?) all mulig godt,og STOOOOOOOOR klem fra mei!!!!!!

:-)))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...