Gå til innhold

Ønsker alle en riktig god helg. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet
påskelilje skrev (På 5.9.2026 den 23.01):

Fy da! Har ikke tid til noe som henger lenge i!

Det hang i lenge hos meg, men var ikke verre enn at jeg fungerte greit - bortsett fra trening. Kanskje har du hatt flaks og er helt frisk igjen allerede:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
frosken skrev (52 minutter siden):

Det hang i lenge hos meg, men var ikke verre enn at jeg fungerte greit - bortsett fra trening. Kanskje har du hatt flaks og er helt frisk igjen allerede:-)

Det sitter i, men jeg har ikke feber lenger. Er på jobb. Har ingen trang til å trene 😄

Skrevet

Helga ble ikke helt slik jeg hadde forutsett.😅 Jeg våknet slapp med vondt i halsen og vonde ledd på lørdagen, men samboeren hadde endelig fri og vi hadde planlagt skogstur for å plukke sopp og bær, så jeg presset meg ut og avgårde og holdt på i rundt 3 timer. Ble en fin liten fangst som gikk i frysern. 

Kjempekoselig! Men kræsjet helt da jeg kom hjem og har siden ligget syk og redusert rett ut på sofaen. Jeg tipper jeg har fått det som flere i tråden her har fått, for det frister ikke akkurat med trening idag for å si det sånn🤣 Neste helg får bli bedre :)

Skrevet
hattifnattus skrev (16 minutter siden):

Helga ble ikke helt slik jeg hadde forutsett.😅 Jeg våknet slapp med vondt i halsen og vonde ledd på lørdagen, men samboeren hadde endelig fri og vi hadde planlagt skogstur for å plukke sopp og bær, så jeg presset meg ut og avgårde og holdt på i rundt 3 timer. Ble en fin liten fangst som gikk i frysern. 

Kjempekoselig! Men kræsjet helt da jeg kom hjem og har siden ligget syk og redusert rett ut på sofaen. Jeg tipper jeg har fått det som flere i tråden her har fått, for det frister ikke akkurat med trening idag for å si det sånn🤣 Neste helg får bli bedre :)

God bedring. :)

Skrevet
hattifnattus skrev (1 time siden):

Uff, felles skjebne, felles trøst!

Jeg har fått hentet min mor på fra rehabilitering (etter operasjon), så det var bra. Men ellers er jeg tett i hode, slapp, tjukk i halsen og har egentlig lyst til å dra hjem og legge meg. 

God bedring til deg!

Nicklusheletida
Skrevet
frosken skrev (6 timer siden):

Hos meg også. Hadde et par sykedager, siden jeg bare sov med feber de første dagene, men hostet i 3 uker. 

hattifnattus
Skrevet
påskelilje skrev (På 7.9.2026 den 12.34):

Uff, felles skjebne, felles trøst!

Jeg har fått hentet min mor på fra rehabilitering (etter operasjon), så det var bra. Men ellers er jeg tett i hode, slapp, tjukk i halsen og har egentlig lyst til å dra hjem og legge meg. 

God bedring til deg!

Høres omtrent ut slik jeg har det idag, bare med en forferdelig irriterende tørrhoste på toppen. Har hørt fra flere at dette visstnok er noe som kan sitte i en stund😆 God bedring! 

påskelilje
Skrevet
hattifnattus skrev (1 time siden):

Høres omtrent ut slik jeg har det idag, bare med en forferdelig irriterende tørrhoste på toppen. Har hørt fra flere at dette visstnok er noe som kan sitte i en stund😆 God bedring! 

Takk, og i like måte!

Det ble halv sykedag på meg på mandag, og hele sykedager i går og i dag. Ingen tørrhoste, men litt slimhoste. Tett i nede og press i øynene. Ikke feber, men kroppen var fryktelig slapp i går. Litt bedre i dag.

Er så i tvil om jeg bør avlyse det jeg skal i morgen på jobb eller ikke. Mange som må få beskjed, ingen som kan steppe inn for meg... 

Skrevet
påskelilje skrev (18 timer siden):

Takk, og i like måte!

Det ble halv sykedag på meg på mandag, og hele sykedager i går og i dag. Ingen tørrhoste, men litt slimhoste. Tett i nede og press i øynene. Ikke feber, men kroppen var fryktelig slapp i går. Litt bedre i dag.

Er så i tvil om jeg bør avlyse det jeg skal i morgen på jobb eller ikke. Mange som må få beskjed, ingen som kan steppe inn for meg... 

Går det bra med deg? Gikk du på jobb i går? Og må du ta igjen jobben når du kommer tilbake? Fortsatt god bedring. 

påskelilje
Skrevet
dusken skrev (8 timer siden):

Går det bra med deg? Gikk du på jobb i går? Og må du ta igjen jobben når du kommer tilbake? Fortsatt god bedring. 

Takk 🥰 Jeg gikk på jobb i morges og hadde den undervisningen jeg hadde planlagt, så hjem  - 1,5 time + 45 min kjøring hver vei.

Har sovet en time nå , er ikke i form, men heldigvis litt bedre for hver dag. Blir noen timers jobbing på meg i morgen og. Ingen som kan ta det for meg. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...