Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har den siste tiden jobbet med et hefte i lag med behandler som heter "å forstå selvskading". Dette heftet hjelper oss å snakke om selvskading og det som ligger bak uten å lage for store eksplosjoner i meg.

I går fikk jeg en notat bok som jeg skal skrive ned tanker som fører til at jeg får lyst til å skade meg. Meningen med denne notat boken skal være at jeg skal skrive ned tankene så jeg husker dem og kan fortelle dem til behandler neste gang vi treffes.

Synes det er skummelt. For de tankene som fører til selvskading er jo veldig vonde tanker. Og dermed vanskelig å snakke om. Men nå vil altså behandler vite om disse tankene.

Har allerede prøvd å fortelle han noen av tankene mine. Det har gått relativt greit. Behandler vil bare vite hva som får meg til å skade meg selv. I første omgang skal vi ikke gå inn i de vonde tankene.

Håper virkelig dette kan gjøre noe nytte for meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52363-jobber-hardt-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

forbrenner

"Håper virkelig dette kan gjøre noe nytte for meg."

Det håper jeg - og mange andre også :-)

"................................."

Vet hvor vanskelig det er å prate om tankene som leder til selvskading...er sikkert ikke noe trøst i det jeg sier,men jeg ønsker deg ihvertfall lykke til vidre med det!

*forsiktig klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52363-jobber-hardt-n%C3%A5/#findComment-209285
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...