Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei,jeg er en gutt på 22 med utstående brystvorter.de er ikke flate men buer seg ut fra brystkassa.dette har vært et problem for meg over flere år,jeg viser meg veldig sjelden i bar overkropp ovenfor andre,og jeg trives ikke med dette utseende.jeg er ikke overvektig,så dette ser ikke normalt ut.nå har jeg bestemt meg for å gjøre noe med dette,om mulig.mitt spørsmål er om det er mulig å forme brystvortene sånn at de ligger jamt med huden?hva kalles et sånt inngrep?vil det synest at en slik operasjon er gjennomført,arr??hvor kan jeg gjennomføre en slik operasjon og hvor mye vil dette koste??

Håper på et utfyllende svar

hilsen deprimert!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/51780-gutt-med-utst%C3%A5ende-brystvorter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg

Problemet ditt er uvanlig. Hvis det er uttalt, kan du vurdere aa gjoere noe med det. Teknisk sett er dette mulig aa utfoere med svaert lite arr og burde gi et godt resultat uten altfor store kostnader.

• 2 uker senere...
Gjest Unggutt20

Problemet ditt er uvanlig. Hvis det er uttalt, kan du vurdere aa gjoere noe med det. Teknisk sett er dette mulig aa utfoere med svaert lite arr og burde gi et godt resultat uten altfor store kostnader.

Problemet ditt er nok ikke så uvanlig.. jeg hadde selv problem med brystvortene, samt "mannebryster".. Hadde operasjon og fikk dette fjernet for snart 14 dager siden! :-)

Jeg anbefaler ALLE både leger og de med slike problemer å besøke siden: www.gynecomastia.org .. Denne siden har tonnevis med super informasjon, og et supert diskjusjonsforum!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...