Soleil70 Skrevet lørdag kl 04:21 Skrevet lørdag kl 04:21 Fru2020 skrev (8 timer siden): Du trenger ikke være redd for yoga nidra. Du finner deg en matte og sannsynligvis et teppe eller to. Og så ligger du på matten hele timen. Det er ingen prating. Det er vanlig at folk bare legger seg til på matten med en gang de kommer inn for å finne roen. Ikke bekymre deg hvis tanker dine vandrer i løpet av timen. Det gjør de hos alle. Læreren min sier at vi skal se på tanker som skyer. Noen ganger er det ingen, noen ganger er det noen som flyver forbi, men noenganger er det bare overskyet. Da er det bare å akseptere at denne gangen var det mange tanker gitt, neste gang er det kanskje færre. Tusen takk for kloke tanker! 💕 0 Siter
påskelilje Skrevet lørdag kl 17:44 Skrevet lørdag kl 17:44 Jeg ble syk 😖 Startet med kribling i halsen på torsdag kveld, litt mer i går, og i dag har jeg hatt småfeber. Har hatt to småturer ut for å lufte meg, men ellers har jeg holdt senga (og sett ferdig Blodoffer 😲) - nå er det sofaen resten av kvelden. Håper det forsvinner i løpet av natta... 0 Siter
dusken Skrevet lørdag kl 18:01 Skrevet lørdag kl 18:01 påskelilje skrev (16 minutter siden): Jeg ble syk 😖 Startet med kribling i halsen på torsdag kveld, litt mer i går, og i dag har jeg hatt småfeber. Har hatt to småturer ut for å lufte meg, men ellers har jeg holdt senga (og sett ferdig Blodoffer 😲) - nå er det sofaen resten av kvelden. Håper det forsvinner i løpet av natta... Huff.. kjedelig. God bedring 🌸 0 Siter
Glitter Skrevet lørdag kl 18:24 Forfatter Skrevet lørdag kl 18:24 påskelilje skrev (39 minutter siden): Jeg ble syk 😖 Startet med kribling i halsen på torsdag kveld, litt mer i går, og i dag har jeg hatt småfeber. Har hatt to småturer ut for å lufte meg, men ellers har jeg holdt senga (og sett ferdig Blodoffer 😲) - nå er det sofaen resten av kvelden. Håper det forsvinner i løpet av natta... Kjedelig. God bedring da. 0 Siter
påskelilje Skrevet lørdag kl 19:31 Skrevet lørdag kl 19:31 dusken skrev (1 time siden): Huff.. kjedelig. God bedring 🌸 Takk ❤️ 0 Siter
påskelilje Skrevet lørdag kl 19:32 Skrevet lørdag kl 19:32 Glitter skrev (1 time siden): Kjedelig. God bedring da. Takk ❤️ Var en kort tur ut til min far. Godt med litt luft. Nå ser vi på Mesternes Mester ⭐️ 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet lørdag kl 19:47 Skrevet lørdag kl 19:47 påskelilje skrev (2 timer siden): Jeg ble syk 😖 Startet med kribling i halsen på torsdag kveld, litt mer i går, og i dag har jeg hatt småfeber. Har hatt to småturer ut for å lufte meg, men ellers har jeg holdt senga (og sett ferdig Blodoffer 😲) - nå er det sofaen resten av kvelden. Håper det forsvinner i løpet av natta... God bedring ! 1 Siter
Grendel Skrevet lørdag kl 20:42 Skrevet lørdag kl 20:42 påskelilje skrev (2 timer siden): Jeg ble syk 😖 Startet med kribling i halsen på torsdag kveld, litt mer i går, og i dag har jeg hatt småfeber. Har hatt to småturer ut for å lufte meg, men ellers har jeg holdt senga (og sett ferdig Blodoffer 😲) - nå er det sofaen resten av kvelden. Håper det forsvinner i løpet av natta... Samme fanteri som jeg hadde sist helg sikkert. Det er ille et par dager, men sitter i lenger. 0 Siter
påskelilje Skrevet lørdag kl 21:01 Skrevet lørdag kl 21:01 Grendel skrev (17 minutter siden): Samme fanteri som jeg hadde sist helg sikkert. Det er ille et par dager, men sitter i lenger. Fy da! Har ikke tid til noe som henger lenge i! 0 Siter
Blondi Skrevet lørdag kl 22:42 Skrevet lørdag kl 22:42 påskelilje skrev (4 timer siden): Jeg ble syk 😖 Startet med kribling i halsen på torsdag kveld, litt mer i går, og i dag har jeg hatt småfeber. Har hatt to småturer ut for å lufte meg, men ellers har jeg holdt senga (og sett ferdig Blodoffer 😲) - nå er det sofaen resten av kvelden. Håper det forsvinner i løpet av natta... God bedring 🌺 1 Siter
Lillemus Skrevet søndag kl 05:53 Skrevet søndag kl 05:53 påskelilje skrev (8 timer siden): Fy da! Har ikke tid til noe som henger lenge i! Jeg hadde det samme for et par uker siden, hang i en ukes tid. 1 Siter
påskelilje Skrevet søndag kl 07:15 Skrevet søndag kl 07:15 Blondi skrev (8 timer siden): God bedring 🌺 Takk! Tror ikke jeg har feber nå. Får se litt når jeg kommer meg opp og får rørt litt på meg. 1 Siter
Grendel Skrevet søndag kl 09:26 Skrevet søndag kl 09:26 påskelilje skrev (12 timer siden): Fy da! Har ikke tid til noe som henger lenge i! Neida, ikke for min del. Ned som en skinnfell og opp som en løve. Jeg er med på Team-maraton i dag. 3 Siter
morsan Skrevet søndag kl 10:18 Skrevet søndag kl 10:18 Ønsker alle en fin søndag, ettersom jeg først så tråden nå. Jeg sitter nå ute i «sommervarme» på verandaen, men skal snart ta med meg bisken på en tur i skogen. Tenker jeg tar med soppkurv også. Mannen er bortreist og kommer hjem sent i kveld. 2 Siter
Fru2020 Skrevet søndag kl 11:05 Skrevet søndag kl 11:05 påskelilje skrev (13 timer siden): Fy da! Har ikke tid til noe som henger lenge i! Kjente på en akutt misunnelse på deg med den uttalelsen der. Den gjorde faktisk litt vondt å lese Jeg husker på godt hvordan det var. Man håper man ikke blir liggende lenge. Man har dette viktige møtet på mandag. I uttalelsen din ligger det en forventning om å bli frisk. Tenk å kunne ha en forventning om at nå blir jeg liggende noen dager og så blir jeg frisk. Jeg ønsker deg god bedring. Synes det er leit at du er syk nå. Men kanskje du i tillegg kan sende kroppen din som fikser buggen din as we speak en takk. 1 Siter
påskelilje Skrevet søndag kl 12:51 Skrevet søndag kl 12:51 Grendel skrev (3 timer siden): Neida, ikke for min del. Ned som en skinnfell og opp som en løve. Jeg er med på Team-maraton i dag. Så bra! Lykke til! Du er god ⭐️⭐️⭐️ 0 Siter
påskelilje Skrevet søndag kl 13:04 Skrevet søndag kl 13:04 Fru2020 skrev (1 time siden): Kjente på en akutt misunnelse på deg med den uttalelsen der. Den gjorde faktisk litt vondt å lese Jeg husker på godt hvordan det var. Man håper man ikke blir liggende lenge. Man har dette viktige møtet på mandag. I uttalelsen din ligger det en forventning om å bli frisk. Tenk å kunne ha en forventning om at nå blir jeg liggende noen dager og så blir jeg frisk. Jeg ønsker deg god bedring. Synes det er leit at du er syk nå. Men kanskje du i tillegg kan sende kroppen din som fikser buggen din as we speak en takk. Å, dette ble litt leit. Det er så lett å bli irritert når ting ikke går som planlagt, men i den store sammenhengen er jo disse 2-3 dagene med halv maskin ingenting å bry seg om. Tro meg, jeg er veldig takknemlig for god helse ❤️, det er mange rundt meg som sliter med ulike ting. Og dette jeg har nå er jo bare et vanlig virus som setter en ut noen dager, noe som er helt normalt. Jeg er en travel person, og har som regel mye på agendaen, både på jobb og privat. Og når jeg da blir satt ut noem dager, må jeg jo omstille meg litt. Det har jeg jo imidlertid bare godt av 😄 Det jeg tenkte mest på da jeg skrev det jeg skrev, er at jeg skal hente min mor på rehabilitering i morgen (hun har hatt operasjon og vært borte i 3 uker) og få henne installert hjemme og sørge får at hun får det trygt og greit hjemme med diverse oppfølgimg av helsevesenet. Jobben går greit om jeg er borte en dag eller to, utenom de dagene jeg har undervisning, da er det ingen som kan steppe inn for meg, så da går det utover mange om jeg er syk. Og så har jeg andre ting jeg gjør på fritiden som jeg helst vil delta på, men hvor det ikke er noen krise at jeg melder forfall fra, innimellom. Ja, jeg har en forventning om å bli frisk. Er kanskje litt bortskjemt med det, men slik er det (bortsett fra artrose i hendene, litt allergi og astma - men det forringer ikke livskvaliteteni særlig grad). Jeg forstår godt at det er sårt for deg å lese, når du er i den situasjonen du er i 😥 Ønsker deg alt godt, og håper at du får noen gode stunder innimellom ❤️ 1 Siter
Fru2020 Skrevet søndag kl 14:32 Skrevet søndag kl 14:32 påskelilje skrev (1 time siden): Å, dette ble litt leit. Det er så lett å bli irritert når ting ikke går som planlagt, men i den store sammenhengen er jo disse 2-3 dagene med halv maskin ingenting å bry seg om. Tro meg, jeg er veldig takknemlig for god helse ❤️, det er mange rundt meg som sliter med ulike ting. Og dette jeg har nå er jo bare et vanlig virus som setter en ut noen dager, noe som er helt normalt. Jeg er en travel person, og har som regel mye på agendaen, både på jobb og privat. Og når jeg da blir satt ut noem dager, må jeg jo omstille meg litt. Det har jeg jo imidlertid bare godt av 😄 Det jeg tenkte mest på da jeg skrev det jeg skrev, er at jeg skal hente min mor på rehabilitering i morgen (hun har hatt operasjon og vært borte i 3 uker) og få henne installert hjemme og sørge får at hun får det trygt og greit hjemme med diverse oppfølgimg av helsevesenet. Jobben går greit om jeg er borte en dag eller to, utenom de dagene jeg har undervisning, da er det ingen som kan steppe inn for meg, så da går det utover mange om jeg er syk. Og så har jeg andre ting jeg gjør på fritiden som jeg helst vil delta på, men hvor det ikke er noen krise at jeg melder forfall fra, innimellom. Ja, jeg har en forventning om å bli frisk. Er kanskje litt bortskjemt med det, men slik er det (bortsett fra artrose i hendene, litt allergi og astma - men det forringer ikke livskvaliteteni særlig grad). Jeg forstår godt at det er sårt for deg å lese, når du er i den situasjonen du er i 😥 Ønsker deg alt godt, og håper at du får noen gode stunder innimellom ❤️ Var ikke meningen å gjøre din opplevelse av sykdom mindre. Det er alltid upassende med sykdom. Jeg er nok litt preget av depresjon og det faktum at det disse dager er nøyaktig 9 år siden jeg falt sammen. Psykisk er jeg blitt bedre. Men jeg er på ingen måte blitt bedre fra utmattelsen. Så det føles litt håpløst. Håper du finner en løsning på å få hentet din mor og at hun får installert seg bra. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.