Gå til innhold

hvor gamle er dere?


frika

Anbefalte innlegg

jeg er 28..

Er jeg veldig gammel i forhold til snittet her inne? Lurer på om jeg er et håpløst tilfelle som er så gammel og ikke har lagt all dritten bak meg enda.. eller er det flere her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 21.

Jeg føler ofte at jeg må være et spesielt håpløst tilfelle, siden jeg ennå ikke har klart å "bli ferdig" med ting... Så det gjør litt godt å se at det finnes de som er eldre enn meg også. Litt godt, men også litt vondt.... Hvor lang tid kan det ta da, liksom...?

Klem til alle her inne, fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Dette har da ikke noe med hvor gammel man er å gjøre??? Den yngste jeg har hatt befatning med var 3 måneder, den eldste var over 80 år....

Det som er viktig er at man får den hjelp man trenger og finner ut av ting på sitt eget plan - uavhengig av alder og opplevelse®. Her er ingen for gamle eller for unge!

Klem fra Grete - som er over 40 ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Dette har da ikke noe med hvor gammel man er å gjøre??? Den yngste jeg har hatt befatning med var 3 måneder, den eldste var over 80 år....

Det som er viktig er at man får den hjelp man trenger og finner ut av ting på sitt eget plan - uavhengig av alder og opplevelse®. Her er ingen for gamle eller for unge!

Klem fra Grete - som er over 40 ;-)

"Klem fra Grete - som er over 40 ;-)"

Men som ser mye yngre ut! :-)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Klem fra Grete - som er over 40 ;-)"

Men som ser mye yngre ut! :-)

*klem*

Kjære Sør!

Takk for den, du kan det med å gi komplimenter!!

Forresten - gjett hvem som ble så syk at Paristuren ble kansellert? Typisk!

Feberhet klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Sør!

Takk for den, du kan det med å gi komplimenter!!

Forresten - gjett hvem som ble så syk at Paristuren ble kansellert? Typisk!

Feberhet klem fra Grete :-)

Uff - feber er ikke morsomt! :-(

Nå skal du passe godt på deg selv! Ikke tenke på arbeid, stress, eller noe lignende. Slikt kan du ikke "jukse" med - legg deg ned, syns synd på deg selv og fin på noe som du mener du absolutt fortjener!

Lytt til musikk, la hunden gå tur med deg, eller kikk på ugresset som vokser i hagen, UTEN at du skal ut og luke.

*god bedring*

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 40, ble misbrukt fra jeg var 8 til jeg var 20.

Har ikke vært aktiv her tidligere, men dette forumet er et "funn".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, Frika !

Jeg blir snart 34 år, og har fortiet all 'dritten' i altfor lang tid... -en dag må det bare ut... - det er ikke så lenge siden jeg begynte å jobbe med å få lagt det 'bak meg' jeg heller....

-Bedre sent enn aldri, vet du... :o)

**lykke_til_klem fra meg**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Soleie,

Lenge siden du har vært her! Ville bare si Gratulerer med dagen, og håper at du har det bra.

Koselig å se deg igjen! :-)

*klem hvis du vil ha*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...