Gå til innhold

Incest - drømmer - orgasme....


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Jeg har nå lest og hørt at det for mange jenter er normalt å ha "våte drømmer" om nettene, og at de da kan våkne med orgasme...

Men jeg lurer på, og der vel derfor også skammen min etter overgrepene er så enorm stor, og jeg føler meg så ekkel, skitten og kvalm...

Jeg avskyr meg selv.

Og nå jeg lurer på om andre har erfart det som jeg har opplevd. Jeg må spørre...

Orker ikke å være så alene med dette..., men det kan jo hende jeg er det???

Dette er så vanskelig, så jeg kommer jo aldri til poenget, men det har seg sånn at min overgriper var ofte veldig voldelig og aggressiv når han forgrep seg på meg, og på mange måter er det "lettere" å takle...., _men_ han var også snill og kjærlig noen ganger når han forgrep seg...og det er dette jeg hater...fordi da reagerte kroppen min positivt på visse ting...

Kroppen min bedro meg, og jeg hater kroppen min for det. Jeg må være så ærlig med meg selv å si at jeg opplevde lystfølelser og fikk også orgasme noen ganger MOT min vilje!!!

Hodet mitt var i opprør, mens kroppen min bedro meg.

Jeg hater det, og dette gjør skammen og skyldfølelsen min ubeskrivelig...

Nå holder jeg på med å bearbeide alt dette..., og _igjen_ så opplever jeg at kroppen min bedrar meg.

For jeg drømmer om episodene om nettene, og marerittene oppleves så virkelig, så virkelig. Jeg er igjen fanget. Og det som har hendt når jeg drømmer om de "gode" episodene er at jeg har våknet med orgasme...og det er så fælt, så skamfullt, så forferdelig... og jeg hater meg selv. Det er også etter sånne drømmer jeg må straffe meg selv masse...selvskading...

Vær så snill, hvis det er noen som har opplevd/opplever dette...vær så snill å svar. Eller er jeg helt alene om dette?

Er jeg det?

Dere trenger jo ikke bruke nickene deres. Jeg gjør ikke det i dag.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest uten nick

Kjenner meg igjen. Til tider haater jeg meg selv og har problemer med min egen sexualitet. Avskyr den dumme oppbåste kvinnekroppen...jeg ikke er en del av og som reagerte på hans tilnermelser. Jeg haaaater det.

Jeg HAAAAAATER det. Jeg HAAATER han for det. Ufyselige drittsekk.

Jeg HAAAATER kvinnekroppen min. Skulle ønske jeg ikke hadde noe kjønn i det hele tatt.

Bare var et menneske. Ikke mann ikke kvinne bare et menneske. Ikke kjønn i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Du er ikke alene!

Kjenner meg igjen i det du skriver, og kjenner på skammen.

Jeg har også opplevelser med min overgriper, der (som du beskriver så godt) "kroppen bedro meg".

Det er vanskelig å akseptere, og veeeeldig vanskelig å snakke med andre om, fordi skamfølelsen er så sterk.

Fant noe fornuftig om det (og mye annet), på disse svenske sidene http://www.rsci.nu.

For meg hjelper det å få bekreftelser på at det jeg opplever ikke er unormalt. At vi er flere som sliter.

Uansett hva vi oppever og føler, så er det ikke vårt ansvar/vår feil.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Du er ikke alene!

Kjenner meg igjen i det du skriver, og kjenner på skammen.

Jeg har også opplevelser med min overgriper, der (som du beskriver så godt) "kroppen bedro meg".

Det er vanskelig å akseptere, og veeeeldig vanskelig å snakke med andre om, fordi skamfølelsen er så sterk.

Fant noe fornuftig om det (og mye annet), på disse svenske sidene http://www.rsci.nu.

For meg hjelper det å få bekreftelser på at det jeg opplever ikke er unormalt. At vi er flere som sliter.

Uansett hva vi oppever og føler, så er det ikke vårt ansvar/vår feil.

Lykke til!

Jeg takker for svar, og det var så godt å lese det du skriver. Jeg prøvde å gå inn på linken du henviser til, men kommer ikke inn. Er det riktig adresse? Vil gjerne se på sidene..

Takk for at du tok deg tid til å svare på dette, takk for at du våget å vise meg at jeg ikke er alene. Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Kjenner meg igjen. Til tider haater jeg meg selv og har problemer med min egen sexualitet. Avskyr den dumme oppbåste kvinnekroppen...jeg ikke er en del av og som reagerte på hans tilnermelser. Jeg haaaater det.

Jeg HAAAAAATER det. Jeg HAAATER han for det. Ufyselige drittsekk.

Jeg HAAAATER kvinnekroppen min. Skulle ønske jeg ikke hadde noe kjønn i det hele tatt.

Bare var et menneske. Ikke mann ikke kvinne bare et menneske. Ikke kjønn i det hele tatt.

Takk for at du tok deg tid til å svare meg på dett. Takk for at du våget å vise meg at jeg ikke er alene. Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svarer -med undertegna nick og satser på at dere ikkje hater meg...

Det du skriver - du er ihvertfall ikkje den eneste... har opplevd slike eg òg... føles vanvittig ekkelt. Men tusen takk for at du skriver det her....glad for å ikkje være alene... dette tror eg e et av de vondeste temaene her inne fordi det stikker ganske dypt i skam,.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest (ikke undertegnet)

svarer -med undertegna nick og satser på at dere ikkje hater meg...

Det du skriver - du er ihvertfall ikkje den eneste... har opplevd slike eg òg... føles vanvittig ekkelt. Men tusen takk for at du skriver det her....glad for å ikkje være alene... dette tror eg e et av de vondeste temaene her inne fordi det stikker ganske dypt i skam,.....

Tusen takk Nica, for at du svarer meg. Jeg hadde ikke forventet noen svar da jeg skrev dette, men håpet selvfølgelig at kanskje noen skulle svare...

Jeg var livredd for å være alene om dette... og da og ikke få svar ville jeg tatt som enda en bekreftelse på at jo jeg er alene...Samtidig så vet jeg hvor tøft dette er å sette ord på...Hvor dypt dette ligger...

Jeg vet også hvor skamfullt dette er og jeg trodde også derfor at ingen ville våge å svare meg, samtidig så måtte jeg ta sjansen på dette for å kanskje finne ut at jeg ikke er alene. Og jeg er glad jeg gjorde dette.

Du verden så godt det er å se at man ikke er alene om dette. Og jeg er så enig med deg i at dette gjør skammen så dyp, så dyp, men ved at du svarte så skal du vite at du har hjulpet meg masse Nica.

Det hjelper meg masse å vite at andre også har opplved dette.

Takk Nica!

*klem fra en doler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Nica, for at du svarer meg. Jeg hadde ikke forventet noen svar da jeg skrev dette, men håpet selvfølgelig at kanskje noen skulle svare...

Jeg var livredd for å være alene om dette... og da og ikke få svar ville jeg tatt som enda en bekreftelse på at jo jeg er alene...Samtidig så vet jeg hvor tøft dette er å sette ord på...Hvor dypt dette ligger...

Jeg vet også hvor skamfullt dette er og jeg trodde også derfor at ingen ville våge å svare meg, samtidig så måtte jeg ta sjansen på dette for å kanskje finne ut at jeg ikke er alene. Og jeg er glad jeg gjorde dette.

Du verden så godt det er å se at man ikke er alene om dette. Og jeg er så enig med deg i at dette gjør skammen så dyp, så dyp, men ved at du svarte så skal du vite at du har hjulpet meg masse Nica.

Det hjelper meg masse å vite at andre også har opplved dette.

Takk Nica!

*klem fra en doler*

det er eg som skal takke deg!!! Du satte ord på noe som eg aldri har turd!

Du har hjulpet meg!

Men sånn sett så e det vel noe av det dette forumet er til for - å hjelpe hverandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glimmer

Jeg bruker mitt vanlige nick, jeg... Og skriver bare for å si at du ikke er alene. Det er veldig, veldig vondt at kroppen reagerer positivt på noe hjernen og sjela stritter så i mot. Det er ikke noe å skamme seg over og det er ikke vår feil.

Hva som jeg synes er eklere å tenke på, er at jeg lettere takler seksuelle tilnærmelser fra gutter om de er litt bestemte, "tvinger" meg, på en måte. Det er jo ikke slik jeg vil ha det og jeg synes det er ekkelt at det er det jeg foretrekker. Skulle tro jeg likte å bli presset til sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takker for svar, og det var så godt å lese det du skriver. Jeg prøvde å gå inn på linken du henviser til, men kommer ikke inn. Er det riktig adresse? Vil gjerne se på sidene..

Takk for at du tok deg tid til å svare på dette, takk for at du våget å vise meg at jeg ikke er alene. Takk!

Var visst litt trøtt da jeg skrev inn linken sist.

Prøv http://www.rsci.nu/

Det er sidene til Riksorganisationen

stödcentrum mot incest, Sverige.

Takk for at du skrev det innlegget du gjorde til å begynne med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, du...

Det er ikke tvil om at det er dette temaet som er den værste 'skammen', og det værste å snakke om... og inrømme, -tilogmed for oss selv, tror jeg...

Jeg skrev for en stund siden ned 'historien' min på mail... -og har tatt ut et lite avsnitt fra denne som jeg vil vise deg:

"""""Jeg har glemt å fortelle at han ofte "gjorde det deilig" for oss først.... han klarte å fremkalle orgasme.... så da skulle vi gjøre det samme med han, sa han...

Jeg tror det var noe av det værste... at kroppen likte det han gjorde... men hodet hatet det... man hater jo seg selv, og den dumme kroppen... - jeg ville ikke like det... -men kunne ikke unngå orgasmen allikevel...."""""

Håper du skjønner at det du opplevde er helt vanlig..

**god klem fra meg, -hvem du enn er...**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Var visst litt trøtt da jeg skrev inn linken sist.

Prøv http://www.rsci.nu/

Det er sidene til Riksorganisationen

stödcentrum mot incest, Sverige.

Takk for at du skrev det innlegget du gjorde til å begynne med!

Kjære tusla, tusen takk tilbake. Tusen takk!

Takker også for linken, sidene der ser veldig bra ut.

*klem fra en doler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Hei, du...

Det er ikke tvil om at det er dette temaet som er den værste 'skammen', og det værste å snakke om... og inrømme, -tilogmed for oss selv, tror jeg...

Jeg skrev for en stund siden ned 'historien' min på mail... -og har tatt ut et lite avsnitt fra denne som jeg vil vise deg:

"""""Jeg har glemt å fortelle at han ofte "gjorde det deilig" for oss først.... han klarte å fremkalle orgasme.... så da skulle vi gjøre det samme med han, sa han...

Jeg tror det var noe av det værste... at kroppen likte det han gjorde... men hodet hatet det... man hater jo seg selv, og den dumme kroppen... - jeg ville ikke like det... -men kunne ikke unngå orgasmen allikevel...."""""

Håper du skjønner at det du opplevde er helt vanlig..

**god klem fra meg, -hvem du enn er...**

Kjære huufsa, tusen takk for svaret ditt. Som jeg skrev i et annet svar her, at jeg hadde ikke ventet svar, men håpet, så vil jeg bare si at jeg er så takknemmelig.

Dette vet jeg at jeg vil ta med meg videre, og jeg vet at dette vil hjelpe meg videre, så utrolig godt å vite at jeg ikke er alene... Takker så masse!

Jeg er en fast doler her inne, men skammen min gjør at jeg ikke våget å bruke nicket mitt i dette innlegget, men du verden så godt å se at jeg ikke er alene. Jeg er glad for at jeg skrev innlegget :-) Tross alt!

*klem til deg fra en doler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest (ikke undertegnet)

Jeg bruker mitt vanlige nick, jeg... Og skriver bare for å si at du ikke er alene. Det er veldig, veldig vondt at kroppen reagerer positivt på noe hjernen og sjela stritter så i mot. Det er ikke noe å skamme seg over og det er ikke vår feil.

Hva som jeg synes er eklere å tenke på, er at jeg lettere takler seksuelle tilnærmelser fra gutter om de er litt bestemte, "tvinger" meg, på en måte. Det er jo ikke slik jeg vil ha det og jeg synes det er ekkelt at det er det jeg foretrekker. Skulle tro jeg likte å bli presset til sex.

Tusen takk for svar glimmer.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

girlunknown

jeg kjenner meg igjen i det du sier om at kroppen reagerte på en måte positivt, mens det var kaos og opprør oppi hodet.

du er ikke alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...