Gå til innhold

Webbis


Zirine

Anbefalte innlegg

Er Livssyn stengt, og hva er bakgrunnen for dette? Jeg regner med at dere ikke har stengt forumet fordi det har blitt sinnsykt kjedelig og uinteressant....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan levende forestille meg hvorfor og nå ryker snart Åpent også det vedder jeg på...

Men det er jo artig å høre hva webben unskylder seg med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan levende forestille meg hvorfor og nå ryker snart Åpent også det vedder jeg på...

Men det er jo artig å høre hva webben unskylder seg med?

Ikke skjønner jeg hva de tjener penger på. Jeg tror at hele DOL blir lagt ned etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan levende forestille meg hvorfor og nå ryker snart Åpent også det vedder jeg på...

Men det er jo artig å høre hva webben unskylder seg med?

Ja, jeg ser at Sør allerede har inntatt Åpent forum og funnet seg godt til rette i en voldtektstråd .... Med hans kapasistet - sammen med MrKahn og et par til - er det fort gjort å ødelegge alle gode forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Redaksjonen har dessverre ikke kapasitet til å holde forum for livssyn og etikk under tilstrekkelig tilsyn, og er derfor nødt til å stenge dette forumet med virkning fra 30 april."

Det ender jo bare med at livsynsfolka flytter seg til åpent, håper ikke åpent og meldinger også blir stengt, da blir det herp på tråder da! :-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ser at Sør allerede har inntatt Åpent forum og funnet seg godt til rette i en voldtektstråd .... Med hans kapasistet - sammen med MrKahn og et par til - er det fort gjort å ødelegge alle gode forum.

Jeg kjenner en gjeng lærjakker borti gata her....Skal jeg tøfle over og bestille en karnøfling...? ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Redaksjonen har dessverre ikke kapasitet til å holde forum for livssyn og etikk under tilstrekkelig tilsyn, og er derfor nødt til å stenge dette forumet med virkning fra 30 april."

Det ender jo bare med at livsynsfolka flytter seg til åpent, håper ikke åpent og meldinger også blir stengt, da blir det herp på tråder da! :-O

Nettopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en gjeng lærjakker borti gata her....Skal jeg tøfle over og bestille en karnøfling...? ;0)

Ja, vil du? Det er isåfall meget sympatisk gjort av deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Redaksjonen har dessverre ikke kapasitet til å holde forum for livssyn og etikk under tilstrekkelig tilsyn, og er derfor nødt til å stenge dette forumet med virkning fra 30 april."

Det ender jo bare med at livsynsfolka flytter seg til åpent, håper ikke åpent og meldinger også blir stengt, da blir det herp på tråder da! :-O

Vettu, nå så jeg for meg noen helt absurde tråder inne på gravideforum med linker, prosenter, argumenter; 002% av morkaka er disponiblel for svangerskapskløe fordi det har alle kinesere og en link til soweto eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke skjønner jeg hva de tjener penger på. Jeg tror at hele DOL blir lagt ned etterhvert.

Det tror ikke jeg. Jeg tror at alt som lukter av forum hvor man kan diskutere ikke-medisinske ting (åpent forum og meldinger) blir borte. Til slutt vil det KUN være rene medisinske forum igjen. Det gir mest penger og er minst ressurskrevende hvis man ser det med webbis øyne.

For dol vil garantert også måtte innskrenke. Først går det noen forum, så går det ansatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror ikke jeg. Jeg tror at alt som lukter av forum hvor man kan diskutere ikke-medisinske ting (åpent forum og meldinger) blir borte. Til slutt vil det KUN være rene medisinske forum igjen. Det gir mest penger og er minst ressurskrevende hvis man ser det med webbis øyne.

For dol vil garantert også måtte innskrenke. Først går det noen forum, så går det ansatte.

Men når de til og med tar "kverken" på allmenmedisin!!

Synes liksom det var grunnpilaren, jeg...

*furter*

Og mimrer litt om småprat:

http://web1.archive.org/web/20001005223904/www.doktoronline.no/fchat/index.shtml/public/chat1

*hulk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vettu, nå så jeg for meg noen helt absurde tråder inne på gravideforum med linker, prosenter, argumenter; 002% av morkaka er disponiblel for svangerskapskløe fordi det har alle kinesere og en link til soweto eller noe...

*LOL* Ja det er vel det som kommer til å skje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror ikke jeg. Jeg tror at alt som lukter av forum hvor man kan diskutere ikke-medisinske ting (åpent forum og meldinger) blir borte. Til slutt vil det KUN være rene medisinske forum igjen. Det gir mest penger og er minst ressurskrevende hvis man ser det med webbis øyne.

For dol vil garantert også måtte innskrenke. Først går det noen forum, så går det ansatte.

"For dol vil garantert også måtte innskrenke. Først går det noen forum, så går det ansatte."

Når går du da Zirine, før eller etter de ansatte ? *S*

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"For dol vil garantert også måtte innskrenke. Først går det noen forum, så går det ansatte."

Når går du da Zirine, før eller etter de ansatte ? *S*

Mvh

*hehe*

Jeg går selvfølgelig sist - til og med etter Sør - hvis jeg ikke skulle finne på noe annet lurt istedenfor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vettu, nå så jeg for meg noen helt absurde tråder inne på gravideforum med linker, prosenter, argumenter; 002% av morkaka er disponiblel for svangerskapskløe fordi det har alle kinesere og en link til soweto eller noe...

Vet du hva Nyco ? Det er det som kommer til å skje - bare vent å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når de til og med tar "kverken" på allmenmedisin!!

Synes liksom det var grunnpilaren, jeg...

*furter*

Og mimrer litt om småprat:

http://web1.archive.org/web/20001005223904/www.doktoronline.no/fchat/index.shtml/public/chat1

*hulk*

Åhhhhhhhh........Gjett hvem som fikk tårer i øynene NÅ !!!!?!?!?!? Småprat !!!!!!!! *SNUFSEHULKEWRÆÆÆÆLE*

Så rart å se den siden igjen.... *VIL IIIINNNNN*

Buhuhuuu....:`-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhhhhhh........Gjett hvem som fikk tårer i øynene NÅ !!!!?!?!?!? Småprat !!!!!!!! *SNUFSEHULKEWRÆÆÆÆLE*

Så rart å se den siden igjen.... *VIL IIIINNNNN*

Buhuhuuu....:`-(

Uff, ja....

Tenk om webmaster annonserte i morgen at det skulle åpnes igjen....Siden vi har vært så søte og snille og greie og ikke sviktet DOL, liksom....

Synes hele gjengen her har betalt prisen for noen enkeltbrukeres feil lenge nok, nå.

*hulker stille*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ja....

Tenk om webmaster annonserte i morgen at det skulle åpnes igjen....Siden vi har vært så søte og snille og greie og ikke sviktet DOL, liksom....

Synes hele gjengen her har betalt prisen for noen enkeltbrukeres feil lenge nok, nå.

*hulker stille*

Ja du kan tro jeg har drømt om DET mange ganger....

*tørker salte tårer*

*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Redaksjonen har dessverre ikke kapasitet til å holde forum for livssyn og etikk under tilstrekkelig tilsyn, og er derfor nødt til å stenge dette forumet med virkning fra 30 april."

Det ender jo bare med at livsynsfolka flytter seg til åpent, håper ikke åpent og meldinger også blir stengt, da blir det herp på tråder da! :-O

Tror dere tar aldeles feil. De som diskuterer "som verst" inne på Livssyn, gidder ikke å ødelegge fora for de som sliter med sykdommer, barnløshet etc. hvorfor i alle dager skulle de det?

Det er for meg en helt absurd tanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere tar aldeles feil. De som diskuterer "som verst" inne på Livssyn, gidder ikke å ødelegge fora for de som sliter med sykdommer, barnløshet etc. hvorfor i alle dager skulle de det?

Det er for meg en helt absurd tanke.

Det tror ikke jeg heller, men jeg tenkte på åpent! Den der kommentaren til Nyco var bare fleip fra min side! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...