Alvinnen Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Heisann.... Jaja.. I dag var jeg på by'n... Trodde alt bare skulle være helt topp.. Men nei da.. Selvfølgelig måtte jeg få en melding fra en "kompis". han er typen til hun som trakkaserer meg.. Det var bare en helt "normal" sms, men jeg klarte jo seff å reagere på det.. Mens kompisen jeg var ute med var på do, så tok jeg anledningen så stikke av.. Klare bare ikke å være ute lenger.. kjente angsten langt inne... Jeg er kanskje litt paranoid til tider, føler at alle skal ta meg på en eller annen måte... Føler meg bare ikke trygg.. Det er ikke rett for ei 20 år gammel "jente"--- vet ikke hva jeg skal gjør emed det.. Har vært ute tre lørdager på rad nå.. men denne gangen gikk det ille... Hvorfor skal jeg være en slik byrde for alle? Hvorfor bryr alle seg nå plutselig så mye når det bare er en uke til jeg flytter langt vekk? Hvorfor har de aldri brydd seg å ta kontakt med meg før? Er egentlig glad jeg skal flytte.... Slippe all den falskheten som jeg føler er her nå... Har egentlig bare lyst til å gjøre slutt på alt, en gang for alle... Regner egentlig ikke med at det skal bli så mye bedre når jeg flytter.. Men en ting er sikkert, jeg skal holde kjeft om ting som skjer og som har skjedd.. Hvorfor er folk så innmari redde for sannheten? Alle har gjennomgått (vil jeg tro) noe som fortsatt påvirker de? Men hvorfor skal det være så farlig å kunne snakke høyt om det som virkelig er deg, som den personen du er? Helle dette samfunnet er basert på en ren løgn! Det er ihvertfal det jeg har inntrykk av! Hvorfor????????? Vil tro at alle har noe å tjene på at den virkelige sannheten kommer fram. Da vil det ikke være så farlig. Da finner de også ut at det er flere som har det som de, at det er ikke noe som bare er "galt" med de. Alt er "normalt" Blir så forbanna på alt og alle av og til assa... Men det er ikke det som poenget mitt nå.. bare måtte få det ut i samme slengen... Vet ikke hvorfor, men i dag måtte jeg bare komme meg vekk fra alt og alle! Klarte rett og slett ikke mere.. Mange forskjellige tanker kom. Egentlig burde jeg vel være glad og lykkelig nå, siden jeg har fått meg jobb og greier.. men sorry allesammen... jeg klarer ikke å glede meg akkuratt nå.. Har en følelse av att alt kommer til å bli verre når jeg flytter (over lengre tid).. Det er større befolkning der, flere muligheter osv.... Vil bare gi opp!! Sorry! Skal prøve, men ikveld går det ikke.... *tanker og klemmer til dere alle* PS: Sorry for at jeg ikke gir dere noen svar på deres innlegg, men jeg klarer rett og slett bare ikke... har veldig vanskeligheter med å utrykke meg, men jeg tenker på dere allesammen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/50723-hvorfor/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamilla Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 *Klem* til deg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/50723-hvorfor/#findComment-199304 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blésha Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 Du skal vite at når du flytter hitover, skal i alle fall jeg være her for deg! Du er ikke alene, selv om det kan føles sånn. *klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/50723-hvorfor/#findComment-199414 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.