Gå til innhold

åh, guri !!


huufsa

Anbefalte innlegg

Jeg var hos psyk. i dag, jeg.....

Og der snakket vi om det jeg skrev i forrige innlegg: 'raring'...

For første gang var vi inne på ting som hadde med overgripene / overgriperen å gjøre.... -og alt var på mine prinsipper...! Det var JEG som tok det opp...!!

Vi tok opp andre episoder og følelser rundt dette,... - jeg har aldri kommet inn på dette emnet muntlig hos psyk. før.... og egentlig så var det 'litt merkelig' å snakke om det... selv om jeg kjente etterpå at det gjorde ganske godt.... + sinnsykt vondt også... -jeg skalv som bare det når jeg fikk satt meg i bilen etterpå....

Men nå er jeg liksom så 'fornøyd' med meg selv... -føler at jeg har trått over enda en 'treskel'... -føler meg litt 'sterk' igjen, liksom...

... - Måtte bare dele det med dere :o))

**klemmer til alle dere her inne, som er så hærlige**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er stolt av deg huffsevennen!! og du - vær stolt av deg selv også!!! det går framover, og vi står sammen i dette. husk at jeg er her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isaac sin mamma

så flink du er, jeg tenker som dussa at jeg håper jeg kan bli like sterk en dag. Ønsker deg alt godt! :)

Ja du er kjempetøff. Psyk og jeg prøvde og gå inn i "voldteken" jeg klarer ikke å uttrykke meg med ord.. men skriver noe. Fikk en alvorlig knekk da psyken prøvde å få meg til å fortelle.. men det hjelper å få det ut .. bort i en beholder der det skal ligge i fred og ikke forstyrre .. men kroppen husker hva som har skjedd.. så Feline har skrevet noe om psykomotorisk fysioterapi.. det er noe jeg kan trenge.. ..

Kjemelykketil hufsa:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest trampe

Herlighet, så flink du er...!!!! Så godt å høre at du syntes det var litt ok også, ikke bare vondt... Kjempefint at du har kommet så langt som du har....

*stolt av deg, jeg....*

*god varm klem fra meg....*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fint å ha noen å fortelle det til også !!

Jeg har ingen i RL som jeg kunne fortalt det til...

Det er så godt å ha dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Huufsa-raring:)

Du er jo ikke rar i det hele tatt bare normal..er det ikke fint:)..helt normale reaksjoner på unormale ting som aldri skulle ha skjedd...Det er veldig vondt å snakke...det er veldig vondt når sjelen velter opp i form av ord..men dog ikke så ukjent...fordi du har kjent på dem allerede..du har tenkt dem i lang tid...men det blir så mye mere nakent og reelt når du sier de ordene høyt til noen...Men det er det som skal til i mange tilfeller..få det ut..og oppleve at du faktisk "overlever"..at det ikke er så skremmende eller at du er så veldig unormal. Langt ifra du er så normal at det går an:) Og du kan bare føle deg sterk, og du blir enda mere sterkere, og de evt neste terskelene blir lettere...for helt innerst vet du...så vet du at det du føler og kjenner er sannheten og sannhet vil alltid overvinne falskheten og det onde...

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...