Gå til innhold

Ønsker alle en riktig god helg. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Håper alle her går mot en fin helg? 

Jeg er innlagt så får ikke gjort stort, men skal nå gjøre det beste ut av det. Få meg en kjøretur og en gåtur hver dag håper jeg på. Men er travle tider på akutt så varierer hvor mye tid de har til meg. Skal endelig få hentet tingene mine i dag etter å ha ventet siden onsdag. Så skal få sett på serie i hvertfall. :)

Videoannonse
Annonse
påskelilje
Skrevet
Glitter skrev (10 minutter siden):

Hei. Håper alle her går mot en fin helg? 

Jeg er innlagt så får ikke gjort stort, men skal nå gjøre det beste ut av det. Få meg en kjøretur og en gåtur hver dag håper jeg på. Men er travle tider på akutt så varierer hvor mye tid de har til meg. Skal endelig få hentet tingene mine i dag etter å ha ventet siden onsdag. Så skal få sett på serie i hvertfall. :)

Jeg kom litt tidlig hjem fra jobb i dag, og har landet i sofaen 😄 Tenkte meg en tur på besøk hos min far i ettermiddag,  men jeg tror jeg må ha en dupp først. Mulig jeg venter til i morgen...

I morgen har jeg ikke så mange planer, kanskje få trent litt og ordnet litt i hagen. Og så muligens min far da.

På søndag kommer dattera og kjæresten på middag. Det blir veldig koselig ❤️ Om kvelden skal jeg til ei venninne og skravle noen timer 😅

Skrevet

Jeg er syk og skal bruke helga til å slappe av og roe helt ned så jeg blir friskere og kan jobbe igjen på mandag. Neste helg får jeg besøk, så jeg håper at jeg blir bedre til da. 

God helg 🌸

Skrevet
påskelilje skrev (7 minutter siden):

Jeg kom litt tidlig hjem fra jobb i dag, og har landet i sofaen 😄 Tenkte meg en tur på besøk hos min far i ettermiddag,  men jeg tror jeg må ha en dupp først. Mulig jeg venter til i morgen...

I morgen har jeg ikke så mange planer, kanskje få trent litt og ordnet litt i hagen. Og så muligens min far da.

På søndag kommer dattera og kjæresten på middag. Det blir veldig koselig ❤️ Om kvelden skal jeg til ei venninne og skravle noen timer 😅

Høres ut som ei fin helg. :)

dusken skrev (1 minutt siden):

Jeg er syk og skal bruke helga til å slappe av og roe helt ned så jeg blir friskere og kan jobbe igjen på mandag. Neste helg får jeg besøk, så jeg håper at jeg blir bedre til da. 

God helg 🌸

God bedring og god helg. :)

Skrevet

Vi skal på hytta og drive med litt vedarbeide, blir kos. Meldes finvær på formiddagen i morgen i alle fall. 

Skrevet

Det er fint om du får hentet tingene dine snart. En er jo litt naken uten. Håper det blir kjøreturer på deg.

Jeg sliter enda med depresjon og ekstra utmattelse så det er husarbeid som har blitt skjøvet på som må gjøres i helgen. Samboer har bursdag i morgen så kanskje vi har noe ekstra god mat. Usikkert. På søndag skal jeg på yoga og lydbad med harpespill så det gleder jeg meg til. Sliter med å stilne tankene for tiden så da får jeg øve litt på det.

Skrevet

Mannen og jeg er på bryllupsferie i Danmark og har en helt fantastisk langhelg! Nå skal vi snart ut og spise på Det Lille Apotek, som er Københavns eldste restaurant. 

påskelilje
Skrevet
Vhanja skrev (33 minutter siden):

Mannen og jeg er på bryllupsferie i Danmark og har en helt fantastisk langhelg! Nå skal vi snart ut og spise på Det Lille Apotek, som er Københavns eldste restaurant. 

Har dere giftet dere nå nylig?

Skrevet
Fru2020 skrev (1 time siden):

Det er fint om du får hentet tingene dine snart. En er jo litt naken uten. Håper det blir kjøreturer på deg.

Jeg sliter enda med depresjon og ekstra utmattelse så det er husarbeid som har blitt skjøvet på som må gjøres i helgen. Samboer har bursdag i morgen så kanskje vi har noe ekstra god mat. Usikkert. På søndag skal jeg på yoga og lydbad med harpespill så det gleder jeg meg til. Sliter med å stilne tankene for tiden så da får jeg øve litt på det.

Kjipt at du ennå sliter med det. Håper yoga blir bra! 

Vhanja skrev (51 minutter siden):

Kos dere masse! 

Dorthe skrev (27 minutter siden):

God helg til deg, Glitter 🍀

Takk det! Til deg også. :)

Skrevet

Jeg har meldt meg på yoga nidra i morgen - har mye angst for å prøve nye ting, så det blir nok en indre kamp før jeg forhåpentligvis kommer meg avgårde. 

På søndag skal jeg treffe en venninne som det er veldig fint å være sammen med 🤗

Skrevet
Soleil70 skrev (Akkurat nå):

Jeg har meldt meg på yoga nidra i morgen - har mye angst for å prøve nye ting, så det blir nok en indre kamp før jeg forhåpentligvis kommer meg avgårde. 

På søndag skal jeg treffe en venninne som det er veldig fint å være sammen med 🤗

Høres deilig ut! Det blir sikkert bra! 🧘‍♀️

Skrevet
Soleil70 skrev (1 time siden):

Spennende:)

Skrevet
påskelilje skrev (3 timer siden):

Har dere giftet dere nå nylig?

Vi giftet oss i april  :)

Skrevet
Soleil70 skrev (3 timer siden):

Du trenger ikke være redd for yoga nidra. Du finner deg en matte og sannsynligvis et teppe eller to. Og så ligger du på matten hele timen. Det er ingen prating. Det er vanlig at folk bare legger seg til på matten med en gang de kommer inn for å finne roen. Ikke bekymre deg hvis tanker dine vandrer i løpet av timen. Det gjør de hos alle. Læreren min sier at vi skal se på tanker som skyer. Noen ganger er det ingen, noen ganger er det noen som flyver forbi, men noenganger er det bare overskyet. Da er det bare å akseptere at denne gangen var det mange tanker gitt, neste gang er det kanskje færre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...