Blondi Skrevet lørdag kl 22:18 Skrevet lørdag kl 22:18 Har dere hatt en nydelig helg så langt? 0 Siter
Vendi Skrevet lørdag kl 22:25 Skrevet lørdag kl 22:25 Har vært en helt vanlig, grei helg her. Hva med deg? 1 Siter
påskelilje Skrevet lørdag kl 22:56 Skrevet lørdag kl 22:56 Ja, fin helg så langt! Mannen og jeg gikk lang tur i dag - 12 km - i fint terreng. Hadde med niste og kaffe. I morgen skal jeg i kirka, og så har vi planlagt en sykkeltur. Kanskje litt hagearbeid også 💚 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet lørdag kl 23:23 Skrevet lørdag kl 23:23 (endret) Samboer skulle gjøre diverse på hytta. Jeg skulle egentlig bli med , men valgte å bli hjemme fordi jeg hadde mye jeg hadde lyst til å få gjort hjemme nå. Jeg har vært ganske tufs i et par uker pga forkjølelse, men nå har jeg våknet til live og hadde masse energi som jeg valgte å utnytte til noe fornuftig. I dag har jeg vasket vinduer utvendig, vasket glassgelenderet på verandaen, vasket gulvet på verandaen. Tørket støv, støvsuget og vasket gulvet i stua, gangen og soverommene. Vasket badet, ryddet og vasket inni baderomsskapet. Ble en bærepose med gammelt skrot som ble kastet. Nesten flaut så mye skrot som hadde samlet seg opp. Jeg har skiftet sengetøy, vasket sengetøy, tørket sengetøy og brettet sengetøy. Vasket enda en maskin med klær. Jeg har vært på et kjøpesenter og kjøpt meg nye Hokasko, et par nye putetrekk og avskårne blomster for å sette i vasene i stua. Jeg har pakket vekk de fleste sommerkjolene og lagt i plastesker nede i boden. Jeg har funnet frem kofferten og begynt å pakke til en reise. Jeg har laget meg en skinkesalat til middag. Og jeg har til og med solt meg litt på terassen. Jeg er fornøyd med hva jeg fikk ut av dagen I morgen skal jeg gå meg en tur og ellers bare ta det med ro. Endret lørdag kl 23:25 av Nicklusheletida 3 Siter
Dorthe Skrevet i går, 00:17 Skrevet i går, 00:17 Det har tordnet skikkelig her , så mye at jeg sovnet i flere timer. Men har laget gammeldags lapskaus og en eplekake. Vasket tøy og ryddet hus. Blir været bra i morgen drar vi opp til senteret hvor det er noe underholdning. 1 Siter
Lillemus Skrevet i går, 05:45 Skrevet i går, 05:45 Var på jobb på lørdag og gikk en lang tur etter middag. Mannen var ute på noe annet, så jeg hadde en rolig kveld for meg selv hvor jeg leste litt, strikket litt og så på tv og sydde litt. Kos! 😀 1 Siter
påskelilje Skrevet i går, 06:20 Skrevet i går, 06:20 Nicklusheletida skrev (6 timer siden): Samboer skulle gjøre diverse på hytta. Jeg skulle egentlig bli med , men valgte å bli hjemme fordi jeg hadde mye jeg hadde lyst til å få gjort hjemme nå. Jeg har vært ganske tufs i et par uker pga forkjølelse, men nå har jeg våknet til live og hadde masse energi som jeg valgte å utnytte til noe fornuftig. I dag har jeg vasket vinduer utvendig, vasket glassgelenderet på verandaen, vasket gulvet på verandaen. Tørket støv, støvsuget og vasket gulvet i stua, gangen og soverommene. Vasket badet, ryddet og vasket inni baderomsskapet. Ble en bærepose med gammelt skrot som ble kastet. Nesten flaut så mye skrot som hadde samlet seg opp. Jeg har skiftet sengetøy, vasket sengetøy, tørket sengetøy og brettet sengetøy. Vasket enda en maskin med klær. Jeg har vært på et kjøpesenter og kjøpt meg nye Hokasko, et par nye putetrekk og avskårne blomster for å sette i vasene i stua. Jeg har pakket vekk de fleste sommerkjolene og lagt i plastesker nede i boden. Jeg har funnet frem kofferten og begynt å pakke til en reise. Jeg har laget meg en skinkesalat til middag. Og jeg har til og med solt meg litt på terassen. Jeg er fornøyd med hva jeg fikk ut av dagen I morgen skal jeg gå meg en tur og ellers bare ta det med ro. Effektiv! Ser for meg deg suse rundt som en tornado 😅 Så gøy med nye Hokasko! Mine gamle er stive og slitte, burde vært kastet. Ha en fin tur i dag, på nye sko 😊 1 Siter
Vhanja Skrevet i går, 07:09 Skrevet i går, 07:09 En herlig og avslappende helg. På fredag tok vi min mor ut på den lokale kafeen som min svigerinne driver. Vi satt ute (en av de få dager hvor det var varmt nok til det!) og spanderte lunsj og et par glass vin på henne. Det er vår julegave nå årlig - hun ønsker familietid mer enn "ting". I går så jeg en dokumentarserie i tre deler om Jonestown-massakren. Kjenner selvsagt til den, men var flere sjokkerende og vonde detaljer jeg ikke visste. Gripende dokumentar. I dag blir det antagelig litt lesing og litt gaming. Skal lage Brennende Kjærlighet til middag for første gang. (Dvs det er nå nylig jeg lærte at den retten har et navn. Jeg trodde at potetstappe med pølser og bacon bare var å regne som litt crappy kosemat 😅). 1 Siter
Lillemus Skrevet i går, 10:00 Skrevet i går, 10:00 Vhanja skrev (2 timer siden): I går så jeg en dokumentarserie i tre deler om Jonestown-massakren. Kjenner selvsagt til den, men var flere sjokkerende og vonde detaljer jeg ikke visste. Gripende dokumentar. Herrefred! Hvor ligger dokumentaren og hva heter den? 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet i går, 10:14 Skrevet i går, 10:14 (endret) påskelilje skrev (3 timer siden): Effektiv! Ser for meg deg suse rundt som en tornado 😅 Så gøy med nye Hokasko! Mine gamle er stive og slitte, burde vært kastet. Ha en fin tur i dag, på nye sko 😊 Joda, jeg fløy rundt og var ganske effektiv. Var et par ting jeg glemte å skrive her også. Når jeg har mye som skal gjøres på en gang, hender det jeg lager meg en gjøremålsliste og den laget jeg fredag kveld. Da blir jeg mer effektiv fordi det er så morro / tilfredsstillende å stryke ut på lista for hver ting som er gjort Det blir tur i gamle Hokasko. Vil ikke skitne til de nye før jeg reiser Endret i går, 10:15 av Nicklusheletida 2 Siter
Babette Skrevet i går, 10:54 Skrevet i går, 10:54 Jeg har kost meg med EM i friidrett (på TV) både i helga og siden det startet mandag. Mye å glede seg over, flott norsk innsats. Henriette Jæger var helt rå i går på 400 meter. I dag har det vært maraton. Sølvvinneren i dameklassen fikk mageproblemer underveis, og det kunne vi se, for å si det sånn. Av hensyn til sarte sjeler skal jeg ikke komme med ytterligere detaljer. Men ganske utrolig hvor mye de "ofrer" for medalje. I kveld er det stavfinale for herrene. Skal tro om Duplantis slår til med ny verdensrekord igjen. 1 Siter
Vhanja Skrevet i går, 11:29 Skrevet i går, 11:29 Lillemus skrev (1 time siden): Herrefred! Hvor ligger dokumentaren og hva heter den? Ligger gratis på NRK TV. https://tv.nrk.no/serie/dommedagskulten-massakren-i-jonestown 2 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 13:58 Skrevet i går, 13:58 Vendi skrev (15 timer siden): Har vært en helt vanlig, grei helg her. Hva med deg? Det er ingen som bryr seg om. Så unødvendig å svare. Kos dere med tråden ❤️ Anonymkode: f2639...480 0 Siter
Blondi Skrevet i går, 13:59 Forfatter Skrevet i går, 13:59 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ingen som bryr seg om. Så unødvendig å svare. Kos dere med tråden ❤️ Anonymkode: f2639...480 0 Siter
Glitter Skrevet i går, 14:04 Skrevet i går, 14:04 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er ingen som bryr seg om. Så unødvendig å svare. Kos dere med tråden ❤️ Anonymkode: f2639...480 Hva mener du med dette? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 14:07 Skrevet i går, 14:07 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er ingen som bryr seg om. Så unødvendig å svare. Kos dere med tråden ❤️ Anonymkode: f2639...480 Nå ødelegger du for deg selv. Ingen andre ødelegger for deg, det er dine selvdestruktive valg som driver folk bort fra deg. Anonymkode: a3c48...405 1 Siter
Vendi Skrevet i går, 14:46 Skrevet i går, 14:46 Blondi skrev (35 minutter siden): Kjære deg, Blondi. Jeg prøver å sette meg inn i hvordan du har det, og det virker ikke lett å ha det sånn som du har det nå, og sånn som du ofte har det. Det må være vondt å miste venner, og vondt å føle seg mindre verdt. (Det siste kan jeg kjenne meg igjen i). Men så starter du så mange fine og koselige tråder og får masse respons. Om du en og annen gang innimellom ikke får så mye respons så prøv å ikke la det gå inn på deg eller la det styre humøret ditt. Som jeg vel har sagt før så er dette et lite forum med ikke altfor mye trafikk. Man kan ikke forvente mye respons. Men så er det vel egentlig sånn at du faktisk har fått mye respons også? Det er mange som har forsøkt å hjelpe deg? Prøv å ta den hjelpen til etterretning. Du er verdifull, du betyr noe! ❤️ 1 Siter
Blondi Skrevet i går, 17:34 Forfatter Skrevet i går, 17:34 Vendi skrev (2 timer siden): Kjære deg, Blondi. Jeg prøver å sette meg inn i hvordan du har det, og det virker ikke lett å ha det sånn som du har det nå, og sånn som du ofte har det. Det må være vondt å miste venner, og vondt å føle seg mindre verdt. (Det siste kan jeg kjenne meg igjen i). Men så starter du så mange fine og koselige tråder og får masse respons. Om du en og annen gang innimellom ikke får så mye respons så prøv å ikke la det gå inn på deg eller la det styre humøret ditt. Som jeg vel har sagt før så er dette et lite forum med ikke altfor mye trafikk. Man kan ikke forvente mye respons. Men så er det vel egentlig sånn at du faktisk har fått mye respons også? Det er mange som har forsøkt å hjelpe deg? Prøv å ta den hjelpen til etterretning. Du er verdifull, du betyr noe! ❤️ Takk for svar ❤️ Klarer ikke svarer noe mer nå. Det er jo nok ikke! 0 Siter
Blondi Skrevet i går, 18:20 Forfatter Skrevet i går, 18:20 Flere som har hatt en nydelig helg? 0 Siter
laban Skrevet i går, 18:54 Skrevet i går, 18:54 Blondi skrev (20 minutter siden): Flere som har hatt en nydelig helg? Nå vet jeg ikke om du er ironisk når du skriver "nydelig", men uansett: Grunnen til at jeg ikke svarte noe her i utgangspunktet, var at jeg ikke hadde så mye å fortelle om. Uansett hvem som starter slike og liknende tråder, er det ikke alltid jeg svarer. Det kan være helt tilfeldig, det er ingen dypere mening bak. Fredag skulle jeg truffet noen fra familien, men det ble usatt pga. sykdom. I går ble det litt helgehandel i tillegg til klesvask som tørket lynraskt ute i strålende vær. Jeg sørget også for at både våre egne uteplanter og mine foreldres grav på kirkegården fikk vann. Heldigvis, siden det varslede tordenværet stort sett gled forbi. I dag har jeg vært på noe festivalliknende (ikke musikk) i en bydel der jeg ofte vanker pga. en fritidsaktivitet. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.