Gå til innhold

sjalusi

Anbefalte innlegg

Gjest trygve

til dere på forumet.

jeg er plaget med at jeg er sjalu. jeg er for tiden borte fra min fru, pga jobb. og jeg er veldig sjalu. vet hun sitter mye på internett, og at hun har fått en del nye chatekamerater. sist jeg var hjemme så jeg at hun hadde lagt til ettpar nye kontakter på icq. plages i tillegg en del med sjalusitanker om henners fortid. hun har ikke en avskrekkenes fortid, ikke mer enn alle andre, men jeg forestiller meg ting, og plager emg selv med det. hva skal jeg gjøre? er jeg syk?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52074-sjalusi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

eg kan berre svare utifra meg sjølv - men det gjer eg. :)

for meg har sjalusi utelukkende med trygghet å gjere. min eks-kjæreste, som eg var sammen med i 3 år, var eg aldri sjalu i forbindelse med - ikkje eitt eineste sekund. men derimot i andre sammenhenger, som ikkje blei til forhold, var eg kjempesjalu, fordi eg slett ikkje kjente meg trygg på kor den andre var på vei hen - og særlig om eg merka at den andre var søkende på området.

eg aner ikkje om dette seier deg noko som helst, eller hjelper deg på nokon måte. men eg tenker at det er kanskje ein underliggende årsak til at du kjenner deg utrygg, og at det er den årsaken du må finne og gjere noko med. og årsaken ligger neppe hos henne, men i deg sjølv - men det veit du nok allerede, ettersom du spør her.

ønsker deg lykke til, håper du finner ut av det, og finner ein løsning - eller evt ein positiv måte å bruke følelsene på - til å trigge fornya forelskelse, f.eks. :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52074-sjalusi/#findComment-207300
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...