Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Joda jeg var til legen med Kasper baade i gaar & i dag.

I dag saa hadde jeg han til røntgen av lungene, før han var hos lungelegen.

Kasper sine lunger er helt fine, bortsett fra masse gamle arrdannelser etter flere lungebetennelser, i løpet av de siste aarene da. Han har ingen surklete & pipende pust, & ingen betennelse i hals, bronkier & lunger. Han hoster heller ingenting.

Pusteprøvene hans var fremdeles veldig bra. Saa naa kan vi med skraa sikkerhet utelukke at han har astma.

I gaar var jeg hos barnelegen med ham. Der ble det kostatert at vi begge 2 er saa forskjølt som vanlig, & at Kasper har skikkelig bihulebetennelse & ørebetennelse. Saa naa er det mere antibiotika paa Kasper.

For 2 uker siden naa, var han innlagt til allergi testing paa gress igjen, siden det var det vi trodde han reagerte aller mest paa naa. Vi har testet ham paa gress, burot, bjørk før. Da var resultatet at Kasper ikke hadde noe problem med gress, men store problemer med bjørk & burot.

Vi trodde at det ihvertfall hadde forandret seg i forhold til gress da. Men der fikk vi soss en positiv overaskelse. For Kasper hadde ingen reakskjon paa gress naa heller.

Etter pinse skal han legges inn igjen for en videre alleri testing paa alt som tenkes kan. Men bar hvis han er blitt frisk igjen. Saa jeg haaper da at det skal holde.

Mens Kasper er innlagt til allergi utredningen, saa skal det kommen noen som skal sørge for at huset skjekkes godt.

Saa saann som det er naa saa maa jeg spare paa det positive:

Kasper har ikke astma.

Det gaar mot lysere & bedre tider. Saa lenge Kasper ikke er allergisk for gress, saa vil forhaapentligvis midt sommeren (gresspollen sesongen) være frisk her hos oss, for Kasper sin del ihvertfall da.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52380-hei-igjen-ragnhild/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...