Gjest Pinokkio Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Hei! Jeg er en gutt på 21 som ble operert for trang forhud for ca 10 år siden. Har egentlig aldri vært helt fornøyd med resultatet etter denne operasjonen. Langs kanten av penishodet er det arr eller hudfolder etter stingene som satt der etter operasjonen. "Kanten" på hodet er veldig lite markert og går nesten i ett med skaftet på penis. I tillegg syns jeg huden er festet litt langt opp mot urinrørsåpningen på baksiden, slik at det ser ut som om det ikke er noen "spalte" der. Huden er også helt hvit i kanten der den er festet. Jeg har vært hos lege og ble henvist til urolog, men hun mente det ikke var noe problem. Grunnen til mine "bekymringer" er vel at jeg ikke vet hvordan det skal "se ut" etter en slik operasjon, og lurer på om det skal være slik. Fikk en meget akademisk utgreiing av legen som jeg skjønte lite av. Så mitt spørsmål er: Skal det virkelig se slik ut etter en slik operasjon? Og er det noe å gjøre med det hvis det ikke skal det. Er vel selvfølgelig vanskelig å svare for dere når dere ikke kan se hva jeg snakker om.. På forhånd takk for svar! Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/51299-arr-etter-operasjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sigurd Kulseng-Hanssen, gynekolog Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Du har rett i at det ikke er så lett å uttale seg når vi ikke ser resultatet. Dog, det funksjonelle er det viktigste. Dersom penis fungerer bør du la resultatet være slik det er. Alternativet er vel å operere for å korrigere på noe du er mindre fornøyd med. Ved en reoperasjon risikerer du nytt arrvev og et kanskje mindre vellykket resultat. Du bør være svært misfornøyd før du gjør noe med det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/51299-arr-etter-operasjon/#findComment-206858 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.