Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg leste innlegget til (ikke undertegnet) fra 2002.05.01 12:24. Har vel egentlig de samme sumptomene men har problemer med og kjenne hvor i brystet smertene sitter, det er på venstreside er det hjertet eller området rundt, jeg vet rett og slett ikke. Det kan virke litt lindrene hvis jeg presser mot stedet. Har hatt dette i vel 3 år utenatt det har utviklet seg til å bli verre, bortsett fra en episode for et par uker siden hvor smertene ble mye verre, men gikk likevel over igjen etter noen minutter. Jeg har tre små barn så selvfølgelig så blir hverdagen litt stressende med det som følger med det og ha barn og familie. Men ellers så prøver jeg og leve et rolig liv, trener 1 -2 ganger i uken alt etter som jeg har tid til. Føler meg stort sett sliten og sover i perioder veldig dårlig om nettene. Faren min hadde hjerteinfarkt da han var ca. 45 år, moren min fikk angina da hun var ca. 52-53 år. Selv er jeg 31 år, er eller frisk. Har ikke hvert hos legen min siden jeg har problemer med barnevakt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/51567-smerter-i-brystet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...